Σελίδα 83 από 99 ΠρώτηΠρώτη ... 3373818283848593 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 821 έως 830 από 987

Θέμα: Επικαιροτητα - Προβληματισμοι ...3

  1. #821
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων

    και μάλιστα με πάααααααααααααρα πολά χιλιόμετρα...

    LoL ούτε με τα φρένα της gt3 rs δεν την αποφεύγουμε.

  2. #822
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lambros46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ασχολείσαι με ναυτιλιακά Σταμάτη?
    Ερασιτεχνικα μη φανταστεις οτι "τοχω"
    Ετσι που και που αγοραζω καμμια ευκαιρια, πουλαω κανα ξηρου φορτιου, ναρκωτικα, τσιγαρα, οτι βρω σε καλη τιμη.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    katsaraios (14-12-11), Ptboul (14-12-11)

  4. #823
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11984
    Rides
    2

    Angry άρρωστη Ευρώπη, άρρωστος κόσμος

    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  5. #824
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τωρα αρχιζουν τα δυσκολα........


    Για παλιοσίδερα δίνουν τώρα τα άλλοτε κραταιά containerships


    Πηγή: www.capital.gr




    Το εύρος της κρίσης στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων λαμβάνει τέτοιες διαστάσεις που οι πλοιοκτήτες έχουν πλέον να επιλέξουν ή να δώσουν τα παλιότερα τους πλοία για παλιοσίδερα ή να τα βγάλουν στην αγορά να ανταγωνιστούν για ναύλους που έχουν καταρρεύσει εξαιτίας τόσο της προσφοράς όσο και της ζήτησης.

    Στα διαλυτήρια της Ασίας οι cash buyers (επιχειρηματίες που διαλύουν με φτηνό εργατικό κόστος πλοία που αγοράζουν μετρητοίς για να μεταπωλήσουν το μέταλλο) προσφέρουν πάνω από 500 δολάρια τον καθαρό τόνο βάρους του πλοίου (light ton displacement ή LDT).

    Έτσι πλοιοκτήτες με πλοία που για παράδειγμα πλησιάζουν την επιθεώρηση των 20 ετών (το γνωστό στην ποντοπόρο survey) και με τα κόστη που αυτό μεταφράζεται για να εξασφαλίσουν το αξιόπλοο, προτιμούν να δώσουν τα πλοία τους παρά να τα δουλέψουν ή να αναζητήσουν αγοραστή στην δευτερογενή αγορά της εμπορικής ναυτιλίας.

    Χαρακτηριστικό το deal της εισηγμένης στο Λονδίνο ελληνικής ναυτιλιακής Goldenport Holdings συμφερόντων του εφοπλιστή Πάρη Δράγνη.

    Σύμφωνα με πληροφορίες ο εφοπλιστής πούλησε το χωρητικότητας 2.986 εμπορευματοκιβωτίων πλοίο Grand Vision ναυπήγησης του 1991 στα ινδικά διαλυτήρια του Alang έναντι 502 δολαρίων τον τόνο. Το deal σημαίνει ότι ο Δράγνης, που με την εισηγμένη του διαχειρίζεται στόλο 12 containerships και 14 φορτηγών μεταφοράς ξηρού φορτίου, θα εισπράξει 6,6 εκατ. δολ. για ένα πλοίο που αγόρασε τον Απρίλιο του 2010 από την Zodiac Maritime Agencies έναντι 6,75 εκατ. δολ. Και ο Δράγνης μπορεί να αποδειχθεί από τους τυχερούς καθώς είναι άγνωστο κατά πόσο οι τιμές αυτές στα διαλυτήρια θα μπορέσουν να διατηρηθούν εάν τα πλοία που προσφέρονται αυξηθούν.


    Ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων μετά την σύντομη ανάκαμψη του 2010 –η οποία έφερε όμως και μεγάλες επενδύσεις σε νεότευκτα– πλήττεται τόσο από την υπερπροσφορά μεταφορικής δυναμικότητας όσο και από την κάμψη της παγκόσμιας οικονομίας. Το διπλό αυτό χτύπημα χαρακτηριστικό και του κλάδου των δεξαμενοπλοίων και του τρέχοντας κύκλου της ναυτιλίας εν γένει, δημιουργεί μια «perfect storm» εξηγεί πλοιοκτήτης που μίλησε στο Capital.gr. «Αν αναλογιστείς ότι από τον Ιούλιο τα μικρά containerships έχουν δει τους ναύλους τους στην spot αγορά να υποχωρούν άνω του 40% και τα μεγαλύτερα (άνω των 3.500 εμπορευματοκιβωτίων) να υποχωρούν από 60% έως και 80% τότε καταλάβαινες που βρισκόμαστε σήμερα», εξηγεί.

    Τα containerships είτε βγαίνουν στην spot αγορά για να αναζητήσουν σύντομους ναύλους είτε κλείνουν με μεγάλες liners –εταιρείες που λειτουργούν μόνιμες τακτικές γραμμές σε συγκεκριμένα δρομολόγια– μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα. Όσων πλοίων τα ναυλοσύμφωνα λήγουν «βγαίνουν στην αγορά στο απόλυτο χάος». «Πλοίο ναυλωμένο για 25 χιλιάδες δολάρια την ημέρα την επόμενη της λήξης του θα πιάσει σήμερα, αν βρει ναυλοσύμφωνο, 8 χιλιάρικα» αναφέρει στο Capital.gr ο γενικός διευθυντής μιας εκ των μεγάλων ιδιωτικών ναυτιλιακών στην Καστέλα.

    Σε αυτό το περιβάλλον οι μεγάλες ελληνικές εταιρείες όπως η Danaos του Γιάννη Κούστα και η Costamare του K. Κωνσταντακόπουλου είναι καλύτερα προστατευμένες από τις μικρότερες αλλά δεν σημαίνει πως δεν λειτουργούν επίσης σε μια κακή αγορά. Εξάλλου ενώ η εμπειρία από τα φορτηγά πλοία αποτελεί οδηγό, η επαναδιαπραγμάτευση των ναυλοσύμφωνων αν και περίπλοκη υπόθεση αποτελεί πάντα μια απειλή για τους ιδιοκτήτες, ακόμα και για τους ισχυρότερους.

    Εφόσον τα μετρητά που διαθέτουν οι cash buyers του Μπαγκλαντές και της Ινδίας δεν τελειώσουν (κάτι το οποίο εξαρτάται από την ζήτηση της Ινδίας και της Κίνας για χάλυβα) θα πρέπει να αναμένονται πολλά deals που θα οδηγήσουν containerships στα παλιοσίδερα. Όμως οι νέες παραγγελίες είναι τόσες που δεν μπορεί να περιμένει κανείς ότι θα βγει αρκετό τονάζ από τους ωκεανούς ώστε να ανακάμψουν οι τιμές εξόν και αν συμβεί μια απροσδόκητη ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας.

    Γιατί τα containerships είναι τα σύμβολα της παγκοσμιοποίησης. Μεταφέρουν μεταποιημένα προϊόντα από τις χώρες όπου αυτά παράγονται φτηνά στις αγορές όπου και πωλούνται. Και ως τέτοια οι ναύλοι τους αποτελούν και πρόδρομο δείκτη της υγείας της διεθνούς οικονομίας.


    Πηγή:www.capital.gr

    Ανοησιες.
    Ενας ασχετος με την ναυτιλια, μαζεψε 2-3 πληροφορειες απο δω και απο κει, εβαλε σαλτσα, ψιλοκομμενη κινδυνολογια, και την σερβιρε ετσι να ειναι και αυτος στο κλιμα της τρομολαγνειας, μιζεριας και κακομοιριας που προσταζει η εποχη.

    Βρε ουυσσστττττ

  6. The Following 2 Users Say Thank You to ntinos For This Useful Post:

    nikos1400 (14-12-11), Ptboul (14-12-11)

  7. #825
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χθες διάβαζα στο φόρουμ τα thread του 2009 σχετικά με χρεοκωπια κλπ.
    Ότι συζητάμε στο παρόν θέμα ακριβώς τα ίδια λέγαμε και πέρσι.
    Η διάφορα είναι μόνο στα φορομπηχτικα μέτρα στη τεράστια ύφεση που προκάλεσαν στην αγορά και τις συνέπειες αυτής.
    Όλα τα κράτη έχουν εξωτερικό χρέος και δανείζονται το καθένα με διαφορετικούς όρους,αλλα μόνο εμείς πρέπει να ξεχρεωσουμε και δεν είναι βιώσιμο το χρέος μας;
    Χρεοκωπια,στάση πληρωμών,καταστροφή και επιστροφή στη δραχμή.
    Δυο χρόνια τώρα μόνο αυτο γίνεται κάθε μήνα και παίρνει αναβολή για μετα απο λίγο.
    Οι δε συγκρίσεις με χώρες του ανατολικού μπλοκ και της λατινικης Αμερικής είναι απλά τραγικές και κρύβουν δόλο.
    Κουράστηκα να σκέφτομαι την καταστροφή και να στερώ απο την οικογένεια μου χρόνο και στιγμές χαράς,
    Αει σιχτιρ πια δεν χαμογελαμε, ότι είναι να γίνει θα γίνει, που δεν θα γίνει και το μόνο που θα μείνει θα είναι να είμαστε φτωχότεροι και λιγότερο "απαιτητικοι "
    εργασιακά,ιδιοκτησιακά.

  8. The Following 11 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    bill_m3 (14-12-11), GEORGE316 (14-12-11), gkaras (14-12-11), gnx (14-12-11), hades7 (14-12-11), katsaraios (14-12-11), Kostas_1 (14-12-11), Monsta (14-12-11), nikos1400 (14-12-11), oldcarskickass (31-12-11), Ptboul (14-12-11)

  9. #826
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χθες διάβαζα στο φόρουμ τα thread του 2009 σχετικά με χρεοκωπια κλπ.
    Ότι συζητάμε στο παρόν θέμα ακριβώς τα ίδια λέγαμε και πέρσι.
    Η διάφορα είναι μόνο στα φορομπηχτικα μέτρα στη τεράστια ύφεση που προκάλεσαν στην αγορά και τις συνέπειες αυτής.
    Όλα τα κράτη έχουν εξωτερικό χρέος και δανείζονται το καθένα με διαφορετικούς όρους,αλλα μόνο εμείς πρέπει να ξεχρεωσουμε και δεν είναι βιώσιμο το χρέος μας;
    Χρεοκωπια,στάση πληρωμών,καταστροφή και επιστροφή στη δραχμή.
    Δυο χρόνια τώρα μόνο αυτο γίνεται κάθε μήνα και παίρνει αναβολή για μετα απο λίγο.
    Οι δε συγκρίσεις με χώρες του ανατολικού μπλοκ και της λατινικης Αμερικής είναι απλά τραγικές και κρύβουν δόλο.
    Κουράστηκα να σκέφτομαι την καταστροφή και να στερώ απο την οικογένεια μου χρόνο και στιγμές χαράς,
    Αει σιχτιρ πια δεν χαμογελαμε, ότι είναι να γίνει θα γίνει, που δεν θα γίνει και το μόνο που θα μείνει θα είναι να είμαστε φτωχότεροι και λιγότερο "απαιτητικοι "
    εργασιακά,ιδιοκτησιακά.


    συμφωνώ με τα παραπάνω και επαυξάνω...

  10. #827
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βλεπω να βγαινει κανας Νετσαγιεφ να κανει την επανασταση του τσεκουριου και να του λεμε μπραβο.
    Εκει φτασαμε.

  11. #828
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στον real fm πριν απο λίγο...
    Οι NY times λένε ότι η πτώχευση της Ελλάδας θα γίνει νύχτα και θα ακολουθήσει κατάληψη της εξουσίας απο τους στρατιωτικούς
    ΕΛΕΟΣ!!!

  12. #829
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στον real fm πριν απο λίγο...
    Οι NY times λένε ότι η πτώχευση της Ελλάδας θα γίνει νύχτα και θα ακολουθήσει κατάληψη της εξουσίας απο τους στρατιωτικούς
    ΕΛΕΟΣ!!!
    αναδημοσίευση στο bankingnews.gr σήμερα
    "Ένα βράδυ Σαββάτου ο Έλληνας πρωθυπουργός θα ανακοινώσει την επιστροφή της Ελλάδας στη δραχμή - Την εξουσία θα αναλάβει ο στρατός"
    14/12/11 - 08:26
    • Εκτύπωση
    • E-mail
    «Μετά από εβδομάδες φημών, ο Έλληνας πρωθυπουργός, αργά ένα βράδυ Σαββάτου, θα ανακοινώσει πως η χώρα εγκαταλείπει το ευρώ και επιστρέφει στη δραχμή», αναφέρει δημοσίευμα των New York Times, περιγράφοντας την αρχή της ιστορίας για την επιστροφή της Ελλάδας στη δραχμή, γεγονός που θα αποτελέσει τον «χειρότερο εφιάλτη των Ευρωπαίων».
    Σύμφωνα με την αμερικανική εφημερίδα, η επιστροφή στη δραχμή θα σημάνει μία αλληλουχία δυσάρεστων γεγονότων για την Ελλάδα, όπως η κατάληψη της εξουσίας από το στρατό. Δεν θα είναι μία συνηθισμένη Δευτέρα αυτή που θα ακολουθήσει. Οργισμένοι καταθέτες θα δημιουργήσουν ουρές στις τράπεζες για να μπορέσουν να αποσύρουν τα χρήματα από τους «παγωμένους» τραπεζικούς λογαριασμούς τους. Η αξία της δραχμής θα είναι κατά 60% μικρότερη σε σχέση με το ευρώ και οι τιμές θα εκτιναχθούν σε επίπεδα ρεκόρ, σε όσα τουλάχιστον καταστήματα ανοίξουν.
    Η γραμμή χρηματοδότησης προς την Ελλάδα θα σταματήσει, με αποτέλεσμα ο πρωθυπουργός να κηρύξει πτώχευση. Και καθώς η χώρα θα βυθίζεται στο χάος, την εξουσία θα καταλάβει ο στρατός, αναφέρει το δημοσίευμα.

  13. #830
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χθες διάβαζα στο φόρουμ τα thread του 2009 σχετικά με χρεοκωπια κλπ.
    Ότι συζητάμε στο παρόν θέμα ακριβώς τα ίδια λέγαμε και πέρσι.
    Η διάφορα είναι μόνο στα φορομπηχτικα μέτρα στη τεράστια ύφεση που προκάλεσαν στην αγορά και τις συνέπειες αυτής.
    Όλα τα κράτη έχουν εξωτερικό χρέος και δανείζονται το καθένα με διαφορετικούς όρους,αλλα μόνο εμείς πρέπει να ξεχρεωσουμε και δεν είναι βιώσιμο το χρέος μας;
    Χρεοκωπια,στάση πληρωμών,καταστροφή και επιστροφή στη δραχμή.
    Δυο χρόνια τώρα μόνο αυτο γίνεται κάθε μήνα και παίρνει αναβολή για μετα απο λίγο.
    Οι δε συγκρίσεις με χώρες του ανατολικού μπλοκ και της λατινικης Αμερικής είναι απλά τραγικές και κρύβουν δόλο.
    Κουράστηκα να σκέφτομαι την καταστροφή και να στερώ απο την οικογένεια μου χρόνο και στιγμές χαράς,
    Αει σιχτιρ πια δεν χαμογελαμε, ότι είναι να γίνει θα γίνει, που δεν θα γίνει και το μόνο που θα μείνει θα είναι να είμαστε φτωχότεροι και λιγότερο "απαιτητικοι "
    εργασιακά,ιδιοκτησιακά.
    φιλε μου αυτη ειναι τρομερη υπεραπλουστευση και δεν ισχυει.
    σαφως συμφωνω με την τελευταια παραγραφο σου, αλλα εως εκει.

    διοτι πρεπει να καταλαβουμε οτι το προβλημα μας δεν ειναι κοινο με των αλλων.
    ειναι διαφορετικο.
    επισης δεν ειμαστε εμεις το μοναδικο προβλημα ολης της υφηλιου, αλλα ενα μαλλον σημαντικο γραναζι (εστω και οχι απο τα μεγαλυτερα) της παγκοσμιας οικονομικης μηχανης.
    ετσι σε περιπτωση που "σκασουμε" και λογω των "παραγώγων" και του κοπανιστου αερα με τον οποιο ειναι φουσκωμενο το παγκοσμιο χρηματοπιστωτικο μπαλονι, οι συνεπειες θα ειναι απροβλεπτες.
    λογω του οτι και μια μικρη τρυπιτσα φτανει για να φυγει αποτομα ολος ο αερας.
    τοσο πιο αποτομα οσο πιο φουσκωμενο ειναι το μπαλονι.

    φαντασου το παγκοσμιο συστημα σαν ενα αυτοκινητο οπου υπαρχουν πολυ σημαντικα, λιγοτερο σημαντικα και δευτερευοντα μηχανικα μερη.
    το οχημα αυτο αναπτυσει ολο και μεγαλυτερη ταχυτητα, χωρις να εχει ομως την απαιτουμενη υποδομη ουτε αυτο, ουτε ο δρομος.
    ετσι επαφιεται στον επιδεξιο χειρισμο του οδηγου και στο Θεο για να διατηρησει την πορεια του.
    αν πατησει ενα καρφι και με την ταχυτητα με που κινειται, οσο μικρη και να ειναι η τρυπα, ειναι απροβλεπτα τα αποτελεσματα.
    μπορει να φυγει και να καταστραφει, μπορει να παθει μεγαλη ζημια, μπορει μικρη, μπορει και ο οδηγος να καταφερει να το ελεγξει και να μην παθει τιποτα.
    ΔΕΝ το ξερουμε ομως εκ των προτερων αυτο, οπως σε καθε ατυχημα, ειναι αγνωστη η καταληξη.

    αυτος ειναι ο λογος που η χωρα μας ειναι αρκετα σημαντικη ωστε να την αφησουν να "σκασει".
    αν καταφερουν και ελεγξουν το κλαταρισμα ωστε το υπολοιπο οχημα να σωθει, ναι ισως τοτε επιλεξουν να αφησουν το ελαστικο να καταστραφει (αφου πρωτα ομως εχουν σωθει ολα τα αλλα).

    τωρα η χωρα μας εχει μια αρκετα μεγαλη διαφορα με αλλες χωρες που εχουν προβληματα.

    ΔΕΝ παραγει πολλα πραγματα και το εμπορικο της ισοζυγιο επιδεινωνεται συνεχως.
    αυτο την κανει βεβαιως πιο ευαλωτη σε "πλιατσικο" απο τα κορακια, αλλα περα απο αυτο που ειναι το αποτελεσμα, η αιτια ειναι η αδυναμια η ελλαδα να γινει ανταγωνιστικη.
    να εχει δηλαδη θετικο ισοζυγιο στις συναλλαγες της.
    το γεγονος αυτο και μονο και χωρις ολα τα υπολοιπα (αν υποθεταμε οτι θα υπομεινουμε καποιους λουφαδορους, καποιους κλεφτες κλπ) καθιστα τη χωρα μας μη βιωσιμη.

    οταν οι "αγορες" οι οποιες δεν ειναι κατι ανυπαρκτο, αλλα ειναι η συνισταμενη ολων των επενδυτων μικρων και μεγαλων, βλεπουν οτι με τον τροπο που λειτουργεις ΔΕΝ μπορεις να αποπληρωσεις τα παλαια χρεη, σταματουν να σε αναχρηματοδοτουν.

    οταν βγανεις να ζητησεις χρηματα απο καποιον πρεπει για να στα δωσει να του εξηγησεις τι θα κανεις και πως θα του τα επιστρεψεις με το αναλογο κερδος.

    πως λοιπον θα επιστρεψει τα χρηματα η ελλαδα αφου δεν εχει τη δυνατοτητα να παραγει πλουτο?
    απο που θα τα βρει?
    απο νεα δανεια?

    οι περιπτωσεις της ιταλιας, της ισπανιας, της ιρλανδιας, ακομα και της αργεντινης οπου μας συγκρινουν, ειναι πολυ διαφορετικες.
    εκει υπαρχει τεχνολογια, βιομηχανια, παραγωγη, δυνατοτητες δηλαδη παραγωγης πλουτου με τον οποιο θα αποπληρωθουν τα δανεια.
    ακομα και η αργεντικη εχει πολυ περισσοτερες πλουτοπαραγωγικες πηγες απο την ελλαδα της οποιες εκμεταλευεται ΗΔΗ.

    δεν εχει χαρδαβελες να ψαχνουν εξωγηϊνους, πετρελαια, ουρανιο, ραδονιο, χρυσο, αεριο κλπ.
    το μονο αεριο που υπαρχει σε αφθονια στην ελλαδα ειναι αυτο που παραγουν οι κατοικοι της τρωγοντας την πατροπαραδοτη φασολαδα.
    αυτο ειναι το μονο χειροπιαστο που εχουμε προς το παρον.
    ολα τα αλλα ανηκουν ακομα στη σφαιρα της φαντασιας.
    και μπιζνες πλανς δεν γινονται ουτε πετυχαινουν με φαντασιες.

  14. The Following 6 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    katsaraios (14-12-11), Monsta (14-12-11), nikos1400 (14-12-11), PANOS-E60 (14-12-11), pilot (14-12-11), Thomelef (14-12-11)

Σελίδα 83 από 99 ΠρώτηΠρώτη ... 3373818283848593 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP