Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Κάθε πότε κάνετε αλλαγή λαδιών?

Ψήφισαν
284. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Λιγότερο απο 7000χλμ

    71 25,00%
  • Μεταξύ 7000-10000χλμ

    130 45,77%
  • Απο 10.000-15000χλμ

    63 22,18%
  • Απο 15.000-20000χλμ

    13 4,58%
  • Κάθε 25.000 που λέει η BMW (ασχολίαστο)

    12 4,23%
Δημοσκόπιση Πολλαπλής Επιλογής
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 215

Θέμα: Καθε ποσα χλμ αλλαζετε λαδια κ τι προτιματε ; ; ;

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είδες διαφορά στην απόδoση?
    Σε 350Ζ και 200SX που τα είχα βάλει, πήγαιναν καλύτερα!
    Πως καταλαβες οτι πηγαιναν καλυτερα...;;;

  2. #2
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πως καταλαβες οτι πηγαιναν καλυτερα...;;;
    Το ιξωδες του λαδιού επηρεάζει την ιπποδύναμη.

  3. #3
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ιξωδες του λαδιού επηρεάζει την ιπποδύναμη.
    Η διαφορα του ιξωδες επηρεαζει αποιροελαχιστα την ιπποδυναμη,και σε αυτες τις ιπποδυναμεις για να καταλαβεις κατι ητε πανω ητε κατω πρεπει η διαφορα να ειναι 20-30 hp. το μοτερ σου εχει ονομαστικη ιπποδυναμη 340 εαν τωρα η πραγματικη του ειναι 330 πιστευεις οτι θα το καταλαβεις;;;;

    υ.γ ουτε τα χρονομερτα δεν θα το καταλαβουν.

  4. #4
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η διαφορα του ιξωδες επηρεαζει αποιροελαχιστα την ιπποδυναμη,και σε αυτες τις ιπποδυναμεις για να καταλαβεις κατι ητε πανω ητε κατω πρεπει η διαφορα να ειναι 20-30 hp. το μοτερ σου εχει ονομαστικη ιπποδυναμη 340 εαν τωρα η πραγματικη του ειναι 330 πιστευεις οτι θα το καταλαβεις;;;;

    υ.γ ουτε τα χρονομερτα δεν θα το καταλαβουν.
    Σε Μ3 δεν έχω πειραματιστεί με λάδια. Το Castrol TWS 10W-60 είναι η μοναδική επιλογή. Όσοι το έκαναν αργά ή γρήγορα το πλήρωσαν ακριβά.

    Οι διαφορές από λάδι όντως είναι πολύ μικρές.
    Τα 10 άλογα διαφορά στα 340, ναι τα καταλαβαίνω και στο χιλιόμετρο τα δείχνει και το χρονόμετρο

  5. #5
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε Μ3 δεν έχω πειραματιστεί με λάδια. Το Castrol TWS 10W-60 είναι η μοναδική επιλογή. Όσοι το έκαναν αργά ή γρήγορα το πλήρωσαν ακριβά.

    Οι διαφορές από λάδι όντως είναι πολύ μικρές.
    Τα 10 άλογα διαφορά στα 340, ναι τα καταλαβαίνω και στο χιλιόμετρο τα δείχνει και το χρονόμετρο
    Κααααλα...αν καταλαβαινεις την απωλεια των 10 τι ναπω..ο Montoya παντως οταν ηταν απειθαρχος και δεν ακολουθουσε τις εντολες του εκοβαν 50 αλογα μεσα απο τα πιτς και δεν το ειχε παρει χαμπαρι..το εμαθε απο εναν μηχανικο 6 μηνες μετα.Τοτε το μοτερ της BMW ηταν το δυνατοτερο με 850 hp...τες-πα ασπαζομαι την αποψη σου...

  6. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κααααλα...αν καταλαβαινεις την απωλεια των 10 τι ναπω..ο Montoya παντως οταν ηταν απειθαρχος και δεν ακολουθουσε τις εντολες του εκοβαν 50 αλογα μεσα απο τα πιτς και δεν το ειχε παρει χαμπαρι..το εμαθε απο εναν μηχανικο 6 μηνες μετα.Τοτε το μοτερ της BMW ηταν το δυνατοτερο με 850 hp...τες-πα ασπαζομαι την αποψη σου...
    δηλαδη για να "τιμωρησουν" τον montoya ρισκαραν την καταταξη στο πρωταθλημα?και οτι απο αυτο συνεπαγεται...
    λιγο "τραβηγμενο" μου κανει

  7. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    alexk (27-02-12)

  8. #7
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κααααλα...αν καταλαβαινεις την απωλεια των 10 τι ναπω..ο Montoya παντως οταν ηταν απειθαρχος και δεν ακολουθουσε τις εντολες του εκοβαν 50 αλογα μεσα απο τα πιτς και δεν το ειχε παρει χαμπαρι..το εμαθε απο εναν μηχανικο 6 μηνες μετα.Τοτε το μοτερ της BMW ηταν το δυνατοτερο με 850 hp...τες-πα ασπαζομαι την αποψη σου...
    Δεν ξέρω τι καταλάβαινε και τι όχι ο συμπαθέστατος Montoya ή αν είναι ραδιο-αρβύλα του ίδιου ή του μηχανικού του. Όταν φεύγει κάποιος, υπάρχουν και λόγια που δεν ξέρουμε αν είναι λόγια ή άλογα. Όλοι έχουμε δει όμως, τη διαφορά που κάνουν τα 80 άλογα του KERS για κάποια δευτερόλεπτα, παρά την αύξηση του βάρους!

    Στο Μ3 πάντως μπορώ να καταλάβω και τα 10 κιλά διαφορά στις ζάντες και την απώλεια από ένα τελαροφίλτρο ΚΝ, που είναι φυσικά πολυ μικρότερη απο 10 άλογα
    Cheers

  9. The Following 2 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    alexk (27-02-12), steliosm46 (26-02-12)

  10. #8
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω τι καταλάβαινε και τι όχι ο συμπαθέστατος Montoya ή αν είναι ραδιο-αρβύλα του ίδιου ή του μηχανικού του. Όταν φεύγει κάποιος, υπάρχουν και λόγια που δεν ξέρουμε αν είναι λόγια ή άλογα. Όλοι έχουμε δει όμως, τη διαφορά που κάνουν τα 80 άλογα του KERS για κάποια δευτερόλεπτα, παρά την αύξηση του βάρους!

    Στο Μ3 πάντως μπορώ να καταλάβω και τα 10 κιλά διαφορά στις ζάντες και την απώλεια από ένα τελαροφίλτρο ΚΝ, που είναι φυσικά πολυ μικρότερη απο 10 άλογα
    Cheers
    Αλλο 800+80 και αλλο 340-10..αλλα ας το δεχτω.Τωρα για την ιστορια λεω..δεν του εκοβαν ιπποδυναμη για να τον τιμωρησουν αλλα για να τον προστατευσουν αυτον και την θεση του που ειχε μεχρι εκεινη τη στιγμη.Δεν ηθελαν να ρισκαρουν εγκαταληψη απο συνγρουση πανω στο προσπερασμα.οταν εχεις τον σουμι 1ο και εισαι 2ος δεν υπηρχε περιπτωση να σε αφησει να περασεις ο μοντογια το ηξερε και απο τα πιτς το ηξεραν ομως το ταπεραμεντο του μοντογια δεν τον αφηνε να φερθει επαγκελματικα..και τοτε τον προσγηωνανε παρεμβενωντας στο μονοθεσιο του..και μιλαμε για μια εποχη που τα μοτερ εσπαγαν πολυ ευκολα.Μια φορα στο μονακο μοντογια και ραλφ εκαναν το 1-2 δυο γυρους πριν το τελος του ζητησαν να κοψει για να προστατεψει το μοτερ αυτος το μονο που εκανε για μισο γυρο ηταν να ανεβαζει μεχρι που του εκοψαν 700 στοφες....και ετσι εγινε το 1-2 που ηταν και το τελευταιο ...κριμα. Εγω παντως ημουνα με τον μοντογια και το παθος του...

  11. The Following 3 Users Say Thank You to Bitz For This Useful Post:

    alexk (28-02-12), eva* (27-02-12), kostas1.6 (28-02-12)

  12. #9
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.735
    Thanked
    17913
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω τι καταλάβαινε και τι όχι ο συμπαθέστατος Montoya ή αν είναι ραδιο-αρβύλα του ίδιου ή του μηχανικού του. Όταν φεύγει κάποιος, υπάρχουν και λόγια που δεν ξέρουμε αν είναι λόγια ή άλογα. Όλοι έχουμε δει όμως, τη διαφορά που κάνουν τα 80 άλογα του KERS για κάποια δευτερόλεπτα, παρά την αύξηση του βάρους!

    Στο Μ3 πάντως μπορώ να καταλάβω και τα 10 κιλά διαφορά στις ζάντες και την απώλεια από ένα τελαροφίλτρο ΚΝ, που είναι φυσικά πολυ μικρότερη απο 10 άλογα
    Cheers
    τι εννοεί ο ποιητής?
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP