το esi 92-95 φοραει κινητηρα d16z6 με vtec. Μαλλον το μπερδευεις με τον d16a9 που φοραγε το crx και δεν ηταν vtec.
Το vtec λοιπον στους SOHC κινητηρες αλλαζει το βυθισμα και το χρονισμο στις βαλβιδες εισαγωγης. Στους dohc κανει το ιδιο και στις βαλβιδες εξαγωγης.
Οι sohc vtec κινητηρες ειναι πολυ οικονομικοι οταν λειτουργουν στο φασμα πριν το vtec οπως πχ εντος πολης που δεν πας πανω απο 3000-4000 σε αστικες μετακινησεις. Αυτο μεταφραζεται σε 9λτ/100 εντος πολης σε νορμαλ ρυθμους με φυσιολογικο λαστιχο πλατους 195-205mm . Στο δικο μου εχω δει μεχρι και 7.3 εντος πολης αλλα πηγαινα σαν κοτα και μεχρι 3000σαλ αυστηρα.
Οι dohc απο καταναλωση ειναι πολυ πιο φαγανοι..