Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: 2002 engine swap

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτα που λεω οσον αφορα παλια αυτοκινητα δεν τα λεω ετσι. Μιλαω για πραγματα που γνωριζω καλα. Με τα 2002 ειχα ασχοληθει αρκετα στο παρελθον. Σε 2002 το S14 μοτερ δεν ειναι δυσκολο. Και βεβαια θα αλλαξεις βασεις μηχανης ωστε να αποφυγεις προβληματα με το clearance. Δεν βαζεις αλλο σερβο απλα αλλαζεις πεταλιερα σε κρεμαστη με ξεχωριστες τρομπες. Ψυγειο δεν βαζεις το ιδιο αλλα custom αλουμινενιο και με Spal μπροστινο ηλεκτρικο βεντιλατερ ωστε να μην κοψεις μετωπη. Οσον αφορα τον κεντρικο θελει αλλον custom οποτε ουτε εκει εχεις θεμα. Στην Ελλαδα υπαρχουν αρκετα καλα Μ2 και αρκετα σαραβαλα.

    Οτι ο S14 ειναι πανακριβο παιχνιδι αυτο ειναι αληθεια. Βεβαια οπως παρα πολυ σωστα ειπε ο Σταθης για ενα σωστο Μ10 με πραγματα εποχης το κοστος του S14 ειναι σχεδον τιποτα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 28-11-11 στις 11:11
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  2. The Following 2 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    bmw-m5 (28-11-11), Panos 316T (28-11-11)

  3. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτα που λεω οσον αφορα παλια αυτοκινητα δεν τα λεω ετσι. Μιλαω για πραγματα που γνωριζω καλα. Με τα 2002 ειχα ασχοληθει αρκετα στο παρελθον. Σε 2002 το S14 μοτερ δεν ειναι δυσκολο. Και βεβαια θα αλλαξεις βασεις μηχανης ωστε να αποφυγεις προβληματα με το clearance. Δεν βαζεις αλλο σερβο απλα αλλαζεις πεταλιερα σε κρεμαστη με ξεχωριστες τρομπες. Ψυγειο δεν βαζεις το ιδιο αλλα custom αλουμινενιο και με Spal μπροστινο ηλεκτρικο βεντιλατερ. Οσον αφορα τον κεντρικο θελει αλλον custom ουτε εκει εχεις θεμα. Στην Ελλαδα υπαρχουν αρκετα καλα Μ2.

    Οτι ο S14 ειναι πανακριβο παιχνιδι αυτο ειναι αληθεια. Βεβαια οπως παρα πολυ σωστα ειπε ο Σταθης για ενα σωστο Μ10 με πραγματα εποχης το κοστος του S14 ειναι σχεδον τιποτα.
    Δεν σου είπα ότι δεν γίνεται. Σου ξαναλέω όμως ότι αυτά που βλέπουμε έτοιμα είτε εδώ είτε έξω κρύβουν αρκετή δουλειά. Ακόμα και για τις βάσεις που λες , όσο κατεβαζεις το μοτερ για να βρεις clearance τόσο περισσότερα βρίσκει η χελώνα πάνω στο σύστημα διεύθυνσης. Όσο πιο πίσω πας το μοτέρ παρομοίως, συν το ακόμα περισσότερο μερεμετι στο τούνελ. Και για να μην νομίζεις ότι μιλάω στον αέρα, αυτήν την περίοδο φτιάχνω ένα 2002 s14.

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ποτε δεν σου ειπα οτι μιλας στον αερα. Σου ευχομαι με το καλο το Μ2 σου λοιπον. Γνωριζω καλα καποια πραγματα για ΒΜW engine swaps γιατι και εγω ειχα φτιαξει ενα E30 με τα παντα απο Ε30 Μ3 και μοτερ με stock ecu απο S50 B30 και μολις τωρα βοηθησα σε αυτο εδω αλλα και σε αλλα πιο χαλαρα project της παρεας μου. Δεν μου αρεσουν οι μπακαλο δουλειες. Δεν προκειται να βρεις καταλληλοτερο ανθρωπο απο τον yiannis2002 και θα τον βρεις εδω https://bmw02.forumup.gr/. Ο Γιαννης ειναι ο μεγαλυτερος γνωστης σε οτι εχει να κανει με 2002 & Μ2 και ειναι και φοβερο παιδι & καλος φιλος.

    Αυτο ειναι S62 με φουλ λειτουργιες σε ολα του (vanos, sport button, etc) με το δικο του καρτερ, με Α/C χωρις το παραμικρο κοψε ραψε παρα μονο κατι ψιλοδουλειες στην δεξια πολλαπλη.

    Για εμενα αυτος εδω εχει κανει δουλειαααααααααααα οσον αφορα την τοποθετηση: https://www.youtube.com/watch?v=SVndHCqBMnI
    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 28-11-11 στις 11:32
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  5. The Following User Says Thank You to TSAF For This Useful Post:

    Stathis (28-11-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP