Σελίδα 7 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 5678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 78

Θέμα: Mitsubishi Lancer Evo IX MR 870+Ps@11.000rpm

  1. #61
    Εγγραφή
    21-01-11
    Περιοχή
    athens
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    465
    Thanked
    332
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σωστος ο σταματης ετσι ειναι!!γιατι και καλο να ειναι το αμαξι αμα δεν περιμενεις να ζεσταθει καλα και αρχιζεις τα ανοιγματα και μετα πας σπιτι περιμενεις 30 δευτερολεπτα και το σβηνεις ε λογικο ειναι πως 1-2-3 θα τα παρεις στο χερι!γιατι ειναι και μερικοι που πανε στον εκαστοτε βελτιωτη τα σκανε και μετα συντηρηση την ξεχνανε βαζουν οτι λαδια θελουν πειραζουν διαφορες ''βιδες'' και αμα του σπασει κατηγορει κατευθειαν το βελτιωτει!!

    Υ.Γ μπραβο στον ανθρωπο με το εβο αν και δεν το ηξερα φαινετε να κανει πολυ καλη και σοβαρη δουλεια!!

  2. #62
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stamatis m3 e30 Εμφάνιση μηνυμάτων

    μην λεμε οτι θελουμε...σιγουρα δεν μπορουμε να φτασουμε το αγωνιστικο τμημα της φεραρι η της bmw αλλα απο τους υπολοιπους βελτιωτικους οικους δεν εχουμε να ζηλεψουμε τιποτα!!!

    ζημιες εχουν ολοι οι βελτιωτες!!!!
    δηλαδη..αν παρεις ενα μοτερ alpina η ενα μοτερ mugen (μεσα απο τους οικους αυτους), τα οποια φυσικα θα χρυσοπληρωσεις, θα σπασει με την ιδια ευκολια που ο μπαρμπα μητσος εδω θα κανει το μοτερ να ανοιξει σαν λουλουδι, αν πραγματι ακολουθησεις πιστα τις οδηγιες τους??μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι παιδια..οτι υπαρχουν λιγοι σοβαροι βελτιωτες στην χωρα μας ναι..αλλα μεχρι εκει..

    και στο κατω κατω..που ξερεις αν αυτο το μοτερ που ειδες στο βιντεο πριν καθε βολτα δεν λυνεται..και να αλλαχτει οτι χρειαζεται!!!γιατι εμενα προσωπικα ο μηχανικος μου ετσι κανει..καθε φορα που τρεχει σε αγωνα!εσυ και εγω μπορουμε να το κανουμε αυτο???

  3. #63
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κοίτα νικ...όποιος πάει να βγάλει ένα αμάξι στα 800+ άλογα απο έναν δίλιτρο κινητήρα για καθημερινό
    και για κανονική χρήση, τότε είναι για το τρελοκομείο. φυσικά οι δύο οίκοι που αναφέρεις, ουδέποτε
    έβγαλε αμάξια με την τετραπλάσια ισχύ της εργοστασιακής για να κάνουμε τέτοια σύγκριση. εδώ έχουμε
    μια πολύ ειδική κατασκευή, με ότι αυτό συνεπάγεται...φυσικά και τα πράγματα δεν είναι καθόλου μα
    καθόλου απλά. και φυσικά για λέμε και τα πράγματα όπως πραγματικά είναι, ΝΑΙ. η αξιοπιστία του
    είναι αμφίβολη.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    nik200 (02-11-11), Panos 316T (02-11-11)

  5. #64
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδη..αν παρεις ενα μοτερ alpina η ενα μοτερ mugen (μεσα απο τους οικους αυτους), τα οποια φυσικα θα χρυσοπληρωσεις, θα σπασει με την ιδια ευκολια που ο μπαρμπα μητσος εδω θα κανει το μοτερ να ανοιξει σαν λουλουδι, αν πραγματι ακολουθησεις πιστα τις οδηγιες τους??μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι παιδια..οτι υπαρχουν λιγοι σοβαροι βελτιωτες στην χωρα μας ναι..αλλα μεχρι εκει..

    και στο κατω κατω..που ξερεις αν αυτο το μοτερ που ειδες στο βιντεο πριν καθε βολτα δεν λυνεται..και να αλλαχτει οτι χρειαζεται!!!γιατι εμενα προσωπικα ο μηχανικος μου ετσι κανει..καθε φορα που τρεχει σε αγωνα!εσυ και εγω μπορουμε να το κανουμε αυτο???
    Alpina και Mugen δεν βγαλαν ποτε μοτερ 4-5 φορες πανω απο μαμα. Δεν τον ξερω τον Extreme Tuners αλλα για να βγαζει τοσα αλογα με τοση συμπιεση και τοση λιγη πιεση δεν ειναι μπαρμπαμητσος. Ειναι καλος σε αυτο που εφτιαξε (ασχετα αν το λυνει καθε μερα που δεν ξερουμε).

    Εσυ και εγω δεν θα φτιαχναμε τετοιο αμαξι γιατι δεν αφορα τη δουλεια μας, δεν ειναι demo, δεν ειναι επιδειξη γνωσεων ή ικανοτητων, η καυλα εχει ορια και η τσεπη επισης !!
    Και να το λυνει καθε μερα δεν νομιζω να τον πειραζει.. ουτε ειπε καποιος πως τετοιο αμαξι ειναι για να πας ταπα σπιτι-περιπτερο-μαναβη-μπακαλη και να το σβησεις.

  6. The Following User Says Thank You to fanisk For This Useful Post:

    katsaraios (02-11-11)

  7. #65
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    J'S Racing μοτερ 2.2, χρυσοπληρωμενα μοτερ S2000 που ερχονται σε κουτα απ την Ιαπωνια μετα απο 5-6 χιλιαδες χιλιομετρα εκαναν μπαμ
    Γνωστο στην Αθηνα 997tt απ τον οικο ΤΤP στην Γερμανια εκανε μπαμ
    Γνωστό Μ6 απο γνωστο οικο στην Γερμανια φτιαγμενο - υπερκυβησμενο και με πολλυ χρημα πάνω εκανε μπαμ την πρωτη μερα απ οτι ξερω.

    Αυτα ειναι μερικα παραδειγματα οχι για υποτιμηση των βελτειωτικών εταιριων αλλα για να πω οτι στο θεμα αυτό η λέξη αξιοπιστια δεν υπάρχει και ολα ειναι μεσα στο προγραμμα.
    Ποσο μαλλον για ενα αμαξι που απ τα 280 αλογα πάει στα 980.

    Αυτοι που φτιαχνουν ή αγοραζουν ενα τετοιο αμαξι δεν ειναι παιδάκια. Εχουν γνωση και ξερουν οτι πρεπει να εχουν και κάσα με χρημα απο πισω για τα μελλοντικα εξοδα.
    Και ως συνηθως εχουν.

  8. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    katsaraios (02-11-11), Panos 316T (02-11-11), Thomelef (02-11-11)

  9. #66
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    J'S Racing μοτερ 2.2, χρυσοπληρωμενα μοτερ S2000 που ερχονται σε κουτα απ την Ιαπωνια μετα απο 5-6 χιλιαδες χιλιομετρα εκαναν μπαμ
    Γνωστο στην Αθηνα 997tt απ τον οικο ΤΤP στην Γερμανια εκανε μπαμ
    Γνωστό Μ6 απο γνωστο οικο στην Γερμανια φτιαγμενο - υπερκυβησμενο και με πολλυ χρημα πάνω εκανε μπαμ την πρωτη μερα απ οτι ξερω.

    Αυτα ειναι μερικα παραδειγματα οχι για υποτιμηση των βελτειωτικών εταιριων αλλα για να πω οτι στο θεμα αυτό η λέξη αξιοπιστια δεν υπάρχει και ολα ειναι μεσα στο προγραμμα.
    Ποσο μαλλον για ενα αμαξι που απ τα 280 αλογα πάει στα 980.

    Αυτοι που φτιαχνουν ή αγοραζουν ενα τετοιο αμαξι δεν ειναι παιδάκια. Εχουν γνωση και ξερουν οτι πρεπει να εχουν και κάσα με χρημα απο πισω για τα μελλοντικα εξοδα.
    Και ως συνηθως εχουν.
    έτσι είναι...οποιαδήποτε αλλαγή ή παραποίηση της εργοστασιακής μορφής σε έναν
    κινητήρα, βγάζει έξω απο το πέπλο αξιοπιστίας το αυτοκίνητο...εδώ ακόμα και απο
    το εργοστάσιο βλέπουμε αποτυχίες και αστοχίες πολές φορές...όπως και να'χει, δεν
    νομίζω πως υπάρχει νοήμον άνθρωπος που κάνει τέτοιες δουλειές χωρίς να ξέρει τα
    επακόλουθα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Z4 DCT (02-11-11)

  11. #67
    Εγγραφή
    17-06-10
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    463
    Thanked
    790
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδη..αν παρεις ενα μοτερ alpina η ενα μοτερ mugen (μεσα απο τους οικους αυτους), τα οποια φυσικα θα χρυσοπληρωσεις, θα σπασει με την ιδια ευκολια που ο μπαρμπα μητσος εδω θα κανει το μοτερ να ανοιξει σαν λουλουδι, αν πραγματι ακολουθησεις πιστα τις οδηγιες τους??μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι παιδια..οτι υπαρχουν λιγοι σοβαροι βελτιωτες στην χωρα μας ναι..αλλα μεχρι εκει..

    και στο κατω κατω..που ξερεις αν αυτο το μοτερ που ειδες στο βιντεο πριν καθε βολτα δεν λυνεται..και να αλλαχτει οτι χρειαζεται!!!γιατι εμενα προσωπικα ο μηχανικος μου ετσι κανει..καθε φορα που τρεχει σε αγωνα!εσυ και εγω μπορουμε να το κανουμε αυτο???

    πιστεψε με ξερω πολυ καλα τι γινετε στο συγκεκριμενο αμαξι μιας εκτος της συνεργασιας μου με την extreme tuners ειμαι και φιλος με τον ιδιοκτητη!

    θα σου πω λοιπον οτι αυτος που το κανει 800 και 1000 ξερει τις συνεπειες και το τι συντηρηση θελει το αυτοκινητο του...οπως και καθε ειδος βελτιωσης!

    αν θες ενα μοτερ ασφαλες φτιαχνεις μιας και μιλαμε για evo ενα αμαξι 1ο σταδιο 400-500 αλογα και το καις και το χερεσαι καθε μερα...αλλα και παλι τηρωντας τους κανονες που χρειαζονται για ασφαλη χρηση στο σταδιο που εισαι!!!

    υπαρχουν πολυ και εχει τυχει μπροστα μου και εχω τσακωθει για αυτο με τον σπυρο...οπου την που ρυθμιζεται το αμαξι του λεει ο σπυρος οτι φιλε μου αυτα ειναι...και αρχιζει τωρα ..δεν περνει αλλο λιγοοοοοο...περνει αλλα δεν θελει πολλα πολλα γιατι υπαρχει κινδυνος...του λεει ο αλλος δεν πειραζει θα το προσεχω...οκ του λεει ο σπυρος με δικη σου ευθηνη το σηκωνω...

    οταν λοιπον σπασει αυτο το μοτερ και αρχιζει η γκρινια δεν λεει πουθενα ο τυπος οτι ξερεται κατι.....εγω φταιω που εσπασε!!!!!! ο προγραματιστης μου ειπε οτι απο εδω και πανω ειναι χωρις ασφαλεια αλλα εγω επεμενα!!!!! το θεμα ειναι οτι υπαρχον πολλες περιπτωσεις τετοιες σε διαφορους προγραματιστες και χαλαει το ονομα τους γιατι κανενας δεν ξερει οτι ο ιδιοκτητης πιεσε παραπανω!!!

    οχι οτι δεν κανουν λαθοι και αυτοι βεβαια!!!

  12. The Following 3 Users Say Thank You to stamatis m3 e30 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (02-11-11), nik200 (02-11-11), Panos 316T (02-11-11)

  13. #68
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stamatis m3 e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν θες ενα μοτερ ασφαλες φτιαχνεις μιας και μιλαμε για evo ενα αμαξι 1ο σταδιο 400-500 αλογα και το καις και το χερεσαι καθε μερα...αλλα και παλι τηρωντας τους κανονες που χρειαζονται για ασφαλη χρηση στο σταδιο που εισαι!!!

    οχι οτι δεν κανουν λαθοι και αυτοι βεβαια!!!
    με αυτες τις δυο παραγραφους με καλυπτεις απολυτα..και φυσικα συμφωνω..οτι μεχρι εκει μπορεις να χεις το κεφαλι σου ησυχο..τουλαχιστον για ενα evo..

  14. #69
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μη ξεχνατε οτι για τους πορωμενους του ειδους, η βελτιωση ειναι η ζωη τους.
    Οποιος ιδιοκτητης αποφασισει να επενδυσει τοσα πολλα χρηματα σε βελτιωση δεν εχει και κανενα προβλημα να βρισκεται καθημερινα στο συνεργειο μιας και εκει αισθανεται σα το σπιτι του.
    Ακομα και οι συχνες ζημιες δε τον προβληματιζουν. Αυτο που παιρνει απο μια και μονο καλη βολτα μεσα στην εβδομαδα ειναι αρκετο για να τον τρελλανει και να θεωρει οτι και οι ζημιες ειναι μεσα στο προγραμμα.
    Και που ειναι και πολυ λογικο αλλωστε.....εδω προβληματιστηκε ολοκληρη Mercedes και AMG με το διαφορικο και τα ημιαξονια της 65 biturbo που δεν αντεχαν σε ροπη πανω απο 100 κιλα...δε θα παρουσιαστουν προβληματα αξιοπιστιας σε τετοιες extreme κατασκευες.
    Οπως πολυ σωστα ειπαν καποιοι, με εξαιρεσεις βεβαια, ειναι ολα θεμα χρησης . Ο σιδεροφαγος θα καταστρεψει οτιδηποτε βρεθει στα χερια του ακομα και αν εχει γραπτη εγγυηση με υπογραφη του προεδρου της Mc Laren ,της AMG, της Lockheed, της NASA κλπ.
    Παντως το συγκεκριμενο αυτοκινητο δειχνει και ακουγεται πολυ γεματο, μεστο και απροβληματιστο με τον τροπο που ανεβαζει στροφες και χιλιομετρα.

  15. The Following 7 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    chief (02-11-11), Leonidas_E39 (02-11-11), m3e36 (02-11-11), Nick bmwlover (02-11-11), Panos 316T (02-11-11), Stamatis (02-11-11), Thomelef (02-11-11)

  16. #70
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μη ξεχνατε οτι για τους πορωμενους του ειδους, η βελτιωση ειναι η ζωη τους.
    Οποιος ιδιοκτητης αποφασισει να επενδυσει τοσα πολλα χρηματα σε βελτιωση δεν εχει και κανενα προβλημα να βρισκεται καθημερινα στο συνεργειο μιας και εκει αισθανεται σα το σπιτι του.

    Ακομα και οι συχνες ζημιες δε τον προβληματιζουν. Αυτο που παιρνει απο μια και μονο καλη βολτα μεσα στην εβδομαδα ειναι αρκετο για να τον τρελλανει και να θεωρει οτι και οι ζημιες ειναι μεσα στο προγραμμα.
    Και που ειναι και πολυ λογικο αλλωστε.....εδω προβληματιστηκε ολοκληρη Mercedes και AMG με το διαφορικο και τα ημιαξονια της 65 biturbo που δεν αντεχαν σε ροπη πανω απο 100 κιλα...δε θα παρουσιαστουν προβληματα αξιοπιστιας σε τετοιες extreme κατασκευες.
    Οπως πολυ σωστα ειπαν καποιοι, με εξαιρεσεις βεβαια, ειναι ολα θεμα χρησης . Ο σιδεροφαγος θα καταστρεψει οτιδηποτε βρεθει στα χερια του ακομα και αν εχει γραπτη εγγυηση με υπογραφη του προεδρου της Mc Laren ,της AMG, της Lockheed, της NASA κλπ.
    Παντως το συγκεκριμενο αυτοκινητο δειχνει και ακουγεται πολυ γεματο, μεστο και απροβληματιστο με τον τροπο που ανεβαζει στροφες και χιλιομετρα.
    μόλις εξέφρασες κάτι το οποίο υπάρχει στο υποσυνήδειτο πολών, και δεν μπορούν
    να το πούν με απλές λέξεις...φοβερή διατύπωση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  17. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    joseph (02-11-11)

Σελίδα 7 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 5678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP