Σελίδα 8 από 31 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 306

Θέμα: [E46] πολύ κοντό διαφορικό...help...

  1. #71

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ένας άνθρωπος ο οποίος χαρακτηρίζει 'πατάτες' τους κινητήρες της bmw και υποστηρίζει ότι για να μάθεις να οδηγείς πρέπει να έχεις τούρμπο (!), είναι τουλάχιστον γραφικός

    υπάρχει βέβαια το ελαφρυντικό της ηλικίας αλλά όλα έχουν όριο...

    από εκεί και πέρα ας χαρεί αυτό το πράγμα που του έφτιαξαν αποδεχόμενος τον αντίλογο
    Έχω την αίσθηση ότι το τραβάς λίγο...ελπίζω να μπορείς και εσύ να δέχεσαι τόσο αυστηρή κριτική!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    θέλω να δω πως θα περάσει ΚΤΕΟ....

    το λάδωμα στην Ελλάδα το έχουν βρει μερικοί πανάκεια μου φαίνεται

    γιαυτό τίποτα δεν πάει καλά σ αυτή τη χώρα...
    Αφού ξέρεις ότι θα περάσει και πολύ εύκολα μάλιστα...γιατί αναρωτιέσαι ?
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι ειναι.
    Και οι συγκεκριμενοι εχουν πολυ καλο ονομα και στη δουλεια τους... Και στο σπορ τους!
    Για την δουλειά τους κρατάω μικρό καλάθι...για δύο λόγους.
    1) Για τα τρελά νούμερα που ανέφεραν σε ιπποδυνάμεις παλαιόθεν ...ενώ δεν ίσχυαν. Ίσως να μην τα διέρρεαν εκείνοι... να τα φούσκωναν άλλοι.
    2) Γιατί έχω και έχεις δει κάποιες φορές τα αυτοκίνητα τους να μήν δουλεύουν... βέβαια είναι αγωνιστικά θα μου πεις, και έτσι είναι αυτά.
    Ναι αλλά δεν ήταν στο όριο τα μοτέρ τους...

    Τέλος πάντων δεν ξέρω... για αυτό είπα κρατάω μικρό καλάθι ,γιατί δεν είμαι σίγουρος.


    * Όσο για τα τεκμήρια σκεφτόμουν, πως όταν καταργήθηκαν δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς. Και έγινε μέσα σε μία νύχτα... Κανείς δεν διαφώνησε ...Δεν είπε κανείς ότι γίνεται απότομα!
    Τώρα που επανήλθαν ,επίσης απότομα, αλλά πολύ πιο λίγα σε σχέση με τότε... όλοι φωνάζουμε! Μήπως γινόμαστε υπερβολικοί σε κάποιο βαθμό?

  2. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (20-10-11)

  3. #72
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απάντησα σε τραβηγμενες δηλώσεις...τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο

  4. #73

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απάντησα σε τραβηγμενες δηλώσεις...τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο
    Δεν θεωρείς ότι με τις τραβηγμένες απαντήσεις σου ίσως και να θιγεις τον φίλο μας που δεν τον ξέρεις κιόλας ; Δεν είναι ότι πιο κομψό από μέρους σου να κατονομαζεις το αυτοκίνητο του απεχθή συνδιασμό ή ουρακοτανγκο...
    Μπορούσες να δείξεις την δυσαρέσκεια σου με πιο λεπτό τροπο πιστεύω.
    Και εγω διαφωνώ με το εγχείρημα και δεν θα το εκανα , αλλά δεν έχω λόγο να κραζω κάποιον που το έκανε στο αμάξι του, με λεφτά του!

  5. #74
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν θεωρείς ότι με τις τραβηγμένες απαντήσεις σου ίσως και να θιγεις τον φίλο μας που δεν τον ξέρεις κιόλας ; Δεν είναι ότι πιο κομψό από μέρους σου να κατονομαζεις το αυτοκίνητο του απεχθή συνδιασμό ή ουρακοτανγκο...
    Μπορούσες να δείξεις την δυσαρέσκεια σου με πιο λεπτό τροπο πιστεύω.
    Και εγω διαφωνώ με το εγχείρημα και δεν θα το εκανα , αλλά δεν έχω λόγο να κραζω κάποιον που το έκανε στο αμάξι του, με λεφτά του!
    το αμάξι του είναι μπασταρδεμένο αντικειμενικά
    ο συνδυασμός, μου είναι απεχθής και το λέω στα ίσια
    δεν είναι απεχθής ο ίδιος
    από εκεί και πέρα στην προσπάθεια να πείσει για το δόκιμο του εγχειρήματος λέει βλακειούλες
    όποιος χαλάει τα δικά του λεφτά δε σημαίνει ότι θα τον επιδοκιμάζουμε υποχρεωτικά...πάνω απ'όλα ειλικρίνεια

  6. #75
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    για να έρθουμε πάλι στην κουβέντα...

    μάλλον θα πρέπει να κάνεις ότι έκανα και εγώ στο δικό μου.

    Όταν στο στάδιο που αύξησα 250% την ιπποδύναμη ήμουν με το μαμά βήμα διαφορικού το 3.38.

    το λεβιέ δεν το άφηνα από το χέρι μου γιατί τις φόρτωνε στο άψε σβήσε και ειδικά σε ταξίδια ήταν ταλαιπωρία καθώς πήγαινα με 5η στις 4.000 στροφές περίπου με 140χλμ. και με την αίσθηση ότι είχα 3η και ο θόρυβος εκνευριστικός θα λεγα(έψαχνα να βάλω 6η).
    Επίσης σε κάποια πατήματα στο δρόμο έχανα πολύ με τις αλλαγές.

    Κατόπιν τούτου αποφάσισα να το αλλάξω και να βάλω 3.15.
    Το αμάξι ξεδίπλωσε τις δυνατότητες που έχει
    πλέον με αυτό το βήμα πηγαίνω Ε.Ο. στις 4.000 στροφές γύρω στα 150χλμ (σημαντικό ρόλο παίζει και η διάσταση ελαστικού όπου με τα 225/40/18 έβλεπα περίπου 155 ενώ με τα 245/40/17 που φοράω τώρα γύρω στα 150) και με την αίσθηση σίγουρα οτι έχει μεγαλώσει η τελική μου.


    ελπίζω να σε βοήθησα

    υγ: είχες ανοίξει Πάτρα με ένα civic 300 ρόδα;
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  7. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    BILL007 (20-10-11)

  8. #76
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    εγω παλι δεν βρισκω κακο αυτο που εκανε το παιδι...το 2jz..ειναι απο τα καλυτερα αν οχι το καλυτερο τουρμπομοτερ (σε λογικα λεφτα) του πλανητη..δεν ξερω βεβαια αν θα το εκανα σε 46 αλλα σε 36αρι που χει λιγο παλιωσει ανετα..για οσους δεν ξερουν το αμαξι παει ανετα 450 "πραγματικα" αλογα κλειστο...ισως και παραπανω!!!

    στο θεμα μας τωρα..μαλλον κανα σασμαν supra να κανει την δουλεια..ακριβη λυση αλλα η πιο σιγουρη θεωρω..με το καλο ευχομαι να τελειωσει το project..και πιστευω οτι πραγματι θα γαζωνει..

    υγ...ραψε το πατωμα πισω...ειναι πολλη η ροπη!!!!

  9. #77
    Εγγραφή
    15-01-10
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    345
    Thanked
    416
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά, γιατί βγαίνουν ορισμένοι και κράζουν την εν λόγω μετατροπή.
    "Μπαστάρδεμα" λέει και π@π@ριές.
    Κύριοι ότι γουστάρει ο καθένας κάνει με το αμάξι του και σίγουρα δε ζήτησε την άποψη κανενός για τη μετατροπή αυτή. Γνώση ζήτησε.
    Βγήκε και πόσταρε το παληκάρι "Δείτε τη μετατροπή που έκανα και πείτε γνώμες" ?
    Εδώ βλέπουμε 36άρια με μηχανές απο βάρκες και γουστάρουμε, ή πλαίσια με χωροδικτύωμα και καπάκι Ε92 και λέμε "ουάου".
    Πιο απεχθές και ηλίθιο θα μπορούσε να θεωρήσει κάποιος το σήμα Μ σε 316 με ατσάλινη 15αρα.
    Το ποστ μου δεν έχει σκοπό να την πει σε κάποιον συγκεκριμένα, ούτε σαφώς να αποτρέψει την έκφραση των απόψεων.
    Καλό θα ήταν όμως να είμαστε προσεκτικοί στους χαρακτηρισμούς μας προς προσπάθειες άλλων.

  10. The Following 3 Users Say Thank You to fast-enough For This Useful Post:

    Bitz (07-02-12), panose30 (07-02-12), Thomelef (22-10-11)

  11. #78
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω παλι δεν βρισκω κακο αυτο που εκανε το παιδι...το 2jz..ειναι απο τα καλυτερα αν οχι το καλυτερο τουρμπομοτερ (σε λογικα λεφτα) του πλανητη..δεν ξερω βεβαια αν θα το εκανα σε 46 αλλα σε 36αρι που χει λιγο παλιωσει ανετα..για οσους δεν ξερουν το αμαξι παει ανετα 450 "πραγματικα" αλογα κλειστο...ισως και παραπανω!!!

    στο θεμα μας τωρα..μαλλον κανα σασμαν supra να κανει την δουλεια..ακριβη λυση αλλα η πιο σιγουρη θεωρω..με το καλο ευχομαι να τελειωσει το project..και πιστευω οτι πραγματι θα γαζωνει..

    υγ...ραψε το πατωμα πισω...ειναι πολλη η ροπη!!!!
    νικ, δεν αμφισβήτησα την αξία του 2τζιζ...
    δε μου αρέσει σε bmw να μπαίνουν μοτέρ άλλης εταιρίας και ίσως ήμουν λίγο απότομος αρχικά...αλλά δε μπορώ να δεχτώ ότι τα μοτέρ της bmw είναι 'πατάτες' και διάφορα άλλα που βαριέμαι να ξαναλέω
    τουλάχιστόν εδώ είναι μπεμβεδοφόρουμ και μάλλον έχει μάθει τα bmw ως μούρη κι όχι ως ολοκληρωμένα αυτοκίνητα

    από εκεί και πέρα είπαμε να βάλει ένα πιο μακρύ διαφορικό και θα λυθεί το πρόβλημά του

  12. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    nik200 (20-10-11)

  13. #79
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    νικ, δεν αμφισβήτησα την αξία του 2τζιζ...
    δε μου αρέσει σε bmw να μπαίνουν μοτέρ άλλης εταιρίας και ίσως ήμουν λίγο απότομος αρχικά...αλλά δε μπορώ να δεχτώ ότι τα μοτέρ της bmw είναι 'πατάτες' και διάφορα άλλα που βαριέμαι να ξαναλέω
    τουλάχιστόν εδώ είναι μπεμβεδοφόρουμ και μάλλον έχει μάθει τα bmw ως μούρη κι όχι ως ολοκληρωμένα αυτοκίνητα

    από εκεί και πέρα είπαμε να βάλει ένα πιο μακρύ διαφορικό και θα λυθεί το πρόβλημά του
    φιλε stef..εξαρταται την χρηση...αν πχ..το παιδι το χει για πιστα..η αντε για κανα παιχνιδι στην γειτονια..παει στο δι@ολο...και φυσικα με roll cage!!!ειναι πολλα τα αλογα..

    αν ομως το θελει για καθημερινο αμαξι θα απογοητευτει απο τα προβληματα που εχει μια τετοια μετατροπη..και δεν εχει να κανει με το μοτερ...απλα αμαξι μετατροπη= προβληματα για μια ζωη κατα 80-90%..ταπεινη μου γνωμη παντα..

    υγ..φιλε stef δεν αναφερθηκα με το ποστ μου πριν καπου συγκεκριμενα..απλα ειδα πολλους αρνητικους..και απλα ειπα οτι ειναι μια ταιριαστη βελτιωση (για την χρηση που το θελει) και αρκετα αξιοπιστη (μοτερικα παντα)...εγω προσωπικα ανετα το εκανα σε 30αρι-36αρι αλλα μονο για πιστα..και πουθενα αλλου..

  14. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    stefm5 (20-10-11), Thomelef (22-10-11)

  15. #80
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fast-enough Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά, γιατί βγαίνουν ορισμένοι και κράζουν την εν λόγω μετατροπή.
    "Μπαστάρδεμα" λέει και π@π@ριές.
    Κύριοι ότι γουστάρει ο καθένας κάνει με το αμάξι του και σίγουρα δε ζήτησε την άποψη κανενός για τη μετατροπή αυτή. Γνώση ζήτησε.
    Βγήκε και πόσταρε το παληκάρι "Δείτε τη μετατροπή που έκανα και πείτε γνώμες" ?
    Εδώ βλέπουμε 36άρια με μηχανές απο βάρκες και γουστάρουμε, ή πλαίσια με χωροδικτύωμα και καπάκι Ε92 και λέμε "ουάου".
    Πιο απεχθές και ηλίθιο θα μπορούσε να θεωρήσει κάποιος το σήμα Μ σε 316 με ατσάλινη 15αρα.
    Το ποστ μου δεν έχει σκοπό να την πει σε κάποιον συγκεκριμένα, ούτε σαφώς να αποτρέψει την έκφραση των απόψεων.
    Καλό θα ήταν όμως να είμαστε προσεκτικοί στους χαρακτηρισμούς μας προς προσπάθειες άλλων.
    με αφορμή τα λεγόμενά σου και από τη στιγμή που εγώ είμαι αυτός που αντέδρασε θα τελειώσω την αντιπαράθεση αυτή από την πλευρά μου, εδώ

    ακόμη κι αν αρέσει σε χίλιους το εγχείρημα κι εγώ είμαι ο ένας που διαφωνώ, έχω δικαίωμα να το λέω και να το υποστηρίζω
    για να μη χάνουμε το νόημα των λέξεων, 'μπασταρδεμένο' είναι αυτό το οποίο δεν είναι γνήσιο...π@π@ριά; πάσο..
    'απεχθές' σημαίνει κάτι που δε μου αρέσει και δεν είναι προσωπικός χαρακτηρισμός...σε ένα δημόσιο φόρουμ γίνεται κουβέντα και να με ενημερώσει κάποιος αν απαγορεύεται...στην οποία συμμετέχει και ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος με τα επιχειρήματα του
    ο καθένας κάνει ό,τι γουστάρει με τα λεφτά του και με τα οχήματά του και δεν του απαγόρεψε κανείς να το κάνει
    μπορεί να βλέπετε 36άρια με μοτέρ απο βάρκες και να γουστάρετε, να βάλετε μοτέρ από τζετ, να βάλετε εξωλέμβια σε 46αρι ή καυστήρα πετρελαίου...οτιδήποτε βρε παιδί μου...εγώ απλά θα πω 'δε μου αρέσει'
    επιπλέον είναι το ίδιο απεχθές και το //Μ σήμα σε 316
    επίσης μπορεί να συμφωνείτε ότι τα μοτέρ τις bmw δεν κάνουν τη δουλειά τους, δεν έχουν ροπή κι όταν την πιάνουν μπορεί να σκοτωθείς κλπ...οκ πάσο

    ζητώ συγνώμη από όσους μπορεί να έθιξα, κυρίως εμμέσως, και θα είμαι πιο προσεκτικός απέναντι στο κοινό αίσθημα

  16. The Following 6 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    fast-enough (20-10-11), nik200 (21-10-11), Panos 316T (20-10-11), PANOS-E60 (20-10-11), steliose36 (20-10-11), Κωνσταντίνος (20-10-11)

Σελίδα 8 από 31 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP