Γιατί να μπασταρδευτεί ένα τέτοιο αμάξι;
Χώρια τα έξοδα κ τα τρεχάματα.
Γιατί να μπασταρδευτεί ένα τέτοιο αμάξι;
Χώρια τα έξοδα κ τα τρεχάματα.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
gnx (28-11-11)
κοστολογικα το swap του Μ42/44 ειναι το πιο ελκυστικο για οποιον θελει να δωσει λιγη ζωη στη γρια του.
δειτε στα μεταχειρισμενα, ποσο κοστιζει ενας τετοιος κινητηρας μαζι με τα παρελκομενα του, σανζμαν, a/c κλπ...
παιζουν στα 300-400 ευρω, και δεν ειναι και μεγαλος μπελας στην τοποθετηση.
θελει custom βασεις που υπαρχουν στο εμποριο, λιγη δουλιτσα με το σανζμαν (χωραει στο τουνελ μια χαρα), και μια μετατροπουλα στο κοντερ.
μπορει με λιγη τυχη να κρατηθει πολυ χαμηλα το κοστος.
ειναι μια καλη λυση να μπει ενα αρκετα "ψυχωμενο", αξιοπιστο, οικονομικο και πιο συγχρονο μοτερ που θα επιτρεψει σε μια γρια να αισθανεται καπως πιο ανετα στους δρομους της πολης.
απο την αλλη μια αναβαθμιση του Μ10 με καλα πραγματα εποχης (οπως ο μηχανικος ψεκασμος, ή "μεγαλος" εκκεντροφορος και καλα 45αρια, πιστονια, ηλεκτρικα κλπ) και ενα 5αρι κιβωτιο μπορει να εκτοξευσουν οικονομικα το προτζεκτ.
ο καισαρης ωχρια μπροστα σε μερικους που πουλανε πραγματα για κλασσικα!
σιγουρα θα ειναι πιο σωστο, αλλα και κοστοβορο.
τελος και η λυση του s14 ειναι πολυ δαπανηρη. ειναι δυσκολο να βρεθει τετοιο μοτερ σε καλη κατασταση μετα απο τοσα χρονια, αλλα και να βρεθει θα ειναι αρκετα ακριβο, οπως και η τυχον επισκευη του.
TSAF (28-11-11)