Σελίδα 8 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 678
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 78 από 78

Θέμα: Mitsubishi Lancer Evo IX MR 870+Ps@11.000rpm

  1. #71
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κοίτα...όταν βελτιώνεις παραπάνω από 300% το αυτοκίνητο σου(και πόσο μάλλον από ατμοσφαιρικό σε υπερτροφοδοτούμενο όπως εγώ) ,ταυτόχρονα είσαι και προετοιμασμένος να αντιμετωπίσεις και τις οποιεσδήποτε αρνητικές συνέπειες.

    αυτό που είπε ο Νίκος, ότι μια βόλτα αρκεί να ξεχάσεις τα προηγούμενα είναι όντως έτσι και το χω νιώσει!

    λέτε να μαι πορωμένος του είδους ;
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  2. #72
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω δεν ξερω το συγκεκριμενο Εvo αλλα εχω δει αρκετα αγωνιστικα απο τους Extreme και πραγματικα εχω εντυπωσιαστεί με την δουλεια του Σπυρου. Οταν και αμα καταφερω να τελειώσω το σκαθαρι μου το μονο σιγουρο οτι για αγραφο και προγραμμα θα παω στον Σπυρο.
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  3. The Following User Says Thank You to TSAF For This Useful Post:

    joseph (02-11-11)

  4. #73
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συγκεκριμενα με αυτο το αυτοκινητο εχω παθει πλακα και εψαξα να βρω τον Σπυρο προσωπικα.
    --quote--
    Σας παρουσιάζουμε σήμερα ένα ξεχωριστό Escort MKII το οποίο τρέχει κυρίως σε σιρκουί. Ο τυχερός κάτοχος του πολύ δυνατού Escort είναι ο Σπύρος Παπαδόπουλος από την Καλαμάτα.

    "Ο σκοπός μας ήταν να φτιάξουμε ένα μοτέρ με τη μέγιστη δυνατή απόδοση μέχρι τα 1999cc, το οποίο είναι και το άνω επιτρεπτό όριο στην κατηγορία που αγωνίζεται" μας λέει ο Σπύρος και συνεχίζει:

    "Το καλύτερο μοτέρ που έμπαινε στο MKII πλαίσιο ήταν το Cosworth. Έτσι ξεκινήσαμε και μελετήσαμε για το μοτέρ αυτό τι θα χρειαζόταν για να αποδώσει τα μέγιστα από θέματα υλικών κατασκευής και γεωμετρίας του μοτέρ. Σαν σχεδίαση το μοτέρ έχει προοπτική να αποδώσει πάνω από 250Hp ανά λίτρο σε ατμοσφαιρική μορφή.

    Έτσι, σχεδιάσαμε τη γεωμετρία του μοτέρ να μπορεί να λειτουργήσει μέχρι τις 13.000 σ.α.λ. χωρίς πρόβλημα. Τα υλικά, φυσικά, που διαλέξαμε δεν υπήρχαν στο εμπόριο και τα κάναμε ειδική κατασκευή.

    Το μοτέρ υποκυβίστηκε στα 1914cc (92mm x 72mm). Οι μπιέλες είναι πλέον από κράμα αλουμινίου ειδικού τύπου. Τα πιστόνια είναι της Supertech επίσης από ειδικό κράμα και αντοχή μέχρι 35m/sec γραμμικής ταχύτητας με συμπίεση 17:1. Ο στρόφαλος είναι ατσάλινος, κατασκευασμένος με δικές μας προδιαγραφές και γεωμετρία. Οι βαλβίδες είναι τιτανίου της Supertech ενώ οι εκκεντροφόροι είναι επίσης ειδική παραγγελία.

    Την παροχή του λαδιού φροντίζει ένα σύστημα ξηρού κάρτερ. Τα τετραπετάλουδα σώματα είναι δική μας κατασκευή, όπως και το σύστημα εξαγωγής (χταπόδι - εξάτμιση).

    Χρησιμοποιούμε πλέον εγκέφαλο Haltech E8 με sequential ψεκασμό. Όπως καταλαβαίνετε υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά στοιχεία του μοτέρ, τα οποία ενώ έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, δεν μπορούμε να τα αποκαλύψουμε.

    Κατά τη ρύθμιση στο δυναμόμετρο, το μοτέρ απέδωσε 412hp στις 11500 σ.α.λ. και 28.18 kgr ροπής στις 9700 σ.α.λ. με καύσιμο από MotoGP. Θεωρούμε ότι το μοτέρ αυτό δεν βρίσκεται στην τελική του μορφή, μιας και στο άμεσο μέλλον, με κάποιες αλλαγές, θα αυξήσουμε την ιπποδύναμή του φιλοδοξώντας τους 480 Hp στις 12800 σ.α.λ.

    Ο στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα μοτέρ παγκοσμίου ενδιαφέροντος το οποίο να ανταγωνιστεί κυρίως τα πολύ καλά ιαπωνικά ατμοσφαιρικά μοτέρ. Εκμεταλλευτήκαμε κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό την ταχύτητα του ήχου και το 2ο και 4ο ωστικό κύμα. Φυσικά υπάρχει ακόμα ένα μικρό περιθώριο, το οποίο αν το εξαντλήσουμε θα ξεπεράσουμε τους 250Hp ανά λίτρο. Σε αυτή την περίπτωση όμως το μοτέρ θα δουλεύει οριακά και δεν θα είναι κατάλληλο για ρυθμούς αγώνα.

    Από πλευράς μετάδοσης έχουμε επιλέξει ένα ισογράναζο της Quaife με πίσω διαφορικό επίσης της Quaife.

    Το επίπεδο στο χώρο της βελτίωσης έχει ανέβει αρκετά και συνεχίζει να αυξάνει μέρα με την ημέρα. Πιστεύω ότι πλέον δεν έχουμε να ζηλέψουμε κάτι από τους ξένους βελτιωτές. Πιστεύω επίσης ότι το επίπεδο βελτίωσης στην Ελλάδα είναι, αν όχι το καλύτερο, ένα από τα καλύτερα στον κόσμο.

    Σπύρος Πανόπουλος - Σπύρος Παπαδόπουλος
    Extreme Tuners – Papadopoulos Power

    --unqoute--

    Αυτο τα νουμερα τα Αγγλακια ουτε καν τα εχουν πλησιασει σε ατμοσφαιρικο ΥΒ μοτερ, οποτε αυτο μου λεει οτι τα παιδια κανουν δουλεια και δεν ειναι μπακαλιδες. Απο εδω καταλαβαινω οτι το Εvo δεν θα εχει προβλημα ΚΑΝΕΝΑ.
    Attached Images Attached Images
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  5. The Following 5 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    joseph (02-11-11), katsaraios (02-11-11), pilot (02-11-11), steliose36 (02-11-11), Thomelef (02-11-11)

  6. #74
    Εγγραφή
    01-02-10
    Μηνύματα
    161
    Thanked
    43
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οπως και να εχει η ελλαδα οσο μικρη κι αν ειναι εχει προχωρησει παρα πολυ στο tuning και δεν εχει αν ζηλεψει τιποτα απο τους αλλους.βεβαια ειναι μερικοι οικοι ειδικα στην αμερικη που τα κανουνε ολα μεσα στο σπιτι τους και κανουν και δοκιμαζουν οτι γουσταρουν οποτε δεν παιζονται. τωρα περι αξιοπιστιας ο καθενας επιλεγει μεχρι που θελει να φτασει και τι θελει να δωσει αλλα μην ξεχνατε εμεις ειμαστε λιγοι και τα μαθαινουμε ολα για ολους. στην αμερικη αμα σπανε μερικα αυτοκινητα που θα το μαθεις μεσα σε τοσο πληθυσμο?

  7. #75
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Kαλαματα
    Μηνύματα
    1.003
    Thanked
    1101
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγκεκριμενα με αυτο το αυτοκινητο εχω παθει πλακα και εψαξα να βρω τον Σπυρο προσωπικα.
    --quote--
    Σας παρουσιάζουμε σήμερα ένα ξεχωριστό Escort MKII το οποίο τρέχει κυρίως σε σιρκουί. Ο τυχερός κάτοχος του πολύ δυνατού Escort είναι ο Σπύρος Παπαδόπουλος από την Καλαμάτα.

    "Ο σκοπός μας ήταν να φτιάξουμε ένα μοτέρ με τη μέγιστη δυνατή απόδοση μέχρι τα 1999cc, το οποίο είναι και το άνω επιτρεπτό όριο στην κατηγορία που αγωνίζεται" μας λέει ο Σπύρος και συνεχίζει:

    "Το καλύτερο μοτέρ που έμπαινε στο MKII πλαίσιο ήταν το Cosworth. Έτσι ξεκινήσαμε και μελετήσαμε για το μοτέρ αυτό τι θα χρειαζόταν για να αποδώσει τα μέγιστα από θέματα υλικών κατασκευής και γεωμετρίας του μοτέρ. Σαν σχεδίαση το μοτέρ έχει προοπτική να αποδώσει πάνω από 250Hp ανά λίτρο σε ατμοσφαιρική μορφή.

    Έτσι, σχεδιάσαμε τη γεωμετρία του μοτέρ να μπορεί να λειτουργήσει μέχρι τις 13.000 σ.α.λ. χωρίς πρόβλημα. Τα υλικά, φυσικά, που διαλέξαμε δεν υπήρχαν στο εμπόριο και τα κάναμε ειδική κατασκευή.

    Το μοτέρ υποκυβίστηκε στα 1914cc (92mm x 72mm). Οι μπιέλες είναι πλέον από κράμα αλουμινίου ειδικού τύπου. Τα πιστόνια είναι της Supertech επίσης από ειδικό κράμα και αντοχή μέχρι 35m/sec γραμμικής ταχύτητας με συμπίεση 17:1. Ο στρόφαλος είναι ατσάλινος, κατασκευασμένος με δικές μας προδιαγραφές και γεωμετρία. Οι βαλβίδες είναι τιτανίου της Supertech ενώ οι εκκεντροφόροι είναι επίσης ειδική παραγγελία.

    Την παροχή του λαδιού φροντίζει ένα σύστημα ξηρού κάρτερ. Τα τετραπετάλουδα σώματα είναι δική μας κατασκευή, όπως και το σύστημα εξαγωγής (χταπόδι - εξάτμιση).

    Χρησιμοποιούμε πλέον εγκέφαλο Haltech E8 με sequential ψεκασμό. Όπως καταλαβαίνετε υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά στοιχεία του μοτέρ, τα οποία ενώ έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, δεν μπορούμε να τα αποκαλύψουμε.

    Κατά τη ρύθμιση στο δυναμόμετρο, το μοτέρ απέδωσε 412hp στις 11500 σ.α.λ. και 28.18 kgr ροπής στις 9700 σ.α.λ. με καύσιμο από MotoGP. Θεωρούμε ότι το μοτέρ αυτό δεν βρίσκεται στην τελική του μορφή, μιας και στο άμεσο μέλλον, με κάποιες αλλαγές, θα αυξήσουμε την ιπποδύναμή του φιλοδοξώντας τους 480 Hp στις 12800 σ.α.λ.

    Ο στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα μοτέρ παγκοσμίου ενδιαφέροντος το οποίο να ανταγωνιστεί κυρίως τα πολύ καλά ιαπωνικά ατμοσφαιρικά μοτέρ. Εκμεταλλευτήκαμε κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό την ταχύτητα του ήχου και το 2ο και 4ο ωστικό κύμα. Φυσικά υπάρχει ακόμα ένα μικρό περιθώριο, το οποίο αν το εξαντλήσουμε θα ξεπεράσουμε τους 250Hp ανά λίτρο. Σε αυτή την περίπτωση όμως το μοτέρ θα δουλεύει οριακά και δεν θα είναι κατάλληλο για ρυθμούς αγώνα.

    Από πλευράς μετάδοσης έχουμε επιλέξει ένα ισογράναζο της Quaife με πίσω διαφορικό επίσης της Quaife.

    Το επίπεδο στο χώρο της βελτίωσης έχει ανέβει αρκετά και συνεχίζει να αυξάνει μέρα με την ημέρα. Πιστεύω ότι πλέον δεν έχουμε να ζηλέψουμε κάτι από τους ξένους βελτιωτές. Πιστεύω επίσης ότι το επίπεδο βελτίωσης στην Ελλάδα είναι, αν όχι το καλύτερο, ένα από τα καλύτερα στον κόσμο.

    Σπύρος Πανόπουλος - Σπύρος Παπαδόπουλος
    Extreme Tuners – Papadopoulos Power

    --unqoute--

    Αυτο τα νουμερα τα Αγγλακια ουτε καν τα εχουν πλησιασει σε ατμοσφαιρικο ΥΒ μοτερ, οποτε αυτο μου λεει οτι τα παιδια κανουν δουλεια και δεν ειναι μπακαλιδες. Απο εδω καταλαβαινω οτι το Εvo δεν θα εχει προβλημα ΚΑΝΕΝΑ.
    Το μονο που εχω να πω ειναι, οτι μονο αν δει καποιος απο κοντα αυτο το αμαξι, θα καταλαβει τι μπορει να κανει!

    Ο Παπαδοπουλος εκτος απο μοτερ εχει κανει απιστευτη δουλεια και στο στησιμο του αμαξιου, με αποτελεσμα να εχει "ξεφτιλισει" πολλες φορες τετρακινητα θηρια πολυ πιο συγχρονα.

    Βεβαια σημαντικο ρολο εχει και ο Παπαδοπουλος ο οποιος ειναι απιστευτος χερας, ειχα την τυχη να τον εχω δει πολλες φορες αγωνιζομενο μιας και ειναι απο τα μερη μου.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη joseph : 02-11-11 στις 17:10
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ....ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ.

  8. The Following User Says Thank You to joseph For This Useful Post:

    katsaraios (02-11-11)

  9. #76
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Kαλαματα
    Μηνύματα
    1.003
    Thanked
    1101
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ....ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to joseph For This Useful Post:

    katsaraios (02-11-11), TSAF (02-11-11)

  11. #77
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο joseph Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιας και το εφερε η κουβεντα, ας ακουσουμε λιγο!



    https://www.youtube.com/watch?v=iZ4y...eature=related
    ασχετο

    οι δυο με τα σομπρερος εχουνε πιασει το καλυτερο σημειο με το φαναρακι

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  12. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    joseph (03-11-11)

  13. #78
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πολυ καλό

Σελίδα 8 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 678

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP