
Αρχικό μήνυμα απο
Nikos M5
Μη ξεχνατε οτι για τους πορωμενους του ειδους, η βελτιωση ειναι η ζωη τους.
Οποιος ιδιοκτητης αποφασισει να επενδυσει τοσα πολλα χρηματα σε βελτιωση δεν εχει και κανενα προβλημα να βρισκεται καθημερινα στο συνεργειο μιας και εκει αισθανεται σα το σπιτι του.
Ακομα και οι συχνες ζημιες δε τον προβληματιζουν. Αυτο που παιρνει απο μια και μονο καλη βολτα μεσα στην εβδομαδα ειναι αρκετο για να τον τρελλανει και να θεωρει οτι και οι ζημιες ειναι μεσα στο προγραμμα.
Και που ειναι και πολυ λογικο αλλωστε.....εδω προβληματιστηκε ολοκληρη Mercedes και AMG με το διαφορικο και τα ημιαξονια της 65 biturbo που δεν αντεχαν σε ροπη πανω απο 100 κιλα...δε θα παρουσιαστουν προβληματα αξιοπιστιας σε τετοιες extreme κατασκευες.
Οπως πολυ σωστα ειπαν καποιοι, με εξαιρεσεις βεβαια, ειναι ολα θεμα χρησης . Ο σιδεροφαγος θα καταστρεψει οτιδηποτε βρεθει στα χερια του ακομα και αν εχει γραπτη εγγυηση με υπογραφη του προεδρου της Mc Laren ,της AMG, της Lockheed, της NASA κλπ.
Παντως το συγκεκριμενο αυτοκινητο δειχνει και ακουγεται πολυ γεματο, μεστο και απροβληματιστο με τον τροπο που ανεβαζει στροφες και χιλιομετρα.