Συμφωνω.. Δυσκολο βεβαια (γιατι οπως ειπαμε υπαρχουν επιλογες), αλλα οχι οτι δεν μπορει να συμβει..
Στο θεμα μας.. Εγω ξερω οτι οταν ερχεται ενας πελατης μεσα στο μαγαζι μου με μια λιστα 3 σελιδες, κοιταω τι μπορω να κανω γιαυτον.. Τρεχω χωρις να σκεφτω, να του τα μαζεψω, να του πω τι καλυτερο μπορω να κανω, αν μπορω να του κανω ευκολιες πληρωμης, δωρα κτλ.. Οχι επειδη θα τρεξω λιγο, να του πω θελω Χ ευρω για το κοπο μου..
Και στο κατω κατω, επειδη υπαρχει το μαγαζι και εδω ειμαστε και κλειστη κοινωνια και ειμαστε ολοι γνωστοι, θα μπορουσα να υποστηριξω και καποιον πελατη μου απο εδω..
Αλλα λεω, αφου υπαρχει η εκπτωση για το φορουμ, γιατι οχι.. Και οπως ειπα, εχω ψωνισει 3-4 φορες..
Συγγνωμη, αλλα αν εμενα με παρει πελατης απο γειτονικο νησι και θελει να τον εξυπηρετησω, θα τρεξω να το παλεψω, να τον εξυπηρετησω.. Γιατι, για να παιρνει εμενα τηλεφωνο, κατι σημαινει..
Αν αυτα τα "μηνυματα" δεν τα πιανουν καποιοι, τοτε συγγνωμη, αλλα δεν φταιω εγω..