Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 72

Θέμα: Bmw M3 ***γνησιο*** '02

  1. #21
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για να μην ξεφεύγουμε από τα βασικά εάν το αμάξι δεν έχει κάνει φρένα, θέλεις ένα χιλιάρικο για δίσκους και τακάκια χωρίς την εργασία. Αμορτισέρ άλλο ένα χιλιάρικο. Και δυστυχώς εάν δεν έχει κάνει τις περισσότερες από τις πααπάνω συντηρήσεις που αναφέρουν και τα άλλα παιδιά, ένα Μ3 με 100,000+ km δεν θα πηγαίνει σαν Μ3, θα είναι ένα απλά δραματικό αυτοκίνητο!

    Επίσης πάντα κρύβονται παγίδες, όπως το θέμα των ρογμών στο πάτωμα. Μπορείς να είσαι βέβαιος ότι ένα αμάξι δεν έχει ραγισμένο πάτωμα μόνο εάν κατεβάσεις γέφυρα στο συνεργείο...πράγμα που δε νομίζω να στο επιτρέψει ο μαντράς!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. #22
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε παιδια τελικα ποσο κανει ενα Μ3?

    2000cc Valvetronic: Δεν καιει, δε χαλαει, δε σπαει.
    Δεν πουλαω αλλα δεχομαι προσφορες.

  3. #23
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 5555 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλλα δεν τα ζητανε και 13Κ
    Και όμως τα ζητάνε τόσο στην τελική...Τα ξεκινάνε απο 17-20 και αμα πας με 12 και 13 στο χέρι τα παίρνουν και κάνουν και τεμενάδες...
    Τόσο είναι η τιμή στην πιάτσα πλέον...Εδω βρήκα πριν απο λίγο καιρό με 16 κάμπριο Μ3 γνήσιο ασημένιο καρατσεκαρισμένο χαρτί...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδια τελικα ποσο κανει ενα Μ3?
    Εξαρτάται αν είναι μετατροπή γύρω στα 10.000.Κουπέ γνήσια γύρω στα 12-15 κάμπριο γνήσια 14-18.

    Φυσικά υπάρχουν και πολλά χρέπια,δεν το συζητάμε...Αλλά υπάρχουν και πολλά καλά που πραγματικά απελπισμένος κόσμος (μαντράδες,ιδιοκτήτες) λόγω των απίστευτα υψηλών χαρατσιών ψάχνουν να τα δώσουν για να απαλλαγούν απο τον βραχνά...

    Για ένα Μ3 το χρόνο μόνο σήματα ασφάλειε,εισφορές θες πάγια να δίνεις 3.000.Αν βάλεις μέσα και καμία βλάβη,τότε μπορείς να φτάσεις και τα 6.000.Μέσα σε 2 χρόνια θα πληρώσεις όσο πλήρωσες για να το αγοράσεις...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεχομαι προσφορες.
    Αν ήταν κανένα 1900 και όχι 2000 και είχες βάλει ανταλλαγή,χτες κιόλας το είχες ανταλλάξει με 330 κουπέ γνήσιο...
    Φυσικά δεν ξεφεύγεις απο τα χαράτσια που συνοδεύουν ένα τρίλιτρο,οπότε πας κατευθείαν για Μ3...

    Κατάντιο...Φτάσαμε να λέμε ότι τα αυτοκίνητα 2000 κυβικών και πάνω είναι για τους απίστευτα πλούσιους...ΖΗΤΩ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 18-10-11 στις 12:00



  4. The Following 6 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    bill_m3 (18-10-11), bmwcompactjohn (18-10-11), ghost-rider (18-10-11), katsaraios (18-10-11), Ptboul (18-10-11), stefm5 (18-10-11)

  5. #24
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και όμως τα ζητάνε τόσο στην τελική...Τα ξεκινάνε απο 17-20 και αμα πας με 12 και 13 στο χέρι τα παίρνουν και κάνουν και τεμενάδες...
    Τόσο είναι η τιμή στην πιάτσα πλέον...Εδω βρήκα πριν απο λίγο καιρό με 16 κάμπριο Μ3 γνήσιο ασημένιο καρατσεκαρισμένο χαρτί...


    Μερικοί εκμεταλεύονται τη τωρινή κατάσταση και αγοράζουν αυτοκίνητα τσάμπα.

    Διότι η 'πραγματική' τιμή του 46 δεν είναι στα 12-13. Αλλά ούτε και του 92 στα 30Κ που έχει ακουστεί κατά καιρούς.

    Έτσι και αλλάξει ποτέ η κατάσταση με τα τεκμήρια, εκεί να δεις κλάμα που θα πέσει.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    5555 (18-10-11), bmwcompactjohn (18-10-11)

  7. #25
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα Μ 46 αρια ΑΝ ειναι καλοσυντηρημενα αξιζουν απο 16-23 τωρα στην αγορα
    οποιος βρει κατω απο 15 θελει ενα 3 χιλιαρο πριν μιζαρει το κλειδι...
    εξαιρεση κανενας καμμενος που εχει αρπαξει το δερμα του πισινου και δεν εχει στον ηλιο μοιρα οποτε αναγκαστικα το σκοτωνει.
    Βρες ενα με λιγα μηχανικα-γενικα προβληματα ,διαπιστωμενα σερβις -ανακληση για μεταλλα(αν χρειαζοταν ) και αν αντεχεις οικονομικα το φτιαχνεις ...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  8. The Following 2 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    bmwcompactjohn (18-10-11), E60_Arkadia (18-10-11)

  9. #26
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.548
    Thanked
    2755
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εκτος απο τα λειτουργικα εξοδα που ειναι υψηλα και τα μαζεματα μικρα Η μεγαλα,τα δινεις μια φορα και ησυχαζεις(εκτος ασφαλεια) και χαιρεσαι το Μ3(προγραμματιζεις και τα ετησια χλμ μεχρι εκει που αντεχει η τσεπη σου και τα υπολοιπα τα κανεις με μικρο αυτοκινητο Η τη μηχανη).αλλα να κανω συνεταιρο το κρατος με τα τελη κυκλοφοριας που καθε χρονο αυξανονται και να καταληξω μετα απο 3 χρονια να εχω δωσει τα μισα χρηματα απο οσα κοστιζε το Μ3, στο κρατος χωρις να το κουναω ειναι κοροιδεια.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dark knight : 18-10-11 στις 12:57

  10. The Following 2 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:

    BILL007 (18-10-11), bmwcompactjohn (18-10-11)

  11. #27
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    βασούλες μηχανής, γρύλους παραθύρων, τσιμούχες, διαφορικό, καταλύτες, καμιά αντλία, καμιά τρόμπα, καμιά φλάτζα, ανάρτηση, φρένα, ψυγεία, μέταλλα .......και δε πιάσαμε ακόμα τα ..... cosmetics.
    χαχαχα!!!ε οκ ρε...εδώ μιλάμε για επείπιο πλέον!!!χαχαχα...
    όσο για το πάτωμα που αναφέρι ο νάσος, το λέω γιατί και εμένα γαζωμένο είναι, πιστεύω πως είναι
    μια απο τις τελευταίες υποχωρήσεις που πρέπει να κάνει κάποιος αν βρίσκε όλα τα υπόλοιπα οκ, και
    είναι έτοιμος για να αγοράσει...έτσι όπως το βλέπω εγώ, είναι και λίγο λαχείο...υπάρχουν
    Μ3 που έχουν φάει 10 φορές περισόττερο σκίσιμο απο το δικό μου πχ και δεν έχουν
    κάνει κιχ, και απο την άλλη υπάρχουν αμάξια που έχουν ανοίξει σαν μαρούλια. είναι πάντως
    ένα θέμα για όλους τους ιδιοκτήτες...πιστεύω πως δεν υπάρχει έστω και ένας, που να μην
    χώνει την μούρη του να δεί απο κάτω τι γίνεται, κάθε φορά που το σηκώνει στην ράμπα.
    ψυχολογικό έχει καταντήσει πλέον το θέμα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (18-10-11)

  13. #28
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αχχααχαχχα πρεπει να ειμαι χαρουμενος τοτε στα λεφτα που το εδωσα..

  14. #29
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αχχααχαχχα πρεπει να ειμαι χαρουμενος τοτε στα λεφτα που το εδωσα..
    εσυ σκασε.......

  15. #30
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    χαχαχα!!!ε οκ ρε...εδώ μιλάμε για επείπιο πλέον!!!χαχαχα...
    όσο για το πάτωμα που αναφέρι ο νάσος, το λέω γιατί και εμένα γαζωμένο είναι, πιστεύω πως είναι
    μια απο τις τελευταίες υποχωρήσεις που πρέπει να κάνει κάποιος αν βρίσκε όλα τα υπόλοιπα οκ, και
    είναι έτοιμος για να αγοράσει...έτσι όπως το βλέπω εγώ, είναι και λίγο λαχείο...υπάρχουν
    Μ3 που έχουν φάει 10 φορές περισόττερο σκίσιμο απο το δικό μου πχ και δεν έχουν
    κάνει κιχ, και απο την άλλη υπάρχουν αμάξια που έχουν ανοίξει σαν μαρούλια. είναι πάντως
    ένα θέμα για όλους τους ιδιοκτήτες...πιστεύω πως δεν υπάρχει έστω και ένας, που να μην
    χώνει την μούρη του να δεί απο κάτω τι γίνεται, κάθε φορά που το σηκώνει στην ράμπα.
    ψυχολογικό έχει καταντήσει πλέον το θέμα...
    Γι' αυτό Θωμά το καλύτερο είναι να γίνεται προληπτικά ενίσχυση του πατώματος όταν έρθει η ώρα της αλλαγής σινεμπλόκ γέφυρας.

    Είναι αλήθεια πως όλοι χώνουμε τη μούρη μας από κάτω για να δούμε τι γίνεται αλλά το θέμα είναι αρκετά ύπουλο, μιας και μπορεί να υπάρχουν σχεδόν αόρατες τριχοειδείς ρογμές (οι οποίες δεν δίνουν κανένα σύμπτωμα) που για να τις δεις πρέπει να κατεβάσεις γέφυρα και να καθαρίσεις το σημείο...και μετά από κάποια χιλιόμετρα (αναλογικά με τη χρήση) ανοίγει για τα καλά, αρχίζουν τα κριτς-κρατς και το παίρνεις χαμπάρι.

    Το πάτωμα είναι ψυχολογικά αποτρεπτικός παράγοντας σπορ οδήγησης και οφείλεται καθαρά σε λάθος σχεδιασμό και κατασκευή του εν λόγω κομματιού.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  16. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Thomelef (18-10-11)

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP