
Αρχικό μήνυμα απο
konstantinaM3
τα λαστιχα ειναι ενος χρονου τα πισω ειναι καινουργια κ τα μπροστα τα ειχα παρει μτχ αλλα τωρα θελουν παλι αλλαγμα.....για το καμπερ δεν το γνωριζω καθολου εαν φταιει κ αυτο θα παω να το κοιταξω ναι 286 ειναι.....

Να φανταστεις οτι μολις πηγα στις 2.5 μοιρες καμπερ μπροστα,το φρεναρισμα χειροτερεψε σε πολυ μεγαλο βαθμο....λογικο φυσικα εφοσον παταει λιγοτερο πελμα στο δρομο πλεον....Μην δινεις κερατιατικα λεφτα για αξονες-ψαλιδια-φρενα πισω απο Μ3,δεν θα καταλαβεις διαφορα και δεν θα λυθει σιγουρα το προβλημα σου....Τα ψαλιδια του Μ3 ειναι ελαφρως μακρυτερα και πιο ακαμπτα οποτε παταει τ'αμαξι λιγο καλυτερα.Τη γεωμετρια του αυτη μπορεις να τη φτιαξεις και τωρα στο δικο σου με ζαντες με 35 offset και 7.5-8'' πλατος.Την ακαμψια των ψαλιδιων μαλλον δεν θα την νιωσεις ποτε...Τα φρενα πισω καλο ειναι να τα βαλεις καποια στιγμη γιατι ειναι μεγαλυτερα αλλα και παλι δεν λυνεται το προβλημα του μπλοκαρισματος μπροστα....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....