Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 144

Θέμα: BMW Z3 roadster 3.0i / The supercharger project

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι M54, Ν54, N55 έχουν τεράστια ομοιότητα, ίδια διάμετρο και διαδρομή εμβόλων και είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο. Λέγεται ότι χρησιμοποιείται το ίδιο καλούπι χύτευσης (του Μ54) με μικρές διαφοροποιήσεις στις βάσεις περιφερειακά και εμπρός. Έχουν χαλύβδινα χιτώνια με επίστρωση κράματος χαλκού.

    S65-V8 M3, S85-V10 M5/M6 αλουμινένιοι επίσης.

    S54 εξ ολοκλήρου χαλύβδινος για μεγαλύτερη ακαμψία και αντοχή στις καταπονήσεις (λόγω ευστροφίας και μεγαλύτερης διαμέτρου εμβόλων από την υπόλοιπη "σειρά" x54)
    Νίκο δεν έχουν ίδια κράματα οι κινητήρες Μ54 με αυτούς της σειράς Ν.
    Και οι δυο έχουν αλουμίνιο αλλά αυτοί της σειράς Ν έχουν και μαγνήσιο στο κράμα τους.
    Οι κινητήρες σειράς Ν είναι λιγότερο ανθεκτικοί σε «αυξημένες» καταπονήσεις σε σχέση με την «γαιδουρινή» ανθεκτικότητα των Μ54.

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο δεν έχουν ίδια κράματα οι κινητήρες Μ54 με αυτούς της σειράς Ν.
    Και οι δυο έχουν αλουμίνιο αλλά αυτοί της σειράς Ν έχουν και μαγνήσιο στο κράμα τους.
    Οι κινητήρες σειράς Ν είναι λιγότερο ανθεκτικοί σε «αυξημένες» καταπονήσεις σε σχέση με την «γαιδουρινή» ανθεκτικότητα των Μ54.
    Από μαγνήσιο είναι κατασκευασμένος ο Ν52 Βαγγέλη, ο Ν54 είναι αλουμινένιος

    "Surprisingly the engine block of the N54B30 is similar to the older generation BMW M54B30 engine - all aluminum with cast iron cylinder liners. This is because the newer N52 aluminum-magnesium engine block was not deemed as suitable for turbo-charging with the above-mentioned engineering goals. As a result, the N54B30 is physically heavier (195 kg/429 lb) than the very light (161 kg/354 lb) N52 engine. This also explains why the engine block size is identical to the older M54B30 at 2979 cc/181 in³ instead of the 2996 cc/182 in³ of the new N52B30 3.0L engine"

  3. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    BILL007 (27-02-10), VanVIC (27-02-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP