Lunatic? ποσα χλμ έκανες στα 4 χρόνια ;
Lunatic? ποσα χλμ έκανες στα 4 χρόνια ;
Eμενα μου ετυχε παρασκευη μεσημερι καλοκαιρι με 40 βαθμους το 2010 στα 100000 χλμ περιπου.
2300 Ε τοτε.
εΧω ομως γλυτωσει τουλαχιστον αλλα τοσα ,
μιας κ ειμαι γνωστος παλιος σασμανοφαγος.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 12-07-12 στις 14:25
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 12-07-12 στις 14:25
insane in the ///Midbrain
Άρα Γιάννη δεν είναι και αντιπροσωπευτικό παράδειγμα.
7.000 χλμ τον χρόνο δεν είναι και ζόρι.
Περίπατο κάνει αυτό το αμάξι
Κοιτα,η χρηση ητανε ''καλες'' και γρηγορες βολτες ολα τα χλμ....δεν το επαιρνα στη δουλεια και στο γραφειο ή το περιπτερο.
Να πω ομως ολη την αληθεια ο Γερμανος απο τον οποιο το αγορασα ητανε στην ηλικια του πατερα μου σχεδον και το αμαξι οταν το πηρα το 2007 πισω φοραγε τα λαστιχα της πρωτης τοποθετησης ακομα με ημερομηνια 2002.
Θελω να πω ομως οτι το SMG ειναι ενα μεγαλο κοστος (σχεδον ενα μικρο αμαξι πολης) που τα χειροκινητα δεν το εχουνε και επιπελεον οποιος το εχει αγορασει απο την αρχη σαν SMG το εχει πληρωσει και ακριβοτερα απο το χειροκινητο.Διπλα χαμενος δηλαδη κατα τη γνωμη μου.
Αλλα αυτη ειναι απλα η γνωμη μου βεβαια ετσι???
insane in the ///Midbrain
m-power_01 (12-07-12), saulm3 (12-07-12)
χαμένος σίγουρα δεν είσαι αγοράζοντας ένα Μ3 με smg.
είναι φοβερό σαζμάν, ταιριάζει απόλυτα με το αμάξι, κάνει μύτη τακούνι τέλειο, και είναι και πολύ ξεκούραστο.
όλα αυτά βέβαια, πλυν κάποιων προβλημάτων λειτουργείας, που σε πολλούς δεν λένε και τπτ.
ωραία όλα αυτά, ΑΛΛΑ...θεωρώ το κόστος στα τυχόν πρλβλήματα εξωπραγματικό και όχι ακριβό, σε σημείο που δεν αξίζει να τα δώσεις.
τώρα. όποιος πιστεύει ότι 2000, ή 500 - 600 με προοπτική να μην γίνει και η δουλειά, λογικό κόστος , εγώ πάω πάσο και ούτε θα το κρίνω.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (12-07-12)
Οπουδήποτε υπάρχουν πολλοί αισθητήρες, διακόπτες, εγκέφαλοι, ηλεκτροβαλβίδες και λοιπά ηλεκτρονικά τεχνουργήματα...υπάρχουν και αυξημένα προβλήματα, αυτό είναι νόμος.
Προσωπικά όταν αγόραζα Μ3, έδειχνα σαφή προτίμηση στα Smg με σκοπό να αποκτήσω κάτι πιο ξεχωριστό από την πεπατημένη των manual που οδηγούσα μέχρι στιγμής. Από άποψη λειτουργίας δεν έχω κανένα παράπονο στη σειριακή λειτουργία...όσο για την αυτόματη λειτουργία θεωρώ πως η bmw την ενσωμάτωσε καθαρά για λόγους μάρκετινγκ....ούτε αποδίδει σωστά ούτε μπορεί να αποδώσει αφού μιλάμε για χειροκίνητο σασμάν. Άλλες εταιρίες όπως η Ferrari (που δεν κοροιδεύουν τους πελάτες τους) δεν τόλμησαν να βάλουν στο F1 πρόγραμμα auto.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
alexk (12-07-12), BILL007 (12-07-12), m_power_lunatic (12-07-12), pilot (12-07-12)
με κουράσατε...ανταλλάζω σαζμάν κομπλέ ες εμ τζι, με μάνιουαλ...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
soc12r (12-07-12)
Ναι βρε,προτιμησεις ειναι αυτα!
Απλα θεωρω εξωφρενικο το κοστος αποκαταστασης το οποιο θα επρεπε να καλυπτεται μεχρι καποιου σημειου απο την BMW.
Δεν ειναι πενταροδεκαρες τα 2χιλιαρα τοτε και πολυ περισσοτερο σημερα.
Για το μυτη-τακουνι συμφωνω απολυτα,για το ξεκουραστο ναι για οσους τους απασχολει.
Μην λεω μεγαλα λογια γιατι μου ηρθε 1 ανταλλαγη με Μ3 Ε46 SMG και το λιγουρευτικα λιγο.....
insane in the ///Midbrain
EVERGET (12-07-12), steliosm46 (12-07-12), Thomelef (12-07-12)
που να δειτε κ ποσο κοστιζει η αντλια στο Μ5......
Κ ποσο εχει κοστος εργασιας......εγω παντως ποτε δεν θα εβαζα μεταχειρισμενο ακριβο ανταλλακτικο με αγνωστη αντοχη.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Thomelef (12-07-12)