Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 38

Θέμα: Airbus A380 Wing Cracks

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    όχι.. τέτοια εξειδίκευση υπάρχει συνήθως σε μεγάλα repair shops που έχουν τμήμα κινητήρων, τμήμα σκάφους, ηλεκτρονικών. υδραυλικών κλπ.. εμείς είμαστε Β1 Engineers (Airfarame & Powerplant που λένε και τα αμερικανάκια). Δουλεύουμε όλο το αεροσκάφος.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), nikos valvetronic (14-06-12)

  3. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    όχι.. τέτοια εξειδίκευση υπάρχει συνήθως σε μεγάλα repair shops που έχουν τμήμα κινητήρων, τμήμα σκάφους, ηλεκτρονικών. υδραυλικών κλπ.. εμείς είμαστε Β1 Engineers (Airfarame & Powerplant που λένε και τα αμερικανάκια). Δουλεύουμε όλο το αεροσκάφος.
    Α ωραία!
    Επί θεωρείτε εσείς το σκάφος ;

    Για τον gnx
    Τα αεροσκάφη πάντα έχουν ρωγμές. Τα μέρη του "κουράζονται" . Δεν είναι πρωτοφανές το γεγονός μιας ρωγμής. Όλα έχουν εκατοντάδες ρωγμές.
    Ο τομέας τω υλικών από πειραματικές μετρήσεις γνωρίζει την κόπωση τον υλικών, την διάδοση των ρωγμων και επεμβαίνει όταν κρίνεται σκόπιμο . Και όχι όταν εμφανιστεί ρωγμή.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (14-06-12), Kostas_1 (14-06-12), pilot (14-06-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όπως τα λέει ο Σπύρος είναι.. υπάρχουν κάποια θέματα που αν τα γνώριζε ο κόσμος ούτε στο αεροδρόμιο θα πατούσε!

    Φυσικά δεν αποτελούν κανένα μα κανένα κίνδυνο για την ασφάλεια απλά είναι αυτό το συναίσθημα..

    Σπύρο εμείς κάνουμε μέχρι και C-Check(στο υπόστεγο στην Αθήνα) και επίσης αλλαγές κινητήρων όποτε απαιτηθεί..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως τα λέει ο Σπύρος είναι.. υπάρχουν κάποια θέματα που αν τα γνώριζε ο κόσμος ούτε στο αεροδρόμιο θα πατούσε!

    Φυσικά δεν αποτελούν κανένα μα κανένα κίνδυνο για την ασφάλεια απλά είναι αυτό το συναίσθημα..

    Σπύρο εμείς κάνουμε μέχρι και C-Check(στο υπόστεγο στην Αθήνα) και επίσης αλλαγές κινητήρων όποτε απαιτηθεί..
    Υπάρχει κόσμος που κάνει ακόμα μετατροπές ρε Γιώργο???

  8. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    pilot (15-06-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ πάντως ενώ είχα πάθει ανοσία με τις πτήσεις, από τότε που δείχνει το

    ΜακεδονίαTV το mayday και κάθομαι και το βλέπω ο παπάρας άρχισα πάλι να φοβάμαι

    στο αεροπλάνο.Ρε άσφαλτος και πάλι άσφαλτος λέω εγώ....

  10. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    S8N (15-06-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP