Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 116

Θέμα: MegaSquirt άγραφος εγκέφαλος!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατ αρχήν θέλω να σε ευχαριστήσω για την προθυμία να βοηθήσεις και να μοιραστείς τις γνώσεις σου στο θέμα, φυσικά έχεις δίκιο σε όλα. Στο μόνο που σε έχασα είναι εκει που λες για την μια μοίρα advance. Εννοείς το spark duration?

    Τελικά ήταν όντως εκει που νόμιζα το πρόβλημα. Αφού έκανα τις απαραίτητες αλλαγές τα missfires τελείωσαν οριστικά και οι πρώτες βόλτες έγιναν με απροσδόκητη επιτυχία καθώς το αμάξι ήταν πολύ ορεξάτο σε όλο το φάσμα και όχι μόνο στις ψιλές όπως πριν. Βασικά παίζει πολύ να πήγαινε πιο δυνατά απο στοκ ακόμα και με χάρτες καυσίμου κοντά στο καλό και και χάρτες advance ανέγγιχτους. Δεν περίμενα να πάει τόσο καλά απο τόσο νωρίς.

    Το επόμενο πρόβλημα ήταν το ρελαντί το οποίο ήταν στις 2.000 στροφές πράγμα που μου απαγόρευε να μένω ακίνητος. Εν τέλη άρχισα να το βρίσκω και το κατέβασα στις 1000, αλλά θέλει δουλειά ακόμα όπως πολλά αλλα πράγματα. Η αλήθεια είναι οτι με έχει κουράσει πολύ η όλη φάση, αλλά κάθε φορά που λύνεται ένα θέμα η χαρά και η ανακούφιση είναι μεγάλη.

    Bonus ένα απο τα πολλά γραφήματα που βλέπω στις μετρήσεις
    Μπραβο που βλεπω τα καταφερνεις.
    Λοιπον το πρωτο πραγμα που πρεπει να σιγουρεψεις ειναι το ποτε θα ριξεις τον σπινθηρα.Αυτο που πρεπει να σιγουρεψεις , ειναι απο τα αρχικα settings που βαζεις στο MS σχετικα με τα δοντια του στροφαλου και αποσταση σενσορα στροφαλου , οταν το πρωτο πιστονι βρισκεται πραγματικα στο ανω νεκρο σημειο (TDC) ΤΟ ΙΔΙΟ να αντιλαμβανεται και ο εγκεφαλος οποτε να μην ξεκινας ρυθμιση ΣΠΙΝΘΗΡΑ με λιγες προυπαρχουσες μοιρες advance ή retard ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ TDC το πιστονιου.
    Mε βαση ΑΥΤΟ το συλλογισμο σου εγραψα οτι advance μια μοιρα ειναι πολυ λιγη.
    Πχ.ενα advance 10 μοιρες σε ρελαντι ειναι λογικο οπως και 25 μοιρες στις 3000στροφες σε κατασταση υποπιεσης για καθε αυτοκινητο.
    Καλη συνεχεια

  2. The Following 5 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    BILL007 (21-12-11), bill_m3 (20-12-11), kloukakis (22-12-11), Panos 316T (20-12-11), Stunt Mike (24-12-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπραβο που βλεπω τα καταφερνεις.
    Λοιπον το πρωτο πραγμα που πρεπει να σιγουρεψεις ειναι το ποτε θα ριξεις τον σπινθηρα.Αυτο που πρεπει να σιγουρεψεις , ειναι απο τα αρχικα settings που βαζεις στο MS σχετικα με τα δοντια του στροφαλου και αποσταση σενσορα στροφαλου , οταν το πρωτο πιστονι βρισκεται πραγματικα στο ανω νεκρο σημειο (TDC) ΤΟ ΙΔΙΟ να αντιλαμβανεται και ο εγκεφαλος οποτε να μην ξεκινας ρυθμιση ΣΠΙΝΘΗΡΑ με λιγες προυπαρχουσες μοιρες advance ή retard ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ TDC το πιστονιου.
    Mε βαση ΑΥΤΟ το συλλογισμο σου εγραψα οτι advance μια μοιρα ειναι πολυ λιγη.
    Πχ.ενα advance 10 μοιρες σε ρελαντι ειναι λογικο οπως και 25 μοιρες στις 3000στροφες σε κατασταση υποπιεσης για καθε αυτοκινητο.
    Καλη συνεχεια

    Ναι ρε, εννοείται ότι έχω τσεκάρει οτι ο εγκέφαλος βλέπει το σωστό timming. Το τσέκαρα με timming light πριν βάλω μπρος τον κινητήρα. τώρα προσπαθώ να σταθεροποιήσω το ρελαντί μου και να φτιάξω τις ψυχρές εκκινήσεις, αλλά δεν έχω αφιερώσει ακόμα τον κατάλληλο χρόνο.
    Τον κόφτη που να τον αφήσω? Μέχρι πόσο μπορώ να πάω με ασφάλεια? Νομίζω 7000 είναι όσο πρέπει, αν εχω δύναμη μέχρι εκει.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP