Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: 2002 engine swap

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κανενα κοψε ραψε δεν θελει ο S14 για 2002. Λιγο δουλεια θελει στο tunnel του σασμαν αλλα αμα αλλαξεις την χελωνα τοu Getrag δεν εχεις το παραμικρο θεμα. Με τα οργανα θα κουραστεις λιγο το μαμα για να δουλευουν σωστα αλλα και παλι ενας σωστος ηλεκτρολογος - κοτερατζης θα στα "φερει".https://www.m2bmw.com/

    Παντως οι τιμες στα S14 εχουν αρχισει εχουν παρει την ανηφορα.
    Δεν ξέρω τι έχεις δει στο ΝΕΤ , αλλά στην πράξη είναι πιο ζορικο. Δεν είναι απλώς λίγο το μερεμετι που θέλει στο τούνελ. Είναι αρκετό. Σκοπός δεν είναι μόνο να το βάλεις , αλλά να περνάει και ένας κεντρικός άξονας. Επίσης έχεις θέμα με το καρτερ στον ατερμονα. Επίσης έχεις θέμα με το φιλτρο λαδιού επίσης στον ατερμονα. Αν θέλεις να βάλεις μεγαλύτερο σερβο δεν χωράει με την καμια. Ή πρέπει να σφάξεις το πλενουμ ή να κάνεις πατέντα αλλά Ε32. Επίσης ψυγείο της προκοπής δεν χωράει χωρίς να σφαξεις μετωπη, εκτός αν δεν βάλεις βεντιλατερ.
    Αν αυτά είναι " μπαίνει κουτί" μάλλον δεν τα βλέπουμε με το ίδιο μάτι.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (28-11-11), Panos 316T (28-11-11), Ptboul (28-11-11), TSAF (28-11-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP