eva* (27-02-12)
Η διαφορα του ιξωδες επηρεαζει αποιροελαχιστα την ιπποδυναμη,και σε αυτες τις ιπποδυναμεις για να καταλαβεις κατι ητε πανω ητε κατω πρεπει η διαφορα να ειναι 20-30 hp. το μοτερ σου εχει ονομαστικη ιπποδυναμη 340 εαν τωρα η πραγματικη του ειναι 330 πιστευεις οτι θα το καταλαβεις;;;;
υ.γ ουτε τα χρονομερτα δεν θα το καταλαβουν.
Σε Μ3 δεν έχω πειραματιστεί με λάδια. Το Castrol TWS 10W-60 είναι η μοναδική επιλογή. Όσοι το έκαναν αργά ή γρήγορα το πλήρωσαν ακριβά.
Οι διαφορές από λάδι όντως είναι πολύ μικρές.
Τα 10 άλογα διαφορά στα 340, ναι τα καταλαβαίνω και στο χιλιόμετρο τα δείχνει και το χρονόμετρο![]()
Κααααλα...
αν καταλαβαινεις την απωλεια των 10 τι ναπω..ο Montoya παντως οταν ηταν απειθαρχος και δεν ακολουθουσε τις εντολες του εκοβαν 50 αλογα μεσα απο τα πιτς και δεν το ειχε παρει χαμπαρι..το εμαθε απο εναν μηχανικο 6 μηνες μετα.Τοτε το μοτερ της BMW ηταν το δυνατοτερο με 850 hp...τες-πα ασπαζομαι την αποψη σου...
![]()
alexk (27-02-12)
Δεν ξέρω τι καταλάβαινε και τι όχι ο συμπαθέστατος Montoya ή αν είναι ραδιο-αρβύλα του ίδιου ή του μηχανικού του. Όταν φεύγει κάποιος, υπάρχουν και λόγια που δεν ξέρουμε αν είναι λόγια ή άλογα. Όλοι έχουμε δει όμως, τη διαφορά που κάνουν τα 80 άλογα του KERS για κάποια δευτερόλεπτα, παρά την αύξηση του βάρους!
Στο Μ3 πάντως μπορώ να καταλάβω και τα 10 κιλά διαφορά στις ζάντεςκαι την απώλεια από ένα τελαροφίλτρο ΚΝ, που είναι φυσικά πολυ μικρότερη απο 10 άλογα
Cheers
alexk (27-02-12), steliosm46 (26-02-12)