
Αρχικό μήνυμα απο
BMW2jz
δηλαδη ρε φιλε να βαλω ενα διαφορικο απο 3λιτρη πχ κ τελος???το σασμαν μετα θα ειναι οκ??κ εκτος αυτου οταν λετε μικρο μεγαλο καβουκι τι γινεται εκει???θα πρεπει να παρω ολη τη γεφυρα απο την 3λιτρη???η μπαινει το μεγαλο καβουκι στο δικο μου???
Μην μπλεκεις με πατεντες ή με αλλαγες μονο στον εναν αξονα.Αρα αν αποφασισεις να βαλεις γεφυρα κομπλε με ψαλιδια,ημιαξονια κτλ απο Μ3 Ε46,θα πρεπει να βαλεις και τα μπροστα για να ειναι σωστο απο γεωμετρια τ'αμαξι σου και να στριβει σαν Μ3.Αν απλως σ'ενδιαφερει να λυσεις το προβλημα του κοντου διαφορικου σου,αλλαζεις ΜΟΝΟ διαφορικο-ημιαξονια μαζι με τον αντιστοιχο αξονα!Και επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι για εξοδα,πουλα το Quaife σου και παρε ενα διαφορικο 2.93 απο 330 που ειναι καβουκι 188mm και βαλε μεσα μια αλλη μοναδα Quaife παλι ή καποιου δισκατου.
Ο μηχανικος σου αυτο σου ειπε ακριβως,ασχετα αν δεν καταλαβες και νομιζεις οτι φταιει το Quaife.Αυτη τη στιγμη φορας 168mm διαφορικο και αντιστοιχο γκρουπ μπλοκε,τα οποια δεν αντεχουν στη δυναμη-ροπη και σπανε.
Εν κατακλειδι,ευχομαι γρηγορα να βρεις να πουλησεις το μικρο Quaife που εχεις και να βαλεις το διαφορικο του 330.Τωρα αν βρεις κι ενα σασμαν απο 330 μαζι,παρ'το για 2ο.....δυσκολα θα σπασεις του 320ci ομως....
Υ.γ περιμενουμε κι αλλα βιντεακια καψιματος στην ομορφη Λερο
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stunt Mike : 09-07-12 στις 15:58
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....