του μάνου το αμάξι, με ανεβασμένο κόφτη στις 8400 - κατοστάρηδες καταλύτες - μεσαίο - τελικό, το έβγαλαν 380 άλογα.
λίγο αισιόδοξο θα έλεγα.
όσο για τα δυναμόμετρα με τέσσερα κινούμενα ράουλα, νομίζω πως ο ρόλος ύπαρξης τους, είναι για να μετράνε καθαρά και τετρακίνητα οχήματα. απο την στιγμή που στο σετάρισμα δίνεις βάρος και λοιπές παραμέτρους, το εργαλείο κάνει όλους τους απαραίτητους υπολογισμούς μόνο του.
και επειδή δεν κατάλαβα. όταν ο πάπας κάνει δυναμομέτρηση σε πισωκίνητο, γυρνάνε και τα μπροστά τα ράουλα, σαν να κινείται το αμάξι κανονικά στην άσφαλτο???