Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: Συντηρηση Ε90 (320si) - Ερωτησεις

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ντίνο το αμάξι είναι ακριβό στην συντήρηση του και τα ανταλλακτικά του αν θες να είσαι τυπικός - αυτό το ξέρεις πολύ καλά!

    Είναι διαχρονικό αμάξι σε όλα του και παρά τα 6 χρόνια στην πλάτη του και τα αρκετά km (λίγα για πενφέ), του φίλου σου (σε σχέση με το Α3) θα του φανεί πολύ ανώτερο στα πάντα.

    Δεδομένου ότι και το Α3 είναι πανάκριβο στην συντήρηση του, λογικά η διαφορά δε θα του φανεί τραγική η σύγκριση με το si.

    Ιμάντα χρονισμού αν δεν κάνω λάθος έχει το Α3. Εδώ όμως μιλάμε για bmw του 21ου αιώνα.

    Σε ένα μτχ αμάξι ξέρεις επίσης ότι τώρα το έχεις πένα κ μόλις το αγοράσει φίλος μπορεί να διαλυθεί στο δρόμο (νόμος Μέρφυ).

    Συνήθως σε αυτά τα κμ θέλουν τσεκάρισμα το ψυγείο, κολλάρα, ιμάντες (δυναμό, ac), βαλβολίνες, κιβώτιο, τσιμούχες.

    Εσένα είναι πένα το αμάξι, πιστεύω θα βγάλει ελλάχιστα και αυτά ως φυσική φθορά του χρόνου.

    ps: μόνο φυλλάδιο της εποχής στα Αγγλικά βρήκα https://www.bohp.net/pict2/catalog320si.pdf
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    ntinos (26-03-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ιμάντα χρονισμού αν δεν κάνω λάθος έχει το Α3. Εδώ όμως μιλάμε για bmw του 21ου αιώνα.

    Σurl]https://www.bohp.net/pict2/catalog320si.pdf[/url]
    καλα το περι 21 αιωνα ας το αφησουμε ασχολιαστο...χαχαχαχα
    αν ειχε ιμαντα χρονισμου στα 138 000 χιλ θα επρεπε να ειναι η δευτερη φορα που θα το αλλαζε (μαζι και την τρομπα νερου).

  4. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    Ptboul (26-03-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλα το περι 21 αιωνα ας το αφησουμε ασχολιαστο...χαχαχαχα
    αν ειχε ιμαντα χρονισμου στα 138 000 χιλ θα επρεπε να ειναι η δευτερη φορα που θα το αλλαζε (μαζι και την τρομπα νερου).
    και βαλβίδες έπρεπε να έχει ρυθμίσει από τις 50.000 αλλά το τρέναρε λίγο

    Ιμάντα ΓίαααΝΝΝ είχε το 518 του '90. Το 520 είχε καδένα. Η εξωφρενική τεχνολογία πάντα κουβαλάει και τα θεματάκια της, λογικό είναι.

    Αλλιώς πάρε C-50.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  6. #4
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλα το περι 21 αιωνα ας το αφησουμε ασχολιαστο...χαχαχαχα
    αν ειχε ιμαντα χρονισμου στα 138 000 χιλ θα επρεπε να ειναι η δευτερη φορα που θα το αλλαζε (μαζι και την τρομπα νερου).
    Δεν θυμαμαι ποτε να εχω κανει ρυθμιση ιμαντα. (εχει ή δεν εχει ? Σορυ ειμαι ασχετος σε αυτο)

    Τρομπα νερου δεν εχω αλλαξει

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν θυμαμαι ποτε να εχω κανει ρυθμιση ιμαντα. (εχει ή δεν εχει ? Σορυ ειμαι ασχετος σε αυτο)

    Τρομπα νερου δεν εχω αλλαξει
    Δεν εχει ιμαντα,εχει καδενα!!
    απο τον Ε36 ΚΑΙ ΤΟΝ Μ40 και μετα μονο με καδενα βγαινουν τα αμαξια (με μια μικρη επιφυλαξη να κανω λαθος)

  8. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    Ptboul (26-03-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP