Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Τι θα αγοράζατε εσείς? F10 520i ή 520d (το κόστος καυσίμου δεν μας ενδιαφέρει)

Ψήφισαν
55. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 520i

    24 43,64%
  • 520d

    31 56,36%
Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 56

Θέμα: F10 520i Vs 520d

  1. #31
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στα ιδια κυβικα με τον βενζινοκινητηρα ατμοσφαιρικο και το πετρελαιο τουρμπο οντως προκυπτει διλημμα. Σκεφτεσαι + και -.
    Το ενα εχει ροπη αλλα το αλλο στροφαρει εχει νευρο εχει αλλη αισθηση κλπ κλπ.
    Και απο την τσεπη σου να τα βαζεις πρεπει να γινει κοντρολ των χιλιομετρων που γραφεις καθε χρονο και του σκοπου που εξυπηρετει το αυτοκινητο.
    Εχω μπει στο διλημμα κ εγω. Εχω σκεφτει να δωσω το δικο μου οσο οσο και να παρω 46αρι(παντα. Εχω σχεση ερωτα και μισους μαζι τους) ντιζελ.... αλλα τελικα... ΔΕ ΣΦΑΞΑΝΕ!!! Βενζινα και τα μυαλα στα καγκελα! (Ετσι λεω τωρα τουλαχιστον, απο αυριο βλεπουμε...)

    Οταν η κουβεντα παει σε τουρμπο βενζινη και τουρμπο ντιζελ δεν υπαρχει διλημμα ακομα και αν τα βαζεις απο την τσεπη σου.
    Τα τουρμπο βενζινοκινητα μπορουν με προσεκτικο ποδι να κινηθουν πολυ οικονομικα. Πολυ μικρη διαφορα θα εχει το πετρελαιο.
    Επισης τα βενζινοκινητα εχουν αλλο νευρο, αλλο ηχο, αλλο στροφαρισμα.
    Ακομα και σε ρεπριζ να ειναι παραπλησιων επιδοσεων σε ολες τις αλλες συνθηκες το ντιζελ θα υστερει.

    Και εν παση περιπτωση το bmw ξεχωριζει μονο και μονο επειδη παιζει πιο σωστα με τις αισθησεις σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
    Αν ειναι να του το κοψεις και αυτο παιρνεις ενα αυτοκινητο του ανταγωνισμου να σχολαει το πανηγυρι και να μην σου ακουγεται και παραταιρο που δουλευει σαν ταξι μιας και ειναι κατα βασην ταξι.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    bimmer-corfu (12-03-12), Driver M (12-03-12), Panos 316T (13-03-12), PANOS-E60 (12-03-12)

  3. #32
    Εγγραφή
    17-04-10
    Περιοχή
    NAOUSSA GREECE
    Μηνύματα
    168
    Thanked
    232
    Rides
    1

    Προεπιλογή F10 DIESEL

    Μετά από τρία βενζινοκίνητα Ε21 Ε36 και Ε46 που είχα και τώρα που έχω το Ε60 520d, δεν υπάρχει καμμία σύγκριση σε επιδόσεις και ροπή και το λέω αυτό αφού έχω οδηγήσει για λίγο μία Ε60 525i με 192hp η οποία ήταν πολύ νωχελική σε σύγκριση με το δικό μου
    Η γνώμη μου είναι σε ένα αυτοκίνητο τουλάχιστος 1700 κιλών η επιλογή είναι diesel
    Aλλωστε ι στο εξωτερικό, οι πωλήσεις του αυτής της σειράς είναι περίπου 70% υπέρ του diesel .
    diesel δαγκωτό????????

  4. The Following User Says Thank You to BMWNAOUSSA For This Useful Post:

    bimmer-corfu (13-03-12)

  5. #33
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ελπιζω να μη λετε ντιζελ επειδη το βλεπετε σαν πρωην απαγορευμενο καρπο αν και απο την αλλη διαβαζω και επιχειρηματα
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  6. #34
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βενζιναααααα........και μετα ενα προγραμματακι και αντε γεια.......κλαγκα κλουγκα με το ντιζελ....λες και εχει καταπιει μπουλονια το μοτερ.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    bimmer-corfu (13-03-12), Ptboul (13-03-12)

  8. #35
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    .κλαγκα κλουγκα με το ντιζελ....λες και εχει καταπιει μπουλονια το μοτερ.....
    χαχαχαχαχα!

    ΕΓΡΑΨΕΣ
    Detailing Madness

  9. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    bimmer-corfu (13-03-12)

  10. #36
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατ'αρχην πες μας ποια εταιρια, αυτη την εποχη, δινει F10???

    πλακα κανω!!!.... δεν χρειαζεται να μας πεις....αν και υποψιαζομαι φαρμακευτικη...αλλα τελος παντων.....

    Ψηφισα βενζινη, με την προϋποθεση να παρει τον διτουρμπινο με τα 240 αλογα δηλ.528i,αφου ετσι κι αλλιως οι τιμη του 520d ειναι μονο κατα 2,250 ευρω μικροτερη.....
    Δεν δίνουν μόνο οι φαρμακευτικές αλλά και πολλοί κλαδοι ακόμη και σήμερα σε διευθυντικές θέσεις....

    Υ.Γ: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 2τουρμπινο το 2λιτρο με τα 245 άλογα...
    Detailing Madness

  11. The Following 2 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    aristent (13-03-12), bimmer-corfu (13-03-12)

  12. #37
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    για μενα, θα αποφασισει αυτος που θα το παρει και μονο αυτος!
    εαν ειναι χαλαρος τυπος στην οδηγηση και δεν στροφαρει ποτε πανω απο 3-4000 σαλ (οπως κανουν το 70% των οδηγων)τοτε να παρει Diesel! θα του φανει Gti το αμαξι (λογο ροπης ) εαν ειναι sport χαρακτηρας, τοτε βενιζνη! οσο και αν σπρωχνει ο diesel λογο ροπης , καθε φορα που θα περιμενει να ακουσει το μοτερ να στροφαρει και να βλεπει το στροφομετρο να βουτα στα κοντα στα κοκκινα , τοσο θα απελπιζεται

    σε απροσωπους αριθμους το diesel ειχει καλυτερες ρεπριζ +
    οτι λογο μεγαλης ροπης θα επηρεαζεται λιγοτερο απο το φορτωμα

    αλλα η αισθηση του μοτερ να τραβαει "ψηλα" εχει αλλη γλυκα , ασχετα με τις επιδοσεις

    για μενα οπως ειπα και πριν ειναι καθαρα θεμα οδηγου!

  13. The Following User Says Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    bimmer-corfu (13-03-12)

  14. #38
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή F10 520i Vs 520d

    Twin power!!'nnn

  15. The Following User Says Thank You to PATSIMINI For This Useful Post:

    bimmer-corfu (13-03-12)

  16. #39
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν το αγοράσει αυτόματο, τότε αποκλειστικά diesel για να κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα σε χαμηλές στροφές και να έχει χαμηλή κατανάλωση.

    Νομίζω ότι ακόμα και αν τα καύσιμα είναι πληρωμένα, πρέπει να κάνει την πιο οικονομική επιλογή. Οι λόγοι είναι απλοί: τίποτα δεν είναι τσάμπα στην ουσία και λιγότερα έξοδα για την επιχείρηση σημαίνει αυτόματα περισσότερα χρήματα στο ταμείο της - από το οποίο πληρώνεται και ο ίδιος και οι υπόλοιποι συνάδελφοι.




    ^διάβασέ του το αυτό
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 13-03-12 στις 05:46

  17. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    bimmer-corfu (13-03-12)

  18. #40
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν το αγοράσει αυτόματο, τότε αποκλειστικά diesel για να κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα σε χαμηλές στροφές και να έχει χαμηλή κατανάλωση.

    Νομίζω ότι ακόμα και αν τα καύσιμα είναι πληρωμένα, πρέπει να κάνει την πιο οικονομική επιλογή. Οι λόγοι είναι απλοί: τίποτα δεν είναι τσάμπα στην ουσία και λιγότερα έξοδα για την επιχείρηση σημαίνει αυτόματα περισσότερα χρήματα στο ταμείο της - από το οποίο πληρώνεται και ο ίδιος και οι υπόλοιποι συνάδελφοι.




    ^διάβασέ του το αυτό
    Ηλια,

    Γιατι το αυτοματο ειναι ποιο οικονομικο στην οδηγηση απο οτι το μανιουαλ ?

    Η εμπειρια μου (οχι απο αυτοματα ντηζελ) λεει το αντιθετο

  19. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    bimmer-corfu (13-03-12)

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP