Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 59

Θέμα: Κατανάλωση Ε30,Ε36

  1. #21
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    εγω λεω να παρεις honda...

  2. #22
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω λεω να παρεις honda...
    Δεν αποκλείω τίποτα αν εχει a/c και 4πορτο στα 1000 ευρώ!!χαχαχχα
    UP YOURS!

  3. #23
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν αποκλείω τίποτα αν εχει a/c και 4πορτο στα 1000 ευρώ!!χαχαχχα
    με 1000 οχι. Αλλα με 2000 παιρνεις civic esi vtec (7200 κοφτης) 125ps που και καλυτερες επιδοσεις εχει και χαμηλοτερη καταναλωση λογω vtec.


    δεν ειναι πισωκινητο ομως..

  4. #24
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    παρε ενα 1000αρακι να μην καιει... και να ειναι και πισωκινητο!
    οριστε αλλα ειναι διπορτο!
    https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1864003/

  5. #25
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    με 1000 οχι. Αλλα με 2000 παιρνεις civic esi vtec (7200 κοφτης) 125ps που και καλυτερες επιδοσεις εχει και χαμηλοτερη καταναλωση λογω vtec.


    δεν ειναι πισωκινητο ομως..
    το esi αν δεν κανω λαθος δεν ειναι 1600cc 125 non vtec? και το vti ειναι 160 με vtex?
    το χαμηλοτερη καταναλωση λογω vtec που το στηριζεις??

  6. #26
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χρηστο αν ο σκοπος σου ειναι για καθημερινο οικογενειακο αυτοκινητο θα λεγα να ξεφυγεις απο αυτο το μπατζετ,ειναι μια η αλλη.

    Σε αυτα τα χρηματα θα βρεις καποιο που λογικα θα θελει του κοσμου τα μαζεματα.
    Για να βρεις καλοσυντηρημενο θα κανει παραπανω σιγουρα.

    Τα χεις ζυγισει;
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Bassakos (23-10-11), Dr. Yamastura (24-10-11)

  8. #27
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    το esi αν δεν κανω λαθος δεν ειναι 1600cc 125 non vtec? και το vti ειναι 160 με vtex?
    το χαμηλοτερη καταναλωση λογω vtec που το στηριζεις??
    το esi 92-95 φοραει κινητηρα d16z6 με vtec. Μαλλον το μπερδευεις με τον d16a9 που φοραγε το crx και δεν ηταν vtec.


    Το vtec λοιπον στους SOHC κινητηρες αλλαζει το βυθισμα και το χρονισμο στις βαλβιδες εισαγωγης. Στους dohc κανει το ιδιο και στις βαλβιδες εξαγωγης.

    Οι sohc vtec κινητηρες ειναι πολυ οικονομικοι οταν λειτουργουν στο φασμα πριν το vtec οπως πχ εντος πολης που δεν πας πανω απο 3000-4000 σε αστικες μετακινησεις. Αυτο μεταφραζεται σε 9λτ/100 εντος πολης σε νορμαλ ρυθμους με φυσιολογικο λαστιχο πλατους 195-205mm . Στο δικο μου εχω δει μεχρι και 7.3 εντος πολης αλλα πηγαινα σαν κοτα και μεχρι 3000σαλ αυστηρα.

    Οι dohc απο καταναλωση ειναι πολυ πιο φαγανοι..

  9. The Following User Says Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    spar@ (23-10-11)

  10. #28
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    σωωωστος...d16z6!!!!!
    για την καταναλωση δεν μπορω να πω κατι γιατι δεν εχω καμια εμπειρια απο χοντα...(δοξα το θεο)χαχαχα
    απλα βαση λειτουργιας οταν μπαινει στο ευρος του vtec ειναι λογικο να καιει, αλλα ετσι οπως το θετεις συμφωνω μαζι σου...
    υπερτιμημενα αυτοκινητα με μηδαμινο εξοπλισμο και εμφανιση-ποιοτητα πιο πισω απ την εποχη τους!
    δεν θα το κρυψω βεβαια οτι οταν καποτε κοιταζα για αυτοκινητο το 2008 ειχα κοιταξει καποια vti τα οποια τα εδιναν μοντελο 91 μετατροπη 7000ευρο και τα γνησια 8000ευρο..ευτυχως βεβαια που δεν ηταν πιο φθηνα γιατι αν ειχα παρει τωρα θα ημουν χοντακιας βαμμενος και με τις μπαρουφες που θα ελεγα θα με ειχατε κανει μπαν...(χωρις παρεξηγηση ε πλακα κανω)

  11. #29
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν αποκλείω τίποτα αν εχει a/c και 4πορτο στα 1000 ευρώ!!χαχαχχα
    παρε ρε honda..κατι ξερει και ο σταυρος..απλα να προσεχεις μην πεσει κανα παπακι πανω..γιατι δεν σε βλεπω καλα..

  12. #30
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν αποκλείω τίποτα αν εχει a/c και 4πορτο στα 1000 ευρώ!!χαχαχχα

    ότι πρέπει για τ πολη οικονομικό, αξιόπιστο κ με a/c + χαμηλά τέλη κ ασφάλεια

  13. The Following User Says Thank You to ziaba For This Useful Post:

    Dr. Yamastura (24-10-11)

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP