Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 78

Θέμα: Mitsubishi Lancer Evo IX MR 870+Ps@11.000rpm

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stamatis m3 e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν θες ενα μοτερ ασφαλες φτιαχνεις μιας και μιλαμε για evo ενα αμαξι 1ο σταδιο 400-500 αλογα και το καις και το χερεσαι καθε μερα...αλλα και παλι τηρωντας τους κανονες που χρειαζονται για ασφαλη χρηση στο σταδιο που εισαι!!!

    οχι οτι δεν κανουν λαθοι και αυτοι βεβαια!!!
    με αυτες τις δυο παραγραφους με καλυπτεις απολυτα..και φυσικα συμφωνω..οτι μεχρι εκει μπορεις να χεις το κεφαλι σου ησυχο..τουλαχιστον για ενα evo..

  2. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μη ξεχνατε οτι για τους πορωμενους του ειδους, η βελτιωση ειναι η ζωη τους.
    Οποιος ιδιοκτητης αποφασισει να επενδυσει τοσα πολλα χρηματα σε βελτιωση δεν εχει και κανενα προβλημα να βρισκεται καθημερινα στο συνεργειο μιας και εκει αισθανεται σα το σπιτι του.
    Ακομα και οι συχνες ζημιες δε τον προβληματιζουν. Αυτο που παιρνει απο μια και μονο καλη βολτα μεσα στην εβδομαδα ειναι αρκετο για να τον τρελλανει και να θεωρει οτι και οι ζημιες ειναι μεσα στο προγραμμα.
    Και που ειναι και πολυ λογικο αλλωστε.....εδω προβληματιστηκε ολοκληρη Mercedes και AMG με το διαφορικο και τα ημιαξονια της 65 biturbo που δεν αντεχαν σε ροπη πανω απο 100 κιλα...δε θα παρουσιαστουν προβληματα αξιοπιστιας σε τετοιες extreme κατασκευες.
    Οπως πολυ σωστα ειπαν καποιοι, με εξαιρεσεις βεβαια, ειναι ολα θεμα χρησης . Ο σιδεροφαγος θα καταστρεψει οτιδηποτε βρεθει στα χερια του ακομα και αν εχει γραπτη εγγυηση με υπογραφη του προεδρου της Mc Laren ,της AMG, της Lockheed, της NASA κλπ.
    Παντως το συγκεκριμενο αυτοκινητο δειχνει και ακουγεται πολυ γεματο, μεστο και απροβληματιστο με τον τροπο που ανεβαζει στροφες και χιλιομετρα.

  3. The Following 7 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    chief (02-11-11), Leonidas_E39 (02-11-11), m3e36 (02-11-11), Nick bmwlover (02-11-11), Panos 316T (02-11-11), Stamatis (02-11-11), Thomelef (02-11-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μη ξεχνατε οτι για τους πορωμενους του ειδους, η βελτιωση ειναι η ζωη τους.
    Οποιος ιδιοκτητης αποφασισει να επενδυσει τοσα πολλα χρηματα σε βελτιωση δεν εχει και κανενα προβλημα να βρισκεται καθημερινα στο συνεργειο μιας και εκει αισθανεται σα το σπιτι του.

    Ακομα και οι συχνες ζημιες δε τον προβληματιζουν. Αυτο που παιρνει απο μια και μονο καλη βολτα μεσα στην εβδομαδα ειναι αρκετο για να τον τρελλανει και να θεωρει οτι και οι ζημιες ειναι μεσα στο προγραμμα.
    Και που ειναι και πολυ λογικο αλλωστε.....εδω προβληματιστηκε ολοκληρη Mercedes και AMG με το διαφορικο και τα ημιαξονια της 65 biturbo που δεν αντεχαν σε ροπη πανω απο 100 κιλα...δε θα παρουσιαστουν προβληματα αξιοπιστιας σε τετοιες extreme κατασκευες.
    Οπως πολυ σωστα ειπαν καποιοι, με εξαιρεσεις βεβαια, ειναι ολα θεμα χρησης . Ο σιδεροφαγος θα καταστρεψει οτιδηποτε βρεθει στα χερια του ακομα και αν εχει γραπτη εγγυηση με υπογραφη του προεδρου της Mc Laren ,της AMG, της Lockheed, της NASA κλπ.
    Παντως το συγκεκριμενο αυτοκινητο δειχνει και ακουγεται πολυ γεματο, μεστο και απροβληματιστο με τον τροπο που ανεβαζει στροφες και χιλιομετρα.
    μόλις εξέφρασες κάτι το οποίο υπάρχει στο υποσυνήδειτο πολών, και δεν μπορούν
    να το πούν με απλές λέξεις...φοβερή διατύπωση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    joseph (02-11-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP