Δεν νομιζω οτι φταινε οι καιρικες συνθηκες σε οτι αφορα την αντλια. Αλλωστε το παθαινουν και αυτοκινητα σε χωρες με ψυχρο κλιμα.
Το προηγουμενο μου M3 το επαθε στο Λονδινο την ωρα που το φορτωναμε στο κοντεινερ για να μπει στο καραβι για Κυπρο.
Δεν νομιζω οτι φταινε οι καιρικες συνθηκες σε οτι αφορα την αντλια. Αλλωστε το παθαινουν και αυτοκινητα σε χωρες με ψυχρο κλιμα.
Το προηγουμενο μου M3 το επαθε στο Λονδινο την ωρα που το φορτωναμε στο κοντεινερ για να μπει στο καραβι για Κυπρο.
M3 CSL
pilot (12-07-12)
Συμφωνώ. Όπου υπάρχουν ηλεκτρονικά και λοιπά ''καλούδια'' ανα πάσα στιγμή μπορεί να την πάθεις! Εδώ ολοκαίνουργιο αεροπλάνο 70 μύρια ευρά και σου πετάει κάτι βλάβες στα ηλεκτρονικά και καραφλιάζεις!
Βέβαια εκεί μένω ψύχραιμος γιατί άλλος πλερώνει αλλά...![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.