μπραβο ρε ετσι 8ελει υπομονη πεισμα και ολα γινοντε!!!!!RESPECT!!!!!
μπραβο ρε ετσι 8ελει υπομονη πεισμα και ολα γινοντε!!!!!RESPECT!!!!!
Μπραβο που το εβαλες μπρος και απο μενα.
Τωρα για συμβουλες απο μενα ,
1) θα πρεπει να ρυθμισεις περισσοτερο κανοντας data logging και οχι βλεποντας καποιο wideband display ενω οδηγεις, αρα ο wideband controller θα πρεπει να συνδεεται με Pc για data logging ή ο MS να βλεπει wideband
2) αν ρυθμισεις στο δρομο παρε ακουστικα και μικροφωνο για να ακουσεις τυχον πειρακια οταν πaiζεις με advance
3) ασχετα αν θα παρει ή πηρε μπρος το αμαξι εχε το νου σου στη συνδεση των πολλαπλασιαστων για τυχον misfires στις ψηλες στροφες και προσεξε την τιμη dwell time για να μην τους καρβουνιασεις
Τωρα αρχιζουν τα ωραια
BILL007 (09-12-11), kloukakis (09-12-11), Panos 316T (09-12-11)
Ευχαριστώ πολύ παιδιά!
Λοιπόν τα νέα απο το μέτωπο έχουν ως εξής:
Ο Wideband εγκαταστήθηκε επιτυχώς και συνδέθηκε στο MS και το MS απ ευθείας με το Carpc, όπου κάνω και το dataloging! Τώρα τα βλέπω ΟΛΑ live και είναι αρκετά εντυπωσιακό τολμώ να πω!
Καλά ο wideband όπως ήταν αναμενόμενο καμία σχέση με τον μαμα! Τώρα μπορώ να βλέπω με ακρίβεια το AFR το οποίο πριν έδειχνε τυχαίες τιμές. Όταν με το καλό προχωρήσω λίγο θα ανεβάσω και βιντεάκια.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές! Συμφωνώ σε όλα!
Το πρόβλημα μου τώρα είναι ότι έχω πολλά misfires με το που ασκήσω φορτίο και μάλλον οφείλετε πιστεύω στα μπουζια. Τα δικά μου τα βραχυκύκλωσα ήδη και έβαλα κάτι άλλα μεταχειρισμένα τα οποία είχαν και αυτά την ίδια τύχη. Δυστυχώς ο μόνος χάρτης που βρήκα για Μ42 ήταν απο τουρμπάτο με αποτέλεσμα να είμαι πολύ πλούσιος παντού. Το EGO correction λειτουργεί αλλά μάλλον μέχρι να γίνει περνάει αρκετό καύσιμο. Νομίζω ότι τα καυσαέρια μου είναι πολύ θερμά και φοβάμαι μην κάνω καμία ζημιά.
Είναι δυνατόν να ανεβάζουν θερμοκρασία απο πολύ πλούσιο μείγμα? Εγώ νόμιζα ότι όσο πιο πλούσιο είναι το μείγμα, τόσο καλύτερα ψύχονται οι θάλαμοι, δεν ισχύει τελικά? Πάντως το AFR μου δεν πέφτει κάτω απο 10...
ΥΓ έχω maximum Dwell Duration 5ms και maximum spark Duration 1ms. Καλά είναι?
Γέια σου και από μένα.λοιπόν σου απαντώ από κινητο μιας και ειμαι επαγγελματικό ταξίδι.τα πολλά misfires οφείλονται στο πολύ πλούσιο νόημα εξου και το ότι το wideband δείχνει δεκάρια.δεν δείχνει πιο κάτω γιατί προφανώς δεν μπορεί.καταρχήν θα πρέπει να είσαι σε steady state χωρίς να κινηται το αμάξι και να απενεργοποιήσεις την αντλία επιτάχυνσης.ύστερα ρύθμισε όλο το χαρτη στο μεσαίο 13αρι και προσπάθησε να έχεις σταθερό ρελαντί παίζοντας με τη βαλβίδα.ύστερα θα μπορέσεις να βγεις στο δρόμο για advance.το πολύ πλούσιο νόημα σου καταστρέφει τα μπουζί.το dwell στο δικό μου με μαμα πολλαπλασιαστές παίζει 3.5ms , advance μια μοιρα είναι πολύ λίγη.με λίγα λόγια τελειώνεις τη καύση του μίγματος πολύ αργά και αυξάνεις πολύ το πυρόμετρο και χάνεις δε σε απόδοση.αυτά αργότερα.
BILL007 (13-12-11), Panos 316T (13-12-11)




στο πολυ πλουσιο μιγμα το καυσιμο επειδη μενει ανεκμεταλευτο δεν ειναι ολο σε μορφη νεφους, υγροποιειται, το καυσιμο στα μεταλλα με τον καιρο τα καταστρεφει τους δημιουργει την λεγομενη "ψοριαση" τα τρωει, αρα αυτο με τις βαλβιδες εισαστε σιγουροι οτι καηκε η βαλβιδα ή μηπως την εκανε σαγρε και ηταν μαυρη απ τις επικαθισεις?
απο πολυ πλουσιο μιγμα τρυπαει μεχρι και εμβολο...απλα για καθετι υπαρχουν πολλοι παραμετροι απο πισω!
Κωστα εσυ μην φοβασαι το αυτοκινητο σου δοκιμες κανει, τα απο πανω ειναι για χρηση!
Κατ αρχήν θέλω να σε ευχαριστήσω για την προθυμία να βοηθήσεις και να μοιραστείς τις γνώσεις σου στο θέμα, φυσικά έχεις δίκιο σε όλα. Στο μόνο που σε έχασα είναι εκει που λες για την μια μοίρα advance. Εννοείς το spark duration?
Τελικά ήταν όντως εκει που νόμιζα το πρόβλημα. Αφού έκανα τις απαραίτητες αλλαγές τα missfires τελείωσαν οριστικά και οι πρώτες βόλτες έγιναν με απροσδόκητη επιτυχία καθώς το αμάξι ήταν πολύ ορεξάτο σε όλο το φάσμα και όχι μόνο στις ψιλές όπως πριν. Βασικά παίζει πολύ να πήγαινε πιο δυνατά απο στοκ ακόμα και με χάρτες καυσίμου κοντά στο καλό και και χάρτες advance ανέγγιχτους. Δεν περίμενα να πάει τόσο καλά απο τόσο νωρίς.
Το επόμενο πρόβλημα ήταν το ρελαντί το οποίο ήταν στις 2.000 στροφές πράγμα που μου απαγόρευε να μένω ακίνητος. Εν τέλη άρχισα να το βρίσκω και το κατέβασα στις 1000, αλλά θέλει δουλειά ακόμα όπως πολλά αλλα πράγματα. Η αλήθεια είναι οτι με έχει κουράσει πολύ η όλη φάση, αλλά κάθε φορά που λύνεται ένα θέμα η χαρά και η ανακούφιση είναι μεγάλη.
Bonus ένα απο τα πολλά γραφήματα που βλέπω στις μετρήσεις
![]()
Μπραβο που βλεπω τα καταφερνεις.
Λοιπον το πρωτο πραγμα που πρεπει να σιγουρεψεις ειναι το ποτε θα ριξεις τον σπινθηρα.Αυτο που πρεπει να σιγουρεψεις , ειναι απο τα αρχικα settings που βαζεις στο MS σχετικα με τα δοντια του στροφαλου και αποσταση σενσορα στροφαλου , οταν το πρωτο πιστονι βρισκεται πραγματικα στο ανω νεκρο σημειο (TDC) ΤΟ ΙΔΙΟ να αντιλαμβανεται και ο εγκεφαλος οποτε να μην ξεκινας ρυθμιση ΣΠΙΝΘΗΡΑ με λιγες προυπαρχουσες μοιρες advance ή retard ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ TDC το πιστονιου.
Mε βαση ΑΥΤΟ το συλλογισμο σου εγραψα οτι advance μια μοιρα ειναι πολυ λιγη.
Πχ.ενα advance 10 μοιρες σε ρελαντι ειναι λογικο οπως και 25 μοιρες στις 3000στροφες σε κατασταση υποπιεσης για καθε αυτοκινητο.
Καλη συνεχεια
BILL007 (21-12-11), bill_m3 (20-12-11), kloukakis (22-12-11), Panos 316T (20-12-11), Stunt Mike (24-12-11)
Ναι ρε, εννοείται ότι έχω τσεκάρει οτι ο εγκέφαλος βλέπει το σωστό timming. Το τσέκαρα με timming light πριν βάλω μπρος τον κινητήρα. τώρα προσπαθώ να σταθεροποιήσω το ρελαντί μου και να φτιάξω τις ψυχρές εκκινήσεις, αλλά δεν έχω αφιερώσει ακόμα τον κατάλληλο χρόνο.
Τον κόφτη που να τον αφήσω? Μέχρι πόσο μπορώ να πάω με ασφάλεια? Νομίζω 7000 είναι όσο πρέπει, αν εχω δύναμη μέχρι εκει.