Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: 2002 engine swap

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Γιατί να μπασταρδευτεί ένα τέτοιο αμάξι;

    Χώρια τα έξοδα κ τα τρεχάματα.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    gnx (28-11-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί να μπασταρδευτεί ένα τέτοιο αμάξι;

    Χώρια τα έξοδα κ τα τρεχάματα.
    Δεν ειναι μπασταρδεμα αλλα και το συγκεκριμενο καροτσι ειναι παρταλι οποτε μια χαρα ειναι. 2002 με μοτερ απο 318is υπηρχε στην Πεντελη το 1995. Ενα μαυρο ενος οικοδομου.
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    κοστολογικα το swap του Μ42/44 ειναι το πιο ελκυστικο για οποιον θελει να δωσει λιγη ζωη στη γρια του.

    δειτε στα μεταχειρισμενα, ποσο κοστιζει ενας τετοιος κινητηρας μαζι με τα παρελκομενα του, σανζμαν, a/c κλπ...
    παιζουν στα 300-400 ευρω, και δεν ειναι και μεγαλος μπελας στην τοποθετηση.
    θελει custom βασεις που υπαρχουν στο εμποριο, λιγη δουλιτσα με το σανζμαν (χωραει στο τουνελ μια χαρα), και μια μετατροπουλα στο κοντερ.
    μπορει με λιγη τυχη να κρατηθει πολυ χαμηλα το κοστος.
    ειναι μια καλη λυση να μπει ενα αρκετα "ψυχωμενο", αξιοπιστο, οικονομικο και πιο συγχρονο μοτερ που θα επιτρεψει σε μια γρια να αισθανεται καπως πιο ανετα στους δρομους της πολης.

    απο την αλλη μια αναβαθμιση του Μ10 με καλα πραγματα εποχης (οπως ο μηχανικος ψεκασμος, ή "μεγαλος" εκκεντροφορος και καλα 45αρια, πιστονια, ηλεκτρικα κλπ) και ενα 5αρι κιβωτιο μπορει να εκτοξευσουν οικονομικα το προτζεκτ.
    ο καισαρης ωχρια μπροστα σε μερικους που πουλανε πραγματα για κλασσικα!
    σιγουρα θα ειναι πιο σωστο, αλλα και κοστοβορο.

    τελος και η λυση του s14 ειναι πολυ δαπανηρη. ειναι δυσκολο να βρεθει τετοιο μοτερ σε καλη κατασταση μετα απο τοσα χρονια, αλλα και να βρεθει θα ειναι αρκετα ακριβο, οπως και η τυχον επισκευη του.

  5. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    TSAF (28-11-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP