Επίσης καλό είναι να πούμε πως τα σημεία που βρέθηκαν ρωγμές δεν είναι καθόλου μα καθόλου critical..![]()
Επίσης καλό είναι να πούμε πως τα σημεία που βρέθηκαν ρωγμές δεν είναι καθόλου μα καθόλου critical..![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
όχι.. τέτοια εξειδίκευση υπάρχει συνήθως σε μεγάλα repair shops που έχουν τμήμα κινητήρων, τμήμα σκάφους, ηλεκτρονικών. υδραυλικών κλπ.. εμείς είμαστε Β1 Engineers (Airfarame & Powerplant που λένε και τα αμερικανάκια). Δουλεύουμε όλο το αεροσκάφος.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
BILL007 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), nikos valvetronic (15-06-12)
Α ωραία!
Επί θεωρείτε εσείς το σκάφος ;
Για τον gnx
Τα αεροσκάφη πάντα έχουν ρωγμές. Τα μέρη του "κουράζονται" . Δεν είναι πρωτοφανές το γεγονός μιας ρωγμής. Όλα έχουν εκατοντάδες ρωγμές.
Ο τομέας τω υλικών από πειραματικές μετρήσεις γνωρίζει την κόπωση τον υλικών, την διάδοση των ρωγμων και επεμβαίνει όταν κρίνεται σκόπιμο . Και όχι όταν εμφανιστεί ρωγμή.
Όπως τα λέει ο Σπύρος είναι.. υπάρχουν κάποια θέματα που αν τα γνώριζε ο κόσμος ούτε στο αεροδρόμιο θα πατούσε!
Φυσικά δεν αποτελούν κανένα μα κανένα κίνδυνο για την ασφάλεια απλά είναι αυτό το συναίσθημα..
Σπύρο εμείς κάνουμε μέχρι και C-Check(στο υπόστεγο στην Αθήνα) και επίσης αλλαγές κινητήρων όποτε απαιτηθεί..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
BILL007 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12)
pilot (15-06-12)
Εγώ πάντως ενώ είχα πάθει ανοσία με τις πτήσεις, από τότε που δείχνει το
ΜακεδονίαTV το mayday και κάθομαι και το βλέπω ο παπάρας άρχισα πάλι να φοβάμαι
στο αεροπλάνο.Ρε άσφαλτος και πάλι άσφαλτος λέω εγώ....
S8N (15-06-12)