Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 32

Θέμα: ΒΛΑΒΗ EML-DSC

  1. #21
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αρχικά φίλε μου εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα σου σύντομα

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο valkat Εμφάνιση μηνυμάτων
    ομως επειδη ξερω την ελληνικη αγορα κ πως λειτουργουμε δεν θα με καλυπτε το φερτο απο εδω.....κ θα το φτιαξουμε!!!!
    Κατα δεύτερον εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ με την λογική σου.
    Όταν είναι ένα σύνθετο πρόβλημα και όχι κάτι απλό, τι περιμένεις να σου πει το κάθε συνεργείο που εκείνη την ώρα μπορεί να έχει και 10 αμάξια ανοιχτά για επισκευές.Να τα σταματήσει όλα και να κάτσει να ασχοληθεί με το δικό σου? Λογικό είναι να σου πει φέρτο απο εδώ και να κάτσουν να το ψάξουν για να γίνει η όποια επισκευή.
    Για εμένα δεν υπάρχει ελληνική και ξένη αγορά. Υπάρχει καταναλωτής που μπορεί και διαλέγει απο που θα πάρει μια υπηρεσία και είναι σε θέση να αξιολογήσει και να εμπιστευτεί το ποιος θα του παρέχει την όποια υπηρεσία.


    Και πάλι εύχομαι το πρόβλημα σου να λυθεί το ταχύτερο δυνατό

    Y.Γ 1.Αμα σε ενδιαφέρει πες μου να σου στείλω με pm τα στοιχεία του συνεργείου που πηγαίνω χρόνια τώρα και είμαι ευχαριστημένος, αν και να ξέρεις ότι και αυτό είναι ελληνικό οπότε μπορεί να σου πουν να το αφήσεις για να το δουν και να το φτιάξουν αν μπορούν...
    2. Ολα αυτά που γράφω είναι σε τελείως φιλικό τόνο.Δεν έχουν σκοπό κάποια αντιπαράθεση
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 13-07-12 στις 10:55



  2. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    manos///3 (13-07-12), valkat (13-07-12)

  3. #22
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Για παμε παλι απο την αρχη

    Το eml , antispin , χειροφρενο αναβουν στο καντραν

    Η βαλβιδα ρελαντι παραμενει μονιμα ανοιχτη

    Εχεις υπερβολικη καταναλωση.

    Τι αλλο παρουσιαζει?
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  4. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    valkat (13-07-12)

  5. #23
    Εγγραφή
    04-02-11
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    20
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για παμε παλι απο την αρχη

    Το eml , antispin , χειροφρενο αναβουν στο καντραν

    Η βαλβιδα ρελαντι παραμενει μονιμα ανοιχτη

    Εχεις υπερβολικη καταναλωση.

    Τι αλλο παρουσιαζει?
    Δεν τραβαει μπουκωνει(κρεμαει ο κινητηρας) στις 2500 στροφες!
    δεν παρουσιαζει κατι αλλο

  6. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωπ!

    Δειτε και τους σωληνες στην εισαγωγη, μηπως υπαρχει φθορα πουθενα

  7. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    valkat (13-07-12)

  8. #25
    Εγγραφή
    04-02-11
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    20
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωπ!

    Δειτε και τους σωληνες στην εισαγωγη, μηπως υπαρχει φθορα πουθενα
    τα χω κοιταξει κ αυτα!!τραβηξα κ καλωδια ξεχωριστα απο την βαλβιδα ρελαντι κ παλι το εκανε μενει να ελεγξω την συμπιεση κ αν χανει σκεφτομαι οτι μπορει να ειναι τα ωστηρια των βαλβιδων ελπιζω να μην ειναι αυτα

  9. #26

    Προεπιλογή

    Τα ωστηρια ακούγονται με ένα απλό άνοιγμα του καπώ

  10. #27
    Εγγραφή
    04-02-11
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    20
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βλάβη δεν καταγράφει ρε παιδιά ;
    οτι μενει η βαλβιδα ρελαντι ανοιχτη συνεχεια αλλα αυτο ειναι αδυνατο εχουμε αλλαξει 3 βαλβιδες ολες καινουριες αυτο με εχει τρελανει κ ποτενσιομετρο,πεταλουδα ελεγχος στην καλωδιωση στις φυσες παντου εχει γινει τι να σου πω φιλε πραγματικα δεν το καταλαβαινω πως γινεται!καθε φορα που το ρεσεταρεις δουλευει μεχρι τις 2500 στροφες κανονικα μολις τις περασεις αναβει η βλαβη μπουκωνει κ κανει τα γνωστα παλι!κλεινεις τον διακοπτη ξανααναβεις την μηχανη ολα οκ, ξαναξεκινας περνας τις 2500 στροφες κ παλι τα ιδια!

  11. #28
    Εγγραφή
    04-02-11
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    20
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ωστηρια ακούγονται με ένα απλό άνοιγμα του καπώ
    οχι παντα δεν ειναι τοσο ευκολο θα το ειχα καταλαβει!!μου μενει μονο να μετρησω την συμπιεση

  12. #29
    Εγγραφή
    30-10-11
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    78
    Thanked
    41
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε είχα πάθει και γω το ίδιο.Αναβαν τα λαμπάκια μπούκωνε και όταν έσβηνα την μηχανή ξαναέβαζα εμπρός και μετά όλα οκ.δεν μου το έκανε όμως συνέχεια..πεταλούδα άλλαξα και όλα εντάξει (μέχρι τώρα).Δεν θέλω να σε πάρω στον λαιμό μου όμως.
    330ci

  13. The Following 2 Users Say Thank You to kostas 330 For This Useful Post:

    BILL007 (13-07-12), valkat (23-07-12)

  14. #30

    Προεπιλογή

    Ακούγεται λογικό. Γιατί η βαλβίδα ρελαντί ανοίγει όταν η πεταλούδα είναι κλειστή.
    Αν λοιπόν το ποτενσιόμετρο της έχει χαλάσει μπορεί η βαλβίδα να μην κλείνει.

  15. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (13-07-12)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP