όχι.. τέτοια εξειδίκευση υπάρχει συνήθως σε μεγάλα repair shops που έχουν τμήμα κινητήρων, τμήμα σκάφους, ηλεκτρονικών. υδραυλικών κλπ.. εμείς είμαστε Β1 Engineers (Airfarame & Powerplant που λένε και τα αμερικανάκια). Δουλεύουμε όλο το αεροσκάφος.
όχι.. τέτοια εξειδίκευση υπάρχει συνήθως σε μεγάλα repair shops που έχουν τμήμα κινητήρων, τμήμα σκάφους, ηλεκτρονικών. υδραυλικών κλπ.. εμείς είμαστε Β1 Engineers (Airfarame & Powerplant που λένε και τα αμερικανάκια). Δουλεύουμε όλο το αεροσκάφος.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
BILL007 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), nikos valvetronic (14-06-12)
Α ωραία!
Επί θεωρείτε εσείς το σκάφος ;
Για τον gnx
Τα αεροσκάφη πάντα έχουν ρωγμές. Τα μέρη του "κουράζονται" . Δεν είναι πρωτοφανές το γεγονός μιας ρωγμής. Όλα έχουν εκατοντάδες ρωγμές.
Ο τομέας τω υλικών από πειραματικές μετρήσεις γνωρίζει την κόπωση τον υλικών, την διάδοση των ρωγμων και επεμβαίνει όταν κρίνεται σκόπιμο . Και όχι όταν εμφανιστεί ρωγμή.
Όπως τα λέει ο Σπύρος είναι.. υπάρχουν κάποια θέματα που αν τα γνώριζε ο κόσμος ούτε στο αεροδρόμιο θα πατούσε!
Φυσικά δεν αποτελούν κανένα μα κανένα κίνδυνο για την ασφάλεια απλά είναι αυτό το συναίσθημα..
Σπύρο εμείς κάνουμε μέχρι και C-Check(στο υπόστεγο στην Αθήνα) και επίσης αλλαγές κινητήρων όποτε απαιτηθεί..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
BILL007 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12)
pilot (15-06-12)
Εγώ πάντως ενώ είχα πάθει ανοσία με τις πτήσεις, από τότε που δείχνει το
ΜακεδονίαTV το mayday και κάθομαι και το βλέπω ο παπάρας άρχισα πάλι να φοβάμαι
στο αεροπλάνο.Ρε άσφαλτος και πάλι άσφαλτος λέω εγώ....
S8N (15-06-12)