Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Ptboul (26-03-12)
Ενταξει παιδια, ιμαντας ή καδενα.
Επεται κανα σχετιζομενο κουστουμι ?
Η καδένα θέλει μια τυπική ρύθμιση κάπου στις 200.000 - 250.000km.
Γενικά, όπως το έχεις περιποιηθεί το αμάξι δύσκολα θα βγάλει ζημΝιά.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
τίποτα περισσότερο απο ένα τετρακύλινδρο κοινό Ε90....
αν μάλιστα ακολουθείς το BC για τη συντήρηση ξεχνάς πότε θα το πας για service...
μην τρελαίνεστε με το αμάξι επειδή είναι συλλεκτικό. τα ανταλλακτικά του σε μηχανικά και φαναρτζοδουειά είναι όμοια με τα άλλα Ε90 εκτός από κάποια μέρη του κινητηρα.
το πιο ακριβό πράγμα στο αμάξι είναι οτι καταναλώνει πολύ καύσιμο μέσα στην πόλη που το κάνει πρακτικά ασύμφορο για καθημερινή μετακίνηση.
Πετρο θα το δωσω στον συναδεφο καποια στιγμη (αν καταληξουμε στο να το παρει) να το κρατησει μια βδομαδα κανοντας Ηλιουπολη - Πειραια - Ηλιουπολη.
Δεν μπορει να καχει πανω απο 12λιτρα με νορμαλ οδηγηση. Το θεωρω αδυνατον.
Κοιτάξτε επίσης συνεμπλόκ, ψαλίδια ακρόμπαρα και τα συναφή. Δεδομένου ότι στο 34 άρι άντεξαν για 240.000km θεωρώ ότι στο δικό σου έχουν ακόμα ψωμί για πολλά χρόνια.
Πέτρο υποθέτω ότι το πρόβλημα είναι το επιπλέον κόστος των ανταλλακτικών/περιφερειακών αναλωσιμων του αμαξιού (σε σχέση με την i) ώστε να ενημερωθεί ο επικείμενος αγοραστής![]()
ΥΓ: Αυτή την περίοδο που το δούλεψα στην πόΛη άγγιξα το 11,8..
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
τα περιφεριακά έτσι και αλλιώς είναι φυσικές φθορές που έχει κάθε μεταχειρισμένο αμάξι λόγω της ηλικίας του. δεν έχουν διαφορά απο την i Πάνο σε τίποτα.
ουσιαστικά απο τα μηχανικά η si έχει διαφορετικά ανταλλακτικά στο σύστημα ψύξης, φρένα, κινητήρα (όχι στα περιφεριακά του κινητήρα).
όσο για την κατανάλωση αν το είχες μηδενίσει κ όλας θα σου έδειχνε περισσότερο. αργεί να πέσει ή να ανέβει αν τον περισσότερο καιρό έχει καταγράψει διαφορετικά νούμερα. είναι ένα θέμα όμως που το έχουμε χιλιοαναλύσει πιστέυω...
αν το αμάξι του Ντίνου είναι σε καλή κατάσταση (που το θεωρώ άριστο αν και δεν το έχω δει) τότε οκ... ας το πάρει.
εγώ προσωπικά εκτός απο τα μηχανικά αν θα αγόραζα μεταχειρισμένο αμάξι θα κοίταζα αν:
έχει τρακάρει και πόσο (το να έχει αλλάξει βάψει φτερό ή προφυλακτήρα so what???)
έχει καινούργια ελαστικά
έχει καινούργια αμορτισέρ
κατα τα άλλα θα πρέπει να κατανοήσει οτι αγοράζει μεταχειρισμένο αμάξι και να μην έχει και τρελές απαιτήσεις...
όταν μάλιστα απο 50.000 το παίρνει για 13.000!!!!![]()
Αν τελικα καταληξουμε στον γαμο
[(σημερα θα παει ο πραγματογνωμονας να δε το Α3), by the way αυτος που επεσε πανω του, εξαφανιστηκε ο ιδιος αφηνοντας εκει το αμαξι του (δεν ηταν και σε κατασταση να κινηθει βεβαια) ενω μαθαμε οτι ηταν και ανασφαλιστο]
θα το παω σε συνεργειο αντιπροσωπιας εχω ηδη μιλησει με το "αφεντικο" να του κανουν εναν ενδελεχοτατο ελεγχο, και να κοιταξουν τα παντα (τροπος του λεγειν). Φυσικα τζαμπε, μιας και το αφεντικο θελει να μου πουλησει καινουργιο bmw...
Για να ειμαι ειλικρινης ομως εχω ενα ηθικο διλημμα:
Να δωσω το αυτοκινητο σε ανθρωπο που τον ξερω καπου 20 χρονια, καθεται στο ακριβως διπλα γραφειο απο αυτο που καθομαι εγω, και ειμαστε στην ουσια στον ιδιο χωρο 8-10 ωρες την μερα, και καποια στιγμη, ειτε απο συμπτωση, ειτε απο διαφορετικη χρηση απο αυτη που του κανω εγω, ειτε απο κακη τυχη κλπ, του βγαλει κανα περιεργο (σε ευρω) "κουκι", θα βρεθω σε παρα πολυ δυσκολη θεση....