Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 41

Θέμα: [E36] φρενα....τι ειναι αυτο?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    λαγονησι!!!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.729
    Thanked
    1428
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν θυμαμαι καλα 3λιτρο 286hp εχει η Κωνσταντινα και οχι 3.2....Αρα δεν χρειαζεται αλλη τρομπα,μια χαρα ειναι.Το οτι φοραει πισω δισκοπλακες απο 328 παλι κανενα ρολο δεν παιζει....Τα λαστιχα που φορας τι χρονολογιας ειναι?Επισης μπροστα ποσο καμπερ εχεις?Αν εχεις πανω απο 1.8-2 μοιρες επηρρεαζεται παρα πολυ το φρεναρισμα...
    τα λαστιχα ειναι ενος χρονου τα πισω ειναι καινουργια κ τα μπροστα τα ειχα παρει μτχ αλλα τωρα θελουν παλι αλλαγμα.....για το καμπερ δεν το γνωριζω καθολου εαν φταιει κ αυτο θα παω να το κοιταξω ναι 286 ειναι.....
    RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!

  2. #2
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konstantinaM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα λαστιχα ειναι ενος χρονου τα πισω ειναι καινουργια κ τα μπροστα τα ειχα παρει μτχ αλλα τωρα θελουν παλι αλλαγμα.....για το καμπερ δεν το γνωριζω καθολου εαν φταιει κ αυτο θα παω να το κοιταξω ναι 286 ειναι.....
    Να φανταστεις οτι μολις πηγα στις 2.5 μοιρες καμπερ μπροστα,το φρεναρισμα χειροτερεψε σε πολυ μεγαλο βαθμο....λογικο φυσικα εφοσον παταει λιγοτερο πελμα στο δρομο πλεον....Μην δινεις κερατιατικα λεφτα για αξονες-ψαλιδια-φρενα πισω απο Μ3,δεν θα καταλαβεις διαφορα και δεν θα λυθει σιγουρα το προβλημα σου....Τα ψαλιδια του Μ3 ειναι ελαφρως μακρυτερα και πιο ακαμπτα οποτε παταει τ'αμαξι λιγο καλυτερα.Τη γεωμετρια του αυτη μπορεις να τη φτιαξεις και τωρα στο δικο σου με ζαντες με 35 offset και 7.5-8'' πλατος.Την ακαμψια των ψαλιδιων μαλλον δεν θα την νιωσεις ποτε...Τα φρενα πισω καλο ειναι να τα βαλεις καποια στιγμη γιατι ειναι μεγαλυτερα αλλα και παλι δεν λυνεται το προβλημα του μπλοκαρισματος μπροστα....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. #3
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    λαγονησι!!!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.729
    Thanked
    1428
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να φανταστεις οτι μολις πηγα στις 2.5 μοιρες καμπερ μπροστα,το φρεναρισμα χειροτερεψε σε πολυ μεγαλο βαθμο....λογικο φυσικα εφοσον παταει λιγοτερο πελμα στο δρομο πλεον....Μην δινεις κερατιατικα λεφτα για αξονες-ψαλιδια-φρενα πισω απο Μ3,δεν θα καταλαβεις διαφορα και δεν θα λυθει σιγουρα το προβλημα σου....Τα ψαλιδια του Μ3 ειναι ελαφρως μακρυτερα και πιο ακαμπτα οποτε παταει τ'αμαξι λιγο καλυτερα.Τη γεωμετρια του αυτη μπορεις να τη φτιαξεις και τωρα στο δικο σου με ζαντες με 35 offset και 7.5-8'' πλατος.Την ακαμψια των ψαλιδιων μαλλον δεν θα την νιωσεις ποτε...Τα φρενα πισω καλο ειναι να τα βαλεις καποια στιγμη γιατι ειναι μεγαλυτερα αλλα και παλι δεν λυνεται το προβλημα του μπλοκαρισματος μπροστα....
    το επομενο βημα ειναι να αλλαξω σιγουρα παλι λαστιχα....κ να παω να μου δουν το καμπερ?σε ευθυγραμισα νομιζω????οσο για το οφσετ δεν ξερω τι ειναι η ζαντα μου αλλα παντως μαμα ειναι λες να υπαρχει προβλημα κ στην ζαντα?
    RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP