Κάποια "αρρώστια" έχει πέσει και όλοι οι Μ3άκιδες μπάζουμε εξατμίσεις!
Μόλις έμπαξα λοιπόν τελικό Eisenmann Race, με μπούκες 83mm perforated.
Ο ήχος που βγάζει αυτή η εξάτμιση θα έπρεπε να ήταν ο εργοστασιακός του Μ3...Σπορ μπάσο χαμηλά, ενισχυμένο rasp ψηλά!
Από βάρος, παρότι δεν τα ζύγισα, πρέπει να είναι γύρω στα 8 kg πιο ελαφρύ από την κουμούτσα το μαμά (που ζυγίζει 25!!!).
A...και κοιτάω φώτος του Μ3 με τις παλιές μπούκες και μου φαίνεται ξενέρωτο...πολύ μπούκα τούμπανο η 83άρα λέμε!!!![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
BILL007 (22-02-12), Lambros46 (22-02-12), Monsta (24-02-12), nikos1400 (23-02-12), Panos 316T (22-02-12), pilot (23-02-12), sierra (23-02-12), steliosm46 (23-02-12), vasilis e46 (23-02-12), Vassilis ///M (22-02-12), zaharias (22-02-12)
Νεο λαδακι ωραιοτατο για το μοτορι! Aral με ενα 50αρικακι! Καλα ειναι!
Panos 316T (22-02-12)
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
EVERGET (23-02-12)
EVERGET (23-02-12)
πολύ κάτω δεν είναι οι μπούκες ρε νάσο???
καλορίζικη πάντως!!!
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
EVERGET (23-02-12)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
το καλό πάντως με την σουπερσπριντ, είναι ότι δεν έχει ξερεί τρύπα, αλλά κάτι σαν σιδηρόδρομο, έτσι ώστε να μπορείς να το ανεβοκατεβάζεις.
δοκίμασε να κάνεις καινούρια τρύπα, λίγο πιο κάτω, για να σηκωθεί και άλλο...είναι αρκετά χαμηλά τώρα που το ξαναβλέπω, και φαίνεται λιγάκι άσχημα.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
EVERGET (23-02-12), Vassilis ///M (23-02-12), zaharias (23-02-12)
ισως εχουνε "ξελαστιχωσει" τα λαστιχενια που την κρεμανε, και να σηκωθουν με αλλες.
ο εξατμισας θα επρεπε να μπορει να την κανει τη δουλεια χωρις ταλαιπωρια δικη σου.
απλη δουλεια ειναι.
αν οχι οι δικες του, με αλλες πιο κοντες που να σηκωθουν οσο πρεπει.
καλοριζικες!
edit: This thread is worthless without AUDIO !!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 23-02-12 στις 11:21
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
EVERGET (23-02-12)
Για να μας φύγει η απορία ιδού η απάντηση της Eisenmann σχετικά για το ύψος του back box:
"Dear Nasos,
we have a gap of around 2 cm between the rear bumper and the tips. If your 83 mm tips are lower than this, I suppose your rubber mounts are worn down… Maybe it would help to replace them…"
Πολύ άμεσοι οι Γερμανοί στις απαντήσεις τους...μας αγαπάνε τελικά![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]