Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: [Ε36] Κολλημένο παράθυρο

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οκ, καταλαβα...Αν και: μονος σου μπορεις να κανεις επαναπρογραμματισμο.

    Αν θυμαμαι καλα:

    Για να ακυρωθει τυχον λαθος προγραμματισμου:

    Κατεβαζεις τα παραθυρα και μεσα σε 10'' πατας 4 φορες το πληκτρο ξανα σαν να τα κατεβαζες.

    Για επαναπρογραμματισμο:

    Το πατας να παει το παραθυρο τερμα κατω και μετα το βαστας πατημενο 3''.

    Μετα το πας τερμα πανω και επισης το βαστας το κουμπι πατημενο 3".

    Το κατεβαζεις το παραθ 10 εκατοστα. Το ξανανεβαζεις και βαστας το κουμπι πατημενο 3".

    Ετοιμος.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 07-07-12 στις 20:14 Αιτία: bold

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    bill_m3 (07-07-12), chrisgiapz3 (07-07-12), m-power_01 (07-07-12), Nino (07-07-12), oldcarskickass (07-07-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτέρη Κοίτα στα DIY να δεις τα "λευκά μικρά πραγματάκια" που άλλαξε ο Κατσαραιος.
    Αν δεν φτιάξει με ρεσετ, το λύσιμο δεν το γλιτωνεις.
    Επίσης σε Ε36 φθείρεται και η οδοντωση του γρύλου παρόλο που είναι μεταλλική. Αν είναι αυτό ή αλλάζεις ή αν έχεις υπομονή με κόλληση γεμίζεις με λίμα διαμορφώνεις

    Το λύσιμο του παραθύρου αυτοκινήτου που δεν έχω κάνει εγώ την ζημιά αλλά εγώ την χρεώνομαι πιθανώς να ισούται και με την επιβεβαίωση, μέσω καντηλιών, της ύπαρξης των θείων, τι CERN και @@ μάταλα ναουμ.

    Η οδόντωση Σπύρο είναι οκ, και γενικά οκ είναι όλο το σύστημα, όταν έκανα αυτό με τις *φίσες* δούλευε ρολόι, ούτε ήχος, ούτε τρίψιμο ούτε τίποτα.

    Και τώρα το μοτέρ πάει να κουνηθεί αλλά χτυπάει το ρελέ, αυτό είναι που μου δίνει ελπίδες. (χτυπάει όπως χτυπάει στου οδηγού όταν φτάνει στα τέρματα). Δε με ενοχλεί τόσο το λύσιμο όσο ότι πρέπει να φύγουν τα πριτσίνια από το μοτέρ και ο γενικός κανόνας σε ΟΛΑ τα BMW ότι για να βγάλεις ταπετσαρία ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ να έχεις καβάτζα για επισκευές (είτε της ίδιας της ταπετσαρίας είτε κάποιο κλιπάκι)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οκ, καταλαβα...Αν και: μονος σου μπορεις να κανεις επαναπρογραμματισμο.

    Αν θυμαμαι καλα:

    Για να ακυρωθει τυχον λαθος προγραμματισμου:

    Κατεβαζεις τα παραθυρα και μεσα σε 10'' πατας 4 φορες το πληκτρο ξανα σαν να τα κατεβαζες.

    Για επαναπρογραμματισμο:

    Το πατας να παει το παραθυρο τερμα κατω και μετα το βαστας πατημενο 3''.

    Μετα το πας τερμα πανω και επισης το βαστας το κουμπι πατημενο 3".

    Το κατεβαζεις το παραθ 10 εκατοστα. Το ξανανεβαζεις και βαστας το κουμπι πατημενο 3".

    Ετοιμος.
    Αύριο θα το δοκιμάσω! Ευχαριστώ ρε σεις! Σάββατο βράδυ και τόσες απαντήσεις!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη oldcarskickass : 07-07-12 στις 22:45
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  4. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    zisis (19-08-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    431
    Thanked
    448
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το λύσιμο του παραθύρου αυτοκινήτου που δεν έχω κάνει εγώ την ζημιά αλλά εγώ την χρεώνομαι πιθανώς να ισούται και με την επιβεβαίωση, μέσω καντηλιών, της ύπαρξης των θείων, τι CERN και @@ μάταλα ναουμ.

    Η οδόντωση Σπύρο είναι οκ, και γενικά οκ είναι όλο το σύστημα, όταν έκανα αυτό με τις *φίσες* δούλευε ρολόι, ούτε ήχος, ούτε τρίψιμο ούτε τίποτα.

    Και τώρα το μοτέρ πάει να κουνηθεί αλλά χτυπάει το ρελέ, αυτό είναι που μου δίνει ελπίδες. (χτυπάει όπως χτυπάει στου οδηγού όταν φτάνει στα τέρματα). Δε με ενοχλεί τόσο το λύσιμο όσο ότι πρέπει να φύγουν τα πριτσίνια από το μοτέρ και ο γενικός κανόνας σε ΟΛΑ τα BMW ότι για να βγάλεις ταπετσαρία ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ να έχεις καβάτζα για επισκευές (είτε της ίδιας της ταπετσαρίας είτε κάποιο κλιπάκι)


    Αύριο θα το δοκιμάσω! Ευχαριστώ ρε σεις! Σάββατο βράδυ και τόσες απαντήσεις!!!
    Αν ανοιξεις το μοτερακι μεσα εχει ενα γραναζει απο τεφλον κι οπως ειναι τα δοντια του θα δεις οτι επανω στο δοντι εχει φτιαξει ενα ακομα δοντι και φρακαρε, με το αυτοματο ανεβασμα δεν ειχες προβλημα?
    Περνεις ενα αλο μοτερ τ' αλλαζεις κι εισαι ΟΚ!

  6. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostase46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν ανοιξεις το μοτερακι μεσα εχει ενα γραναζει απο τεφλον κι οπως ειναι τα δοντια του θα δεις οτι επανω στο δοντι εχει φτιαξει ενα ακομα δοντι και φρακαρε, με το αυτοματο ανεβασμα δεν ειχες προβλημα?
    Περνεις ενα αλο μοτερ τ' αλλαζεις κι εισαι ΟΚ!
    Το θέμα είναι ότι για να βγει το μοτέρ πρέπει να λυθεί ρε γμτ όλη το σύστημα ψαλιδιού - μοτέρ, το οποίο το μ@λ@κισμένο έχει πριτσίνια (την προηγούμενη φορά απλά το έλυσα και το πήγα συνεργείο και το έδεσαν, τόσο καλά)

    Τα γρανάζια από το ψαλίδι είναι όλα οκ, το είχα ελεγξει την περασμένη φορά.

    Πριτσινωμένο μοτέρ πάνω στο ψαλίδι, ε θα μας τρελάνουν τελείως ρε γμτ, ποιος ήταν στο R&D δλδ ο spar@;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Θα το κοιτάξω πιθανώς αύριο, γιατί κάτι τα μπυρόνια σήμερα κάτι ο κ@#@ος ο άματιουρ που ποσταρήστηκε από τον σιτάθη σήμερα και θα στοιχειώνει τα όνειρα μου, κάτι που θα πάω για μπάνιο αύριο (και εκεί είναι που θα τρελαθώ τελείως) ε θα πάει λίγο πίσω η δουλειά.

    Cross your fingers μάγκες να είναι το μοτέρ ζωντανό! Δεν μπορείς να κάνεις και πλάκα σε κανά περαστικό ρε γμτ με κλειστό παράθυρο σε περνάνε για σνομπ!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  7. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    spar@ (08-07-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    431
    Thanked
    448
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι για να βγει το μοτέρ πρέπει να λυθεί ρε γμτ όλη το σύστημα ψαλιδιού - μοτέρ, το οποίο το μ@λ@κισμένο έχει πριτσίνια (την προηγούμενη φορά απλά το έλυσα και το πήγα συνεργείο και το έδεσαν, τόσο καλά)

    Τα γρανάζια από το ψαλίδι είναι όλα οκ, το είχα ελεγξει την περασμένη φορά.

    Πριτσινωμένο μοτέρ πάνω στο ψαλίδι, ε θα μας τρελάνουν τελείως ρε γμτ, ποιος ήταν στο R&D δλδ ο spar@;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Θα το κοιτάξω πιθανώς αύριο, γιατί κάτι τα μπυρόνια σήμερα κάτι ο κ@#@ος ο άματιουρ που ποσταρήστηκε από τον σιτάθη σήμερα και θα στοιχειώνει τα όνειρα μου, κάτι που θα πάω για μπάνιο αύριο (και εκεί είναι που θα τρελαθώ τελείως) ε θα πάει λίγο πίσω η δουλειά.

    Cross your fingers μάγκες να είναι το μοτέρ ζωντανό! Δεν μπορείς να κάνεις και πλάκα σε κανά περαστικό ρε γμτ με κλειστό παράθυρο σε περνάνε για σνομπ!
    Στο ψαλιδι δε χαλαει τιποτα το γραναζι που χαλαει ειναι μεσ΄ το μοτερ.
    Ξεπερτσινωσε το και βαλ' το με βιδακια.

  9. #6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostase46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο ψαλιδι δε χαλαει τιποτα το γραναζι που χαλαει ειναι μεσ΄ το μοτερ.
    Ξεπερτσινωσε το και βαλ' το με βιδακια.
    Μην ορκίζεσαι...
    Το εχω δει με τα μάτια μου

  10. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostase46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο ψαλιδι δε χαλαει τιποτα το γραναζι που χαλαει ειναι μεσ΄ το μοτερ.
    Ξεπερτσινωσε το και βαλ' το με βιδακια.
    Έχω και πριτσιναδόρο (ή τέλος πάντων όπως λέγεται)

    Θα το παλέψω πάλι το Σ/Κ!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP