Μπορείς να με πάρεις μαζι σου σε καμιά "μετατροπή";
Πέρα απο την πλάκα θα μπορούσες να με ξεναγήσεις ;
Μπορείς να με πάρεις μαζι σου σε καμιά "μετατροπή";
Πέρα απο την πλάκα θα μπορούσες να με ξεναγήσεις ;
αν έρθεις πότε Θεσ/νικη θα σε πάρω μαζί μου σε κάνα βραδινό..μη περιμένεις να δεις και παααρα πολλά όμως..οι ''βαριές'' δουλειές γίνονται Αθηνά όπως είναι λογικό.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
m-power_01 (14-06-12), oldcarskickass (14-06-12)
Θα έρθω εγώ Θεσσαλονίκη για μάθημα από αύριο μέχρι την άλλη παρασκευή, είσαι να κάνουμε καμιά αγεροπειρατεία κιετς;
Πάντως από λάθος επιδιόρθωση ρωγμών αν θυμάμαι καλά είχε γίνει mid air κομμάτια ένα 747 των κινεζικών αερογραμμών (κόπηκε όλο πίσω στο ύψος του κάθετου σταθερού). Αυτό πάντως που με εντυπωσίασε είναι ότι παρόλο που η αρχική ζημιά είχε επισκευαστεί προσωρινά (βάσει των οδηγιών της Boeing) άντεξε για 12 χρόνια αν θυμάμαι καλά.
Και δεν έφταιγε η αεροπορική γιατί οι μηχανικοί είχαν φτιάξει πλαστά έγγραφα ότι είχε επιδιορθωθεί μόνιμα.
Το ανθρώπινο λάθος θεωρώ ότι σηκώνει μεγάλη (φιλοσοφική και στην απέξω, να ξέρουμε και που πατάμε) συζήτηση, το ίδιο έλεγε και ο πατέρας μου (36 χρόνια σε HU 16B, Canadair 215, P3 Orion, PZL M18 Dromader), με την έννοια ότι δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποια κατάσταση που να μην προβλέπεται από το εγχειρίδιο, το θέμα είναι να είναι σωστά εκπαιδευμένοι και έτοιμοι οι χειριστές για να την αντιμετωπίσουν.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη oldcarskickass : 14-06-12 στις 23:13
nikos valvetronic (15-06-12), oldcarskickass (15-06-12), pilot (15-06-12), S8N (15-06-12)