δλδ το βρίσκεις λογικό ΦΠΕ Μ3 να πάρει 25 άλογα τάσο???
απο την άλλη μετά για το δυναμόμετρο, πως τα μετράνε τα smg σε δυναμόμετρα που δουλεύουν με μόνο δύο ράουλα?
δλδ το βρίσκεις λογικό ΦΠΕ Μ3 να πάρει 25 άλογα τάσο???
απο την άλλη μετά για το δυναμόμετρο, πως τα μετράνε τα smg σε δυναμόμετρα που δουλεύουν με μόνο δύο ράουλα?
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Εγώ προσωπικά είμαι πάρα πολύ σίγουρος
Ή εσύ δεν κατάλαβες καλά, ή αυτός που σου τα είπε, ή ο μάστορας δεν έχει καταλαβει τι έχει πάρει.
Γυρνάνε γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς, όχι για κανέναν άλλο λόγο.
Γυρνάνε γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς το δυναμόμετρο του. Και με την ευκαιρία, γλιτώνει το safe mode
Από την ecu θέτεις το αμάξι σε dyno mode.
Nick bmwlover (19-06-12), Panos 316T (18-06-12), pilot (19-06-12)
Να μην μπεί σε safe mode η dme. Επί της ουσίας λες στο αυτοκίνητο ''Τώρα σε μετράω, και που είναι ακίνητοι οι εμπρός τροχοί βγάλε τον σκασμό και τρέχα.''
Αν ανατρέξεις σε παλιά περιοδικά, θα δεις ότι στις αρχές δεν μπορούσαν να τα μετρήσουν τα 46αρι Μ ...εμπαιναν σε safe mode.
Nick bmwlover (19-06-12), Panos 316T (18-06-12), pilot (19-06-12), Thomelef (18-06-12)
Thomelef (18-06-12)
m-power_01 (19-06-12)
Να τα πω ρε Γιώργο!
Στην φωτό από πάνω φαίνεται το δυναμόμετρο για το οποίο γίνεται η κουβέντα.
και στις φωτό που ακολουθούν φαίνεται ο λόγος για τον οποίο ραλάρουν και τα μπροστινά ράουλα
Τα εμπρός και τα πίσω ράουλα είναι διαρκώς εμπλεκόμενα μεταξύ τους. Αυτό βοηθά όπως ισχυρίζεται η superflow στην δυναμομέτρηση των 4χ4.
Ένας φίλος πιο πάνω είπε ότι οι μπροστά τροχοί έχουν απώλειες. Ναι έχουν ,αλλά δεν μας ενδιαφερουν. Αυτό που μετράμε είναι η δύναμη στον κινητηριο άξονα. Οι απώλειες του μπροστινού δεν μας ενδιαφερουν. Δηλαδή αν εμείς βάλουμε μία μπαγκαζιερα στον κοτσαδόρο θα έχουμε περισσοτερες απώλειες στην μετάδοση? όχι...
Συμπε, τα CSL με ΦΠΕ δεν περνουν παραπάνω απο 10 αλογα. Ουτε και τα Μ3.
Αυτο που τα κανει να ειναι πιο γρηγορα στον δρομο και σε κοντρες, ειναι ο ανεβασμενος κοφτης.
Αν καποιος νομιζει οτι γραφω μ@αλακιες δεν εχει παρα να κανει ενα πειραμα.
Ενα Μ3 ΦΠΕ να πατησει με ενα καλοσυντηριμενο (σερβις, ρυθμιση βαλβιδων κλπ) Μ3 μαμα υπο την προυποθεση να αλλαζουν και τα δυο αμαξια ταχυτητες στις 7500 στροφες
Ας βρεθει καποιος να το κανει και για το αποτελεσμα ξαναμιλάμε...
M3 CSL
Nick bmwlover (19-06-12), Panos 316T (18-06-12), Thomelef (18-06-12)