παντως πραγματι η συντηρηση του μ3 μονο φτηνη δεν ειναι..και ναι πραγματι εχει αρκετα σημεια που μπορουν να εχουν θεματα..τα οποια θελουν πολυ τσεκαρισμα πριν το παρεις..και φυσικα πολλα ειναι τρακαρισμενα..οχι διοτι φταιει το αμαξι..αλλα γιατι υπερεκτιμουν καποιοι τις δυνατοτητες τους..
για να συνοψισω..δεν ειναι ευκολο ακομα και τωρα να παρεις ενα μ3 ε46...ειναι ενα ειδικο αυτοκινητο σε πολλα σημεια..με οτι αυτο συνεπαγεται..και θελει και σεβασμο το αμαξι..δηλαδη πχ..για κατω απο 25 χρονων οδηγο δεν το συστηνω..θελει καποια εμπειρια..
και φυσικα δεν κανει για καθε μερα..το αμαξι μεσα στην πολη συμφωνα με την bmw καιει 18λιτρα...θελει ανοιχτο δρομο το bmw για να το χαρεις...οποτε αναγκαστικα παει για 2ο αμαξι...
και οπωςδηποτε πριν την αγορα, ο υποψηφιος αγοραστης να μαθει ολα τα σημεια που πονανε..οποτε ψαξτε καλα και ενημερωθειτε (εδω μεσα στο forum απο οτι εχουν γραψει οι ιδιοκτητες) αλλιως θα βρεθειτε προ απροοπτου...










Απάντηση με παράθεση

