Προχτες πηγα στον Αδαμιδη (Θεσ/κη) το αυτοκινητο για εναν πληρη ελεγχο. Η διαγνωση εβγαλε δυο βλαβες, αισθητηρας προαναφλεξης και δευτερεουσα αντλια νερου, μικρες βλαβες, 310 ευρω συνολο.
Ο υπευθυνος του συνεργειου ομως (απο τους λιγους γνωστες που εχω δει σε αυτη την θεση) μου ειπε για αυτο που με περιμενει στα 200.000 χλμ δηλ. σε 40.000 χλμ απο τωρα. Πρεπει να αλλαξω λεει το φιλτρο παρακρατησης σωματιδιων που βρισκεται καπου στην εξατμιση και ειναι 'υπευθυνο' για την ετικετα euro4 το οποιο κοστιζει 2.100 ευρω!!!


Αν δεν το κανω λεει το αυτοκινητο θα μπει μονο του σε safe mode, θα απομονωσει την τουρμπινα και θα πηγαινει με 30χλμ/ωρα μεχρι να αντικατασταθει. Εχουν αλλαξει δυο φορες με μεταχειρισμενο με λιγα χλμ αλλα ο εγκεφαλος δεν το αναγνωριζει και συνεχιζει τα δικα του. Οπως και να εχει το διχιλιαρο δεν το γλυτωνω σε 2-3 χρονια. Αυτο το εχουν ολοι οι diesel κινητηρες euro4 και μετα.
Και ρωτω. Συμφερει τελικα ο diesel, αφου στην ουσια οτι γλυτωσεις απο καυσιμα θα το δωσεις γι'αυτο το φιλτρο στα 200.000 χλμ;;; Τι ξερετε εσεις για το φιλτρο αυτο;
Οσο αφορα τις δυο μικροτερες βλαβες, ξεχασα να τον ρωτησω, υπαρχει περιπτωση να εβγαλε απλα την βλαβη και τα εξερτηματα αυτα να δουλευουν κανονικα; Πως θα το τσεκαρω αυτο;
ps. αψογη εξυπηρετηση στο εν λογω συνεργειο, μια μικρη παρατηρηση: Μου εβγαλαν το πλαισιο bmwfans και μου περασαν το δικο τους χωρις να με ρωτησουν, απο τα σκουπιδια το μαζεψα!!!