Σελίδα 82 από 99 ΠρώτηΠρώτη ... 3272808182838492 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 811 έως 820 από 987

Θέμα: Επικαιροτητα - Προβληματισμοι ...3

  1. #811
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Angry Ο Λαυρεντιάδης, η Βάνα, ο Βωβός, ο Λυκουρέζος και τα δάνεια της Proton..



    Λίγες μόλις ημέρες πριν εκπνεύσει -την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου- και η νέα προθεσμία προς τον επιχειρηματία Λαυρέντη Λαυρεντιάδη για να δώσει διευκρινήσεις για τα κακουργήματα του ξεπλύματος, της σύστασης συμμορίας και της απάτης, νέα στοιχεία για τη λειτουργία της τράπεζας Proton υπό τη δική του διοίκηση.
    Ειδικότερα, όπως καταγράφεται στο πόρισμα των ελεγκτών της Τράπεζας της Ελλάδας, με βάση το οποίο τόσο ο κ. Λαυρεντιάδης όσο και δεκάδες στενοί του συνεργάτες ενδέχεται να κατηγορηθούν τόσο για υπεξαίρεση όσο και για συμμετοχή σε απάτη πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, ο τρόπος με τον οποίο διακινούσαν το χρήμα ήταν απολύτως αντικανονικός με βάση όλους τους όρους και τις ασφαλιστικές δικλείδες που ισχύουν σε παρόμοιες περιπτώσεις.
    Εκτός όμως από τα δάνεια μαϊμού που δόθηκαν σε όσους εξαγόραζαν εταιρείες του κ. Λαυρεντιάδη από την τράπεζα δόθηκαν -όπως απακάλυψε το «Βήμα της Κυριακής»- με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς τις απαραίτητες εγγυήσεις δάνεια πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ή και εκατομμυρίων ευρώ σε επώνυμους ή σε ανθρώπους που είχαν κάποιας μορφής πρόσβαση προς τον επιχειρηματία.
    Το πόρισμα των ελεγκτών της Τράπεζας είναι αποκαλυπτικό:
    Σύµφωνα µε το πόρισµα, ο κ. Σπύρος Μαρτσέκης, αναπληρωτής γενικός διευθυντής της εταιρείας KPMG, έλαβε προσωπικό δάνειο ύψους 320.000 ευρώ ύστερα από σύσταση του κ. Αντώνη Αθανάσογλου αλλά και λόγω των στενών σχέσεών του µε τον κ. Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, καθ' ότι «ο τελευταίος έχει βαφτίσει το παιδί του κ. Μαρτσέκη», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται. Στην έκθεση σηµειώνεται ότι το δάνειο χορηγήθηκε µε «πολύ ευνοϊκό πρόγραµµα αποπληρωµής» και πως µοναδική εξασφάλιση αποτελεί «ενέχυρο επί προθεσµιακής κατάθεσης 50.000 ευρώ».
    Μεσολάβηση του ενός εκ των ιδρυτών της Proton Bank κ. Ηλία Λιανού υπήρξε στη χρηµατοδότηση του ατζέντη παικτών µπάσκετ κ. Τάσου ∆εληµπαδάκη. Ο κ. Λιανός, µεγαλοµέτοχος στην οµάδα µπάσκετ του Πανιωνίου, εµφανίζεται να καταβάλλει από λογαριασµό του 260.000 ευρώ για πληρωµή δόσεων και ληξιπρόθεσµων τόκων δανείου ύψους 650.000 ευρώ που είχε πάρει ο κ. ∆εληµπαδάκης. Μάλιστα, όπως σηµειώνουν οι ελεγκτές, «ο κ. Λιανός ήταν παράλληλα και πρόεδρος της Επιτροπής Πιστοδοτήσεων της τράπεζας συµµετέχοντας στη διαδικασία έγκρισης των δανείων του πιστούχου»!
    Η κυρία Βάνα Μπάρµπα εµφανίζεται να έχει πάρει δύο στεγαστικά δάνεια συνολικού υπολοίπου 388.000 ευρώ και ένα προσωπικό δάνειο 23.000 ευρώ έναντι προσηµείωσης διαµερίσµατος 152 τ.µ. στη Γλυφάδα, εµπορικής αξίας 610.000 ευρώ. Οι ελεγκτές σηµειώνουν ότι «η τράπεζα προέβη στην έγκριση του προσωπικού δανείου ενώ υφίσταντο καθυστερηµένες δόσεις στα στεγαστικά δάνεια και επιπροσθέτως είχαν εµφανιστεί στον Λευκό Τειρεσία ληξιπρόθεσµες οφειλές από κάρτες, οι οποίες εξακολουθούν να εµφανίζονται και κατά το 2011».
    Ο δικηγόρος Αλέξανδρος Λυκουρέζος αναφέρεται ότι έχει πάρει επενδυτικό δάνειο 563.000 ευρώ µε προσηµείωση γραφειακού χώρου 175 τ.µ. στο Κολωνάκι εκτιμώμενης αξίας 700.000 ευρώ. Οπως σηµειώνεται στην έκθεση, «το ακίνητο είναι ιδιοκτησίας της εταιρείας Adroit Maritime Co Ltd, από την οποία έχει ληφθεί η εταιρική εγγύηση». Οι ελεγκτές όµως προσθέτουν ότι «εκκρεµεί η προσκόµιση του legal oπnion ώστε να επιβεβαιωθεί η ορθότητα της εν λόγω εγγύησης».
    Ο κ. Ευθύµιος Μπουλούτας, µέχρι πρότινος διευθύνων σύµβουλος της Marfin Popular Bank, ρύθµισε τον Σεπτέµβριο του 2010 οφειλή του ύψους 1,9 εκατ. ευρώ προς την Proton Bank µεταθέτοντας τη λήξη του δανείου του από τον Ιούλιο του 2010 στον Ιούλιο του 2015. Οπως επισηµαίνουν οι ελεγκτές της Τράπεζας της Ελλάδος, το δάνειο είχε χορηγηθεί µε ενέχυρο περίπου 445.000 µετοχές της MIG, η αξία των οποίων την περίοδο του ελέγχου ήταν 240.000 ευρώ ή µόλις 13% του ποσού του δανείου έναντι 149% που προβλέπεται από την κεντρική τράπεζα. Ενα άλλο στέλεχος του οµίλου της MIG, ο κ. Κυριάκος Μάγειρας , διευθυντής Χρηµατοδοτήσεων της εταιρείας, έλαβε δάνειο 1 εκατ. ευρώ το 2007 το οποίο έληγε το 2010. Εγινε όµως ρύθµιση µεταθέτοντας τη λήξη του υπολοίπου (550.000 ευρώ) το 2015. Προς κάλυψη του δανείου έχουν ληφθεί ενέχυρο 290.000 µετοχές της MIG αξίας 156.000 ευρώ κατά τη σύνταξη της έκθεσης που χαρακτηρίζεται χαµηλό καθώς απαιτείται ενέχυρο που θα καλύπτει το 149% του δανείου.
    Οι περιπτώσεις Βωβού και Ψωμιάδη
    Πριν από περίπου έναν χρόνο η Proton Bank, όπως αναφέρεται στο πόρισµα, ενέκρινε δάνειο ύψους 3,6 εκατ. ευρώ προς την εταιρεία Vosivon Holdings Ltd του κ. Αρη Βωβού για την αύξηση του µετοχικού κεφαλαίου κατά 600.000 ευρώ στην εταιρεία Greek Coffee Company, η οποία διαχειρίζεται τα Costa Coffees στην Ελλάδα, και την κάλυψη λοιπών επενδυτικών αναγκών. Οπως αναφέρεται στο πόρισµα, για τη χορήγηση του δανείου, πέραν των προσωπικών εξασφαλίσεων των κυρίων Αρη και Μπάµπη Βωβού, ελήφθησαν ενέχυρο µετοχές της εταιρείας Σύγχρονα Πρωτοποριακά Κτίρια, η οποία δεν εµφάνιζε έσοδα, ενώ είχε στην ιδιοκτησία της ακίνητο στη Νέα Ερυθραία για το οποίο είχε γίνει συµφωνία Sale & Lease Back µε τη Marfin Leasing το 2009.
    Για την κάλυψη του δανείου, σηµειώνουν οι ελεγκτές, ο κ. Αρης Βωβός δεν καταβάλλει τη µισθοδοσία του σε δεσµευµένο λογαριασµό της τράπεζας.
    Η τράπεζα είχε επίσης δανειοδοτήσει µε ευνοϊκούς όρους τον όµιλο της Aspis Holdings που χρεοκόπησε, του επιχειρηµατία κ. Παύλου Ψωµιάδη, ο οποίος βρίσκεται στη φυλακή κατηγορούµενος για την υπόθεση Ασπίς. Μάλιστα η χρηµατοδότηση ύψους 21 εκατ. ευρώ αφορούσε κατά κύριο λόγο την εξαγορά της Proton Ασφαλιστικής από την Commercial Value του κ. Ψωµιάδη.
    Θαλασσοδάνεια εκατομμυρίων σε διευθυντικά στελέχη
    Κοινή πρακτική αποτελούσε η χορήγηση υψηλόποσων δανείων προς στελέχη και συνεργάτες της τράπεζας µε χαµηλές ή καθόλου εξασφαλίσεις. Σύµφωνα µε τους ελεγκτές της Τράπεζας της Ελλάδος, σε όλα αυτά τα δάνεια θα πρέπει να υπάρξουν πρόσθετες καλύψεις.
    Ο κ. Ηλίας Τσοτάκος, ο οποίος έχει διατελέσει µέλος του διοικητικού συµβουλίου της Proton Bank και κατά τη διάρκεια του ελέγχου απησχολείτο ως εσωτερικός παραγωγός στην τράπεζα, είχε χρηµατοδοτηθεί από το 2006 µε το συνολικό ποσό των 21,6 εκατ. ευρώ. Οπως αναφέρεται στην έκθεση, «έχει δηµιουργηθεί δυσκολία εξυπηρέτησης των δανείων τόσο λόγω της µείωσης των εισοδηµάτων του όσο και εξαιτίας της πτώσης των τιµών των ενεχυριασµένων µετοχών». Συγκεκριµένα οι εξασφαλίσεις είναι ύψους µόλις 3,5 εκατ. ευρώ.
    Ο κ. ∆ηµήτρης Τζάνας, σύµβουλος επενδύσεων της Proton Bank, εµφανίζεται να έχει πάρει για «επενδυτικό σκοπό» δάνειο ύψους 4 εκατ. ευρώ, το υπόλοιπο του οποίου κατά το έλεγχο ήταν περίπου 2,6 εκατ. ευρώ µε κάλυψη µετοχές µόλις 176.000 ευρώ. Στο δάνειο έγινε ρύθµιση µε επιµήκυνση του χρόνου αποπληρωµής κατά επτά έτη και ευνοϊκούς όρους αποπληρωµής, όπως αναφέρεται στο πόρισµα.
    Ο κ. Βρασίδας ∆αµηλάκος, ορκωτός λογιστής και ελεγκτής των οικονοµικών καταστάσεων της εταιρείας Alaπs, αναφέρεται ότι χρηµατοδοτήθηκε µε 500.000 ευρώ για να πληρώσει, όπως δήλωσε, «την οµάδα των συνεργατών του». Για το δάνειο χρησιµοποιήθηκε ως ενέχυρο κατάθεση 250.000 ευρώ, ποσό που µεταφέρθηκε από λογαριασµό της εταιρείας BDO Ορκωτοί Λογιστές, στην οποία κατέχει τη θέση του προέδρου.
    Ο κ. Αλέξανδρος Παπαπασχάλης, ο οποίος απασχολείται στην Proton Bank ως εσωτερικός παραγωγός, σύµφωνα µε τον έλεγχο, έχει πάρει από την τράπεζα τρία δάνεια συνολικής αξίας 8,5 εκατ. ευρώ. Από αυτά το ένα, που είναι επενδυτικό δάνειο ύψους 1,6 εκατ. ευρώ, είναι καλυµµένο µε προσηµείωση οικοπέδου εµπορικής αξίας 1,5 εκατ. ευρώ περίπου, ενώ τα άλλα δύο, συνολικού ύψους 6,3 εκατ. ευρώ, έχουν δοθεί µε ενέχυρο µετοχές η αξία των οποίων κατά τη διάρκεια του ελέγχου ήταν µικρότερη του 1,2 εκατ. ευρώ.
    Ο κ. Γιώργος Νικηφοράκης, διευθυντής Οικονοµικών Υπηρεσιών της Proton Bank, εµφανίζεται να διατηρεί δάνεια ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, για τα οποία είχαν ενεχυριαστεί µετοχές αξίας 215.000

    πηγη



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  2. #812
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή Προσοχη λαθη στο Ε9

    Σημερα με το λογιστη μου τσεκαραμε την ηλεκτρονικη εφαρμογη του Ε9 μου για να διορθωσω ενα λαθακι. Και διαπιστωσα οτι μου ειχαν στο Ε9 κατι χωραφια της γυναικας μου που ειχαν πουληθει απο το 2007!!!!

    Μετα απο διερευνηση του θεματος εκτιμω οτι προφανως οταν εδωσαν στην εταιρεια που ανελαβε να φτιαξει την εφαρμογη για την ηλεκτρονικη δηλωση, ξαναπερασαν μεσα οτι ειχε δηλωθει ανεξαρτητα αν εν τω μεταξυ ειχαν πουληθει (και βεβαια δηλωθει οι πωλησεις) σε καποια ακινητα.

    Δεν ξερω αν αυτο συνεβη μονο σε μενα ή σε ολους γενικα.

    Οποτε θα προτεινα μπειτε ολοι στην εφαρμογη https://www.gsis.gr/on_line_ypiresie...e-polites.html και τσεκαρετε τι σας εχουν για να μην βρεθειτε προ εκπληξεων στα επερχομενα ΕΤΑΚ, ΦΜΑΠ κλπ. ειδικα οσοι εχετε πουλησει ακινητα τα τελευταια χρονια.

    Η εφαρμογη θα ειναι ανοικτη για διορθωσεις απο τους πολιτες έως τις 22/12 ειπαν
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 13-12-11 στις 21:26

  3. The Following 7 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    aristent (13-12-11), gnx (14-12-11), Konstantinos E60 (13-12-11), Nino (14-12-11), Ptboul (14-12-11), S8N (13-12-11), Vasilis (13-12-11)

  4. #813
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μια απο τα ίδια συνέβη και σε εμένα μονο που εγω το ανακάλυψα οταν ήρθε το ΕΤΑΚ.
    Και φυσικά μέχρι να γίνει η επεξεργασία της διορθωτικής θέλουν να πληρώσεις το τρεχων
    ΕΤΑΚ και θα κάνουν συμψηφισμό στο επόμενο.
    Είναι να μην μπλέξεις !! Τζαμπα τόσο τρέξιμο για το κτηματολόγιο !!

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    Kostas_1 (13-12-11), S8N (13-12-11)

  6. #814
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν, στο πρώτο 10μηνο του 2011 απο τα 170 εκ ευρω που προυπολόγιζαν να εισπράξουν από τέλος ταξινόμησης και φόρο πολυτελειας, εχουν εισπράξει μόλις 84 εκ.

    Του χρόνου έχουν προυπολογίσει 165 εκ ευρω...
    https://www.capital.gr/News.asp?id=1354921

  7. #815
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή Δεν αρκούν πλέον 150.000 απολύσεις, ούτε η δραχμή...

    1) Γιατί η δραχμή δεν μπορεί να μας σώσει από την κατάρρευση;...


    Το μέτωπο της επιστροφής στη δραχμή, ξεκινώντας από ένα πυρήνα συντηρητικών ακροδεξιών και ακροαριστερών, έχει επεκταθεί αρκετά και οι τελευταίες δημοσκοπήσεις ανεβάζουν την επιρροή του κοντά στο 30%. Βασικό επιχείρημα του μετώπου είναι πως για την χρεοκοπία μας ευθύνεται το ευρώ.

    Όπως έχουμε ξαναγράψει, το πρόβλημα της Ελλάδας είναι τα 8-9 δισ. ευρώ πρωτογενές έλλειμμα που θα εμφανίσουμε το 2011, παρά τη σκληρή φορολογία, το ένα εκατομμύριο ανέργους του ιδιωτικού τομέα, αλλά και τα 28 δισ. ευρώ εμπορικό έλλειμμα που είχαμε το 2010.

    Όποιος διαφημίζει πως για να αντιμετωπιστούν αυτά, υπάρχουν «μαγικές» λύσεις με δραχμές και νεράιδες του παραμυθιού, κοροϊδεύει τον εαυτό τους ή τους άλλους. Αποφεύγει να πει στους ανθρώπους πως το δημόσιο θα πρέπει να μείνει το μισό και αυτό που θα απομείνει να αποτελείται κυρίως από άλλα πρόσωπα με άλλες νοοτροπίες και άλλες συμβάσεις εργασίας...

    Αυτό θα συμβεί είτε με δραχμή, είτε με ευρώ, είτε με κουρκουμπίνια για νόμισμα.

    Η σωστή σειρά

    Η απάντηση στο δίλημμα είναι εύκολη, αρκεί να ακολουθήσει κάποιος τη σωστή λογική σειρά των ερωτημάτων. Π.χ. Σε ποια από τις παρακάτω περιπτώσεις πιστεύετε πως η ελληνική κοινωνία θα μπορούσε να διατηρήσει και να αυξήσει την ευημερία της;

    α) Η Ελλάδα αποκτά μια ανταγωνιστική οικονομία και παραμένει στο ευρώ;

    β) Η Ελλάδα επιστρέφει στη δραχμή και παράλληλα κάνει ό,τι πρέπει για να αποκτήσει μια ανταγωνιστική οικονομία;

    Γ) Η Ελλάδα επιστρέφει στη δραχμή αλλά δεν αποκτά ανταγωνιστική οικονομία, όπως δεν είχε και τα τελευταία 20 χρόνια πριν μπει στο ευρώ;

    Με μια πρώτη ματιά, ξεχωρίζουν οι δύο πρώτες περιπτώσεις και αυτό αναδεικνύει πως το κλειδί της ευημερίας δεν είναι το εθνικό νόμισμα αλλά ή ανταγωνιστικότητα.

    Η συμμετοχή στο ευρώ εκτός από ένα περιβάλλον νομισματικής σε ιδιώτες και επενδυτές εμπιστοσύνης, προσφέρει και την ευκαιρία σε μια μικρή χώρα, μόνιμο δορυφόρο εκ μεγέθους και νοοτροπίας, να μετέχει σε μια σημαντική οικονομική και πολιτική οντότητα σε ένα πλαίσιο μιας συγκυριαρχίας.

    Η δραχμή του Μαρκεζίνη

    Κάποιοι θυμούνται με νοσταλγία το αναπτυξιακό μπουμ που ακολούθησε την υποτίμηση του 1952. Νομίζω, πως τότε σημαντικότερο ρόλο έπαιξε ο αυταρχισμός απέναντι στο συνδικαλιστικό κίνημα, η ισχυρή πλειοψηφία του Παπάγου και η κοινωνική αποδοχή της, οι φιλελεύθερες πολιτικές Μαρκεζίνη και κυρίως το χαμηλό βιοτικό επίπεδο που δεν συνιστούσε απαιτήσεις για υψηλούς μισθούς.

    Όλα τα υπόλοιπα πιστεύω τότε συνεισέφεραν περισσότερο απΆ ό,τι συνεισέφερε η υποτίμηση της δραχμής. Υποτιμήσεις έκανε και ο Παπανδρέου στη συνέχεια, αλλά δεν απετράπη ο κατήφορος.

    Το πρόβλημα της Ελλάδας σήμερα είναι η απουσία ανταγωνιστικότητας και όχι η επιστροφή στη δραχμή ή μια ευέλικτη νομισματική πολιτική.

    Υποστηρίζουν πως η δραχμή είναι ακριβώς το κλειδί της ανταγωνιστικότητας, επειδή μπορεί υποτιμώμενη να μειώνει αυτόματα το κόστος παραγωγής, με αποτέλεσμα την χαμηλότερη τελική τιμή που θα κάνει ελκυστικά τα ελληνικά προϊόντα.

    Με αυτή την έννοια η... δωρεάν υποχρεωτική εργασία συνιστά μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά το μοντέλο αυτό σκοντάφτει στη διαπίστωση πως οι άνθρωποι χωρίς κίνητρα ιδιοτελή και «ευτελή» δεν εργάζονται αποδοτικά.

    Στην ουσία το μόνο κόστος που μειώνει είναι αυτό της εργασίας, αφού μηχανήματα και πρώτες ύλες αποτιμώνται σε ξένο συνάλλαγμα.

    Η δραχμή έχει αναχθεί σε μια εύκολη καραμέλα του λαϊκισμού σε ένα σύγχρονο νερό του Καματερού, που τα θεραπεύει όλα. Η δύσκολη λύση του ελληνικού προβλήματος είναι η επίτευξη της ανταγωνιστικότητας.

    Τι είναι η ανταγωνιστικότητα; Σίγουρα όχι ο εύκολος δρόμος του λαϊκισμού, της διαφθοράς και της παρασσιτοκρατίας.

    Σύμφωνα με το World Economic Forum: Η εθνική ανταγωνιστικότητα είναι το πλέγμα εκείνο των παραγόντων, πολιτικών και θεσμών που προσδιορίζουν το επίπεδο της παραγωγικότητας μιας χώρας.

    Το επίπεδο της παραγωγικότητας, με τη σειρά του, προσδιορίζει το διατηρήσιμο επίπεδο ευημερίας που μπορεί να απολαμβάνει μία οικονομία.

    Με άλλα λόγια, οι πιο ανταγωνιστικές οικονομίες μπορούν να τείνουν να είναι σε θέση να προσφέρουν υψηλότερα επίπεδα εισοδήματος στους πολίτες τους.

    Μια χώρα γυμνή...

    Η Ελλάδα τα τελευταία τριάντα χρόνια έχει απογυμνωθεί από παραγωγικό ιστό. ΣΆ αυτό συνέβαλε τα μέγιστα το μείγμα παρασιτικού σοσιαλισμού που εγκαινίασαν στην μεταπολίτευση οι Κ. Καραμανλής και κυρίως Α. Παπανδρέου.

    Το κράτος τα τελευταία τριάντα χρόνια ανέλαβε το ρόλο του εργοδότη, είτε άμεσα με τους δημόσιους υπάλληλους είτε έμμεσα με τις επιδοτήσεις και επιχορηγήσεις ολόκληρων τομέων της οικονομίας.

    Γράφουμε συχνά για την Ελλάδα σαν την τελευταία σοβιετική οικονομία της Ευρώπης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΟΣΑ ο Έλληνας φορολογούμενους πληρώνει τις μεγαλύτερες αναλογικά δαπάνες για μισθούς στον δημόσιο τομέα απΆ όλο τον πολιτισμένο κόσμο.

    Ανάλογα ποσά ως ποσοστά του ΑΕΠ πληρώνουν χώρες όπως η Νορβηγία και η Σουηδία, με μια μόνη διαφορά. Εκεί το δημόσιο παράγει, δεν είναι πελατειακό και η διαφθορά παραμένει στα λογικά όρια των πολιτισμένων κοινωνιών.

    Στην Ελλάδα το δημόσιο απολαμβάνει αμοιβές επιπέδου Σκανδιναβίας και προσφέρει υπηρεσίες Ουγκάντας.

    Όπερ, 45% φορολογικός συντελεστής, συν γρηγορόσημο, συν 23% ΦΠΑ, συν ιδιωτική ασφάλεια ή ανάλογα συν φακελάκι στο γιατρό, συν κόστος παραπαιδείας, συν, συν, συν...

    Οι δημόσιοι υπάλληλοι εξανίστανται γιατί στοχοποιούνται με την κρίση, και παπαγαλίζουν την συνθηματολογία των αριστεριστών για την εγγενείς αντιφάσεις του καπιταλισμού που ευθύνονται για την ελληνική κρίση. Η διεθνής κρίση στάθηκε αφορμή απλώς να προκύψει η κατάρρευση του ελληνικού μοντέλου. Η διόρθωση των ανισορροπιών του διεθνούς οικονομικού συστήματος, λίγο θα μας βοηθήσει όταν λάβει χώρα, αν εμείς δεν έχουμε μεταρρυθμίσει τα πάντα όσο γίνεται ταχύτερα. Ξεκινώντας από την δραστική μείωση του κράτους και εκ βάθρων ανασύσταση αυτού που θα απομείνει...


    Πηγή:www.capital.gr

  8. The Following 3 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    Monsta (14-12-11), oldcarskickass (31-12-11), PANOS-E60 (14-12-11)

  9. #816
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τωρα αρχιζουν τα δυσκολα........


    Για παλιοσίδερα δίνουν τώρα τα άλλοτε κραταιά containerships


    Πηγή: www.capital.gr




    Το εύρος της κρίσης στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων λαμβάνει τέτοιες διαστάσεις που οι πλοιοκτήτες έχουν πλέον να επιλέξουν ή να δώσουν τα παλιότερα τους πλοία για παλιοσίδερα ή να τα βγάλουν στην αγορά να ανταγωνιστούν για ναύλους που έχουν καταρρεύσει εξαιτίας τόσο της προσφοράς όσο και της ζήτησης.

    Στα διαλυτήρια της Ασίας οι cash buyers (επιχειρηματίες που διαλύουν με φτηνό εργατικό κόστος πλοία που αγοράζουν μετρητοίς για να μεταπωλήσουν το μέταλλο) προσφέρουν πάνω από 500 δολάρια τον καθαρό τόνο βάρους του πλοίου (light ton displacement ή LDT).

    Έτσι πλοιοκτήτες με πλοία που για παράδειγμα πλησιάζουν την επιθεώρηση των 20 ετών (το γνωστό στην ποντοπόρο survey) και με τα κόστη που αυτό μεταφράζεται για να εξασφαλίσουν το αξιόπλοο, προτιμούν να δώσουν τα πλοία τους παρά να τα δουλέψουν ή να αναζητήσουν αγοραστή στην δευτερογενή αγορά της εμπορικής ναυτιλίας.

    Χαρακτηριστικό το deal της εισηγμένης στο Λονδίνο ελληνικής ναυτιλιακής Goldenport Holdings συμφερόντων του εφοπλιστή Πάρη Δράγνη.

    Σύμφωνα με πληροφορίες ο εφοπλιστής πούλησε το χωρητικότητας 2.986 εμπορευματοκιβωτίων πλοίο Grand Vision ναυπήγησης του 1991 στα ινδικά διαλυτήρια του Alang έναντι 502 δολαρίων τον τόνο. Το deal σημαίνει ότι ο Δράγνης, που με την εισηγμένη του διαχειρίζεται στόλο 12 containerships και 14 φορτηγών μεταφοράς ξηρού φορτίου, θα εισπράξει 6,6 εκατ. δολ. για ένα πλοίο που αγόρασε τον Απρίλιο του 2010 από την Zodiac Maritime Agencies έναντι 6,75 εκατ. δολ. Και ο Δράγνης μπορεί να αποδειχθεί από τους τυχερούς καθώς είναι άγνωστο κατά πόσο οι τιμές αυτές στα διαλυτήρια θα μπορέσουν να διατηρηθούν εάν τα πλοία που προσφέρονται αυξηθούν.


    Ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων μετά την σύντομη ανάκαμψη του 2010 –η οποία έφερε όμως και μεγάλες επενδύσεις σε νεότευκτα– πλήττεται τόσο από την υπερπροσφορά μεταφορικής δυναμικότητας όσο και από την κάμψη της παγκόσμιας οικονομίας. Το διπλό αυτό χτύπημα χαρακτηριστικό και του κλάδου των δεξαμενοπλοίων και του τρέχοντας κύκλου της ναυτιλίας εν γένει, δημιουργεί μια «perfect storm» εξηγεί πλοιοκτήτης που μίλησε στο Capital.gr. «Αν αναλογιστείς ότι από τον Ιούλιο τα μικρά containerships έχουν δει τους ναύλους τους στην spot αγορά να υποχωρούν άνω του 40% και τα μεγαλύτερα (άνω των 3.500 εμπορευματοκιβωτίων) να υποχωρούν από 60% έως και 80% τότε καταλάβαινες που βρισκόμαστε σήμερα», εξηγεί.

    Τα containerships είτε βγαίνουν στην spot αγορά για να αναζητήσουν σύντομους ναύλους είτε κλείνουν με μεγάλες liners –εταιρείες που λειτουργούν μόνιμες τακτικές γραμμές σε συγκεκριμένα δρομολόγια– μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα. Όσων πλοίων τα ναυλοσύμφωνα λήγουν «βγαίνουν στην αγορά στο απόλυτο χάος». «Πλοίο ναυλωμένο για 25 χιλιάδες δολάρια την ημέρα την επόμενη της λήξης του θα πιάσει σήμερα, αν βρει ναυλοσύμφωνο, 8 χιλιάρικα» αναφέρει στο Capital.gr ο γενικός διευθυντής μιας εκ των μεγάλων ιδιωτικών ναυτιλιακών στην Καστέλα.

    Σε αυτό το περιβάλλον οι μεγάλες ελληνικές εταιρείες όπως η Danaos του Γιάννη Κούστα και η Costamare του K. Κωνσταντακόπουλου είναι καλύτερα προστατευμένες από τις μικρότερες αλλά δεν σημαίνει πως δεν λειτουργούν επίσης σε μια κακή αγορά. Εξάλλου ενώ η εμπειρία από τα φορτηγά πλοία αποτελεί οδηγό, η επαναδιαπραγμάτευση των ναυλοσύμφωνων αν και περίπλοκη υπόθεση αποτελεί πάντα μια απειλή για τους ιδιοκτήτες, ακόμα και για τους ισχυρότερους.

    Εφόσον τα μετρητά που διαθέτουν οι cash buyers του Μπαγκλαντές και της Ινδίας δεν τελειώσουν (κάτι το οποίο εξαρτάται από την ζήτηση της Ινδίας και της Κίνας για χάλυβα) θα πρέπει να αναμένονται πολλά deals που θα οδηγήσουν containerships στα παλιοσίδερα. Όμως οι νέες παραγγελίες είναι τόσες που δεν μπορεί να περιμένει κανείς ότι θα βγει αρκετό τονάζ από τους ωκεανούς ώστε να ανακάμψουν οι τιμές εξόν και αν συμβεί μια απροσδόκητη ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας.

    Γιατί τα containerships είναι τα σύμβολα της παγκοσμιοποίησης. Μεταφέρουν μεταποιημένα προϊόντα από τις χώρες όπου αυτά παράγονται φτηνά στις αγορές όπου και πωλούνται. Και ως τέτοια οι ναύλοι τους αποτελούν και πρόδρομο δείκτη της υγείας της διεθνούς οικονομίας.


    Πηγή:www.capital.gr
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  10. #817
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλο ντηλ εκανε ο Δραγνης.
    Ενα δικο μας το σπρωξανε στα 456 δολλαρια τον τονο.

  11. #818
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ηλίθια διοίκηση τελείως...
    είναι σαν να έχεις ένα μαγαζί που χρωστάει σε όποιον μιλά ελληνικά και μη, και αντί να προσέξεις τους πελάτες σου και να τους κάνεις περισσότερους, εσύ πολύ απλά αποφασίζεις να τους πουλάς τα πράγματα που σου αγοράζουν 100 και 200% παραπάνω, γιατί πολύ απλά είσαι ένας άχρηστος που το μόνο που ξέρεις να κάνεις, είναι να δανείζεσαι, και να τρώς αυτά που σου δανείζουν.
    αυτή είναι η ελλάδα...το πιο αποτυχημένο μαγαζί του τόπου, και ακολουθούν οι τράπεζες ακριβώς απο πίσω...
    θέλω να δώ μόλις γίνει η στάση πληρωμών τι έχει να γίνει...
    γιατί όπως βλέπω τα πράγματα, για εκεί πάμε, και μάλιστα με πάααααααααααααρα πολά χιλιόμετρα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    gnx (14-12-11), oldcarskickass (31-12-11)

  13. #819
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλο ντηλ εκανε ο Δραγνης.
    Ενα δικο μας το σπρωξανε στα 456 δολλαρια τον τονο.
    Ασχολείσαι με ναυτιλιακά Σταμάτη?

  14. #820
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ναι του εδωσα το στολο μου να τον διευθυνει...εγω βαριεμαι......
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

Σελίδα 82 από 99 ΠρώτηΠρώτη ... 3272808182838492 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP