Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: [Ε85] Rear BBK 4-pot Kit

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φάνη αυτό είναι για 320->330...Αν τα κιτάκια είναι για bmw δεν έχεις πρόβλημα...Αλλιώς κατα 90% θα αντιμετωπίσεις κάτι το ανάλογο...



  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φάνη αυτό είναι για 320->330...Αν τα κιτάκια είναι για bmw δεν έχεις πρόβλημα...Αλλιώς κατα 90% θα αντιμετωπίσεις κάτι το ανάλογο...
    Δεν ξερω αν ειναι για bmw ή οχι. Απο τη 1η εμπειρια μου μαζι του (εμπρος 6pot) απο οτι καταλαβα απλα παντρευει τις δαγκανες του με δισκους CSL. Για bolt on ξεκινησαμε και τον κυνηγουσα 2 μηνες για να τελειωσει η δουλεια. Μια δεν τον εβρισκα, μια δεν εβρισκα αυτον που θα εφτιαχνε τις καμπανες (συνεργατες ε?), μια δεν χωραγαν (ενω ηταν bolt on).. τρεχα γυρευε. Απλα επειδη μπροστα εχω Ap-Galfer θελω και πισω τα ιδια. Αν το ηξερα απο τοοοοτε απλα θα κραταγα λεφτα για ετοιμο AP-Racing kit αλλα θα περναγε τα 3000¤..

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν το ηξερα απο τοοοοτε απλα θα κραταγα λεφτα για ετοιμο AP-Racing kit αλλα θα περναγε τα 3000¤..
    Τα είπες όλα μόνος σου!



  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα είπες όλα μόνος σου!
    Αμα σκεφτεσαι με το κατω κεφαλι και βιαζεσαι.. 1500 τα μπροστα και 900 τα πισω. 2400. Ε βαλε αγχος, τρεξιμο, και βενζινες 2 μηνες πανω-κατω απλα για να ακουω "λειπει ο ταδε, δεν ειναι ετοιμα απο τον ταδε, ελα την ταδε μερα" να τα αλλα 600. Τωρα τι γινεται ομως.. Θα μπει ή δεν θα μπει? Αμα θελει πατεντες χασαμε..

  5. #5
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θέλει πατέντες...όπως αναφέρατε πιο πάνω....Αν είχες άκρα απο μεγαλύτερο μοντέλο Ζ4Μ θα κάθονταν κουτί...Φαντάσου ότι δεν θα κάθονταν ούτε σε Ζ4 3.0 Μ54...Θές λογικά κόψε-ράψε με σιαγόνες χειροφρένου...

  6. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θέλει πατέντες...όπως αναφέρατε πιο πάνω....Αν είχες άκρα απο μεγαλύτερο μοντέλο Ζ4Μ θα κάθονταν κουτί...Φαντάσου ότι δεν θα κάθονταν ούτε σε Ζ4 3.0 Μ54...Θές λογικά κόψε-ράψε με σιαγόνες χειροφρένου...
    Αυτο δεν παιζει να γινει, θα το ψαξω οσο μπορεσω σημερα και ειτε θα ριξω ακυρο ειτε θα κανω κουβεντα μαζι του οτι αν δεν μπει αμεσως bolt on οπως επιμενει, θα παρει πισω τα φρενα και εγω τα λεφτα. Αν γνωριζει καποιος κατι ας το γραψει γιατι ο χρονος πιεζει!!

  7. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο δεν παιζει να γινει, θα το ψαξω οσο μπορεσω σημερα και ειτε θα ριξω ακυρο ειτε θα κανω κουβεντα μαζι του οτι αν δεν μπει αμεσως bolt on οπως επιμενει, θα παρει πισω τα φρενα και εγω τα λεφτα. Αν γνωριζει καποιος κατι ας το γραψει γιατι ο χρονος πιεζει!!

    Aυτό να κάνεις Φάνη...



  8. #8
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο δεν παιζει να γινει, θα το ψαξω οσο μπορεσω σημερα και ειτε θα ριξω ακυρο ειτε θα κανω κουβεντα μαζι του οτι αν δεν μπει αμεσως bolt on οπως επιμενει, θα παρει πισω τα φρενα και εγω τα λεφτα. Αν γνωριζει καποιος κατι ας το γραψει γιατι ο χρονος πιεζει!!
    Λοιπόν Φάνη την πατέντα την έχω κάνει εγω χωρίς κόψε ραψε αλλα δεν περιγραφεται ετσι απλα......τεος παντων......φτιάχνεις σιδερένιο ή αλουμινενιο δαχτυλίδι για να μπει μεσα στην δισκοπλακα οσο πιο σφηνωτα μπορεις.....απλα θελει μηχανουργειο η δουλεια......αν εβλεπες το αμάξι μου θα καταλαβαινες την αψογη τοποθετηση μου!

  9. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Απορια:
    Αυτοι που βαζουν φρενα "απο τριλιτρο" μπρος-πισω κανουν τη πατεντα με τις καμπανες του χειροφρενου? Παιρνουν καμπανες για τριλιτρο? Τι κανουν?

    Στο bmwfans.info βλεπω πως τα πισω φρενα των τριλιτρων ειναι 320x22, υποθετω πως τη συγκρεκριμενη διασταση τη βγαζουν και οι galfer, brembo, ate, zimmerman, κ.α σαν ανταλλακτικα των ΟΕΜ, ε?

    Αρα μηπως τη Δευτερα ο Καμπανης εχει τετοιους δισκους και δεν χρειαστει πατεντα? (πρωτα επρεπε να πληρωσω ομως, αρα δεν ειναι σιγουρος αν μπαινουν..) Επειδη δεν θυμοταν αν εχω τρυπητους ή χαρακτους με ρωτησε.. λετε να εχει ΟΕΜ δισκους και να τους τρυπησουν στη φρεζα? Ή παραεγινα καχυποπτος και απλα θελει να ξερει τι να παραγγειλει?

    Και αν τελικα οι δισκοι αυτοι δεν θελουν πατεντες, η τιμη ειναι ενταξει ή νομιζω πως ειναι ενταξει? 780¤ (δισκοι, δαγκανες, βασεις, σωληνακια, υγρα), 120¤ τοποθετηση + τακακια (που δεν εχει galfer tuning οπως ειπε, αρα 150+ για DS2500).

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP