Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 41

Θέμα: [E36] φρενα....τι ειναι αυτο?

  1. #31
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konstantinaM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μαλλον θα πρεπει να το οδηγησεις να το δεις γιατι δεν παιζει κατι συμβαινει....κ να μην το τσαρουχονω αμα ειναι γυαλι ο δρομος μου κανει τα ιδια γιατι εχει τυχει φορες που το δοκιμαζα κ εκανε παλι τα ιδια με λιγο παραπανω πατημα το φρενο οχι τσαρουχομα σε εκεινη την περιπτωση δεν μπορουσα να κανω κατεβασμα γιατι ειχα τελιωματα δευτερας......
    Μαλλον ναι....μου φαινεται περιεργο αν οντως μπλοκαρουν τοσο ευκολα....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. #32
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    μερικες γενικες παρατηρησεις στο θεμα 'φρεναρισμα':


    κατ'αρχην, οπως θα ξερουν οι μηχανοβιοι πιο πολυ, ελεγχουμε τα παντα γυρω μας,
    ωστε να μην χρειαζεται 'τσαρουχωμα' τελευταιας στιγμης. δεν κανουμε υπερβολες, και κοιταμε οταν επιταχυνουμε, να'χουμε χωρο/χρονο για να φρεναρουμε.

    δευτερον, δεν 'τσαρουχωνουμε' τα φρενα. παταμε το μεγιστο, ακριβως πριν να αισθανθουμε οτι πανε να μπλοκαρουν οι τροχοι. θελει προπονηση και αισθηση στο πεταλ του φρενου.

    τριτον, το abs δεν ειναι για να φρεναρει καλυτερα το αυτοκινητο. ειναι για να συνεχισει να μπορει να στριβει το αμαξι εκει που θα ειχανε μπλοκαρει οι τροχοι. καθυστερει ομως το φρεναρισμα.

    τεταρτον, προσοχη μεγαλη και στα 'κατεβασματα', μη σβουριξει για αυτο το λογο το αμαξι



    Κωνσταντινα, ποιοι τροχοι μπλοκαρουνε? οι μπροστα ή οι πισω?
    εαν ειναι οι πισω, μηπως παιζει κατι με την κατανομη οπως ειπανε τα παιδια. εαν σου βαλανε μονο μπροστα φρενα απο Μ3 και οχι τα πισω.
    αλλιως, τα λαστιχα σε τι κατασταση ειναι?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 05-10-11 στις 03:10
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  3. #33
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Cool .............

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konstantinaM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    παιδια μπορω να πω οτι εχω απογοιτευτει με τα φρενα του Μ3 αλλη μια φορα σημερα πηγα να σκοτωθω...δεν φρεναρει το αμαξι δεν εχω abs κ μολις τσαρουχωνω το φρενο σε ωρα αναγκης κοκαλονει ο τροχος κ σουρνει κ κανει οκταρια το αμαξι για πειτε μου γνωμες τι σκατα να κανω να βελτιωσω τα φρενα σωληνακια υψηλης φοραει τα εχει βαλει ο προιγουμενος...καινουργιες δισκοπλακες φοραει τι αλλο????????χαλι μαυρο.....
    Μην απογοητευεσαι απο τα φρενα σου μιας και το αμαξι δεν ειναι ολοκληρωμενο Μ3 Ε36,θα πρεπει να το ολοκληρωσεις καποια στιγμη για να το ευχαριστηθεις οπως πρεπει.Η Μ3 Ε36 για συνθηκες πολης-κυνηγι/φαναρια κτλ εχει πολυ καλα φρενα-οχι τελεια αλλα σε πιστα+βουνο κουραζονται.

    Εσενα τα δικα σου προφανως και δεν ειναι απο Μ3 Ε36 για αυτο και το αμαξι σου ειναι επικινδυνο.Φτιαχτο αμεσα ειναι ζητημα ασφαλειας.....

    Στην πλειονοτητα των μετατροπων Μ3 Ε36 3.2 ολοι αφηνανε απο το απλο (και το 286 εχει το ιδιο) μονο το 3.2 εχει διαφορετικη τρομπα φαινεται και απο το παγουρακι του (τριγωνο του 3.2-τετραγωνο του 286 και του απλου).Το αναφερε και ο Πανος παραπανω (M3 E36 USA) που ειναι ο μεγαλυτερος γνωστης ισως......
    insane in the ///Midbrain

  4. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    Panos 316T (05-10-11)

  5. #34
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    λαγονησι!!!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.729
    Thanked
    1428
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μερικες γενικες παρατηρησεις στο θεμα 'φρεναρισμα':


    κατ'αρχην, οπως θα ξερουν οι μηχανοβιοι πιο πολυ, ελεγχουμε τα παντα γυρω μας,
    ωστε να μην χρειαζεται 'τσαρουχωμα' τελευταιας στιγμης. δεν κανουμε υπερβολες, και κοιταμε οταν επιταχυνουμε, να'χουμε χωρο/χρονο για να φρεναρουμε.

    δευτερον, δεν 'τσαρουχωνουμε' τα φρενα. παταμε το μεγιστο, ακριβως πριν να αισθανθουμε οτι πανε να μπλοκαρουν οι τροχοι. θελει προπονηση και αισθηση στο πεταλ του φρενου.

    τριτον, το abs δεν ειναι για να φρεναρει καλυτερα το αυτοκινητο. ειναι για να συνεχισει να μπορει να στριβει το αμαξι εκει που θα ειχανε μπλοκαρει οι τροχοι. καθυστερει ομως το φρεναρισμα.

    τεταρτον, προσοχη μεγαλη και στα 'κατεβασματα', μη σβουριξει για αυτο το λογο το αμαξι



    Κωνσταντινα, ποιοι τροχοι μπλοκαρουνε? οι μπροστα ή οι πισω?
    εαν ειναι οι πισω, μηπως παιζει κατι με την κατανομη οπως ειπανε τα παιδια. εαν σου βαλανε μονο μπροστα φρενα απο Μ3 και οχι τα πισω.
    αλλιως, τα λαστιχα σε τι κατασταση ειναι?
    τα μπροστα ειναι Μ3 τα πισω 328 μπλοκαρουν οι μπροστινοι τροχοι πανευκολα...οσο για το τσαρουχομα δεν ειμαι φιλος του φρεναρισματος σπανια παταω τα φρενα εκεινη την στιγμη ηταν πανω σε κοντρα κ εκανε κ λιγο στροφουλα κ δεν φαινοταν καλα το λεωφορειο σταματημενο τεσπα οσο κ να φταιω εγω το θεμα ειναι να βοηθησουν κ λιγο τα φρενα τα λαστιχα δεν ειναι σε πολυ καλη κατασταση μπορω να πω οτι θελουν αλλαγη...μπορω να πω οτι βελτιωνοντε τα φρενα με καινουργια λαστιχα δεν μπλοκαρει ευκολα αλλα πως θα γινει καθε φορα θα αλλαζω μπροστινα λαστιχα?μηλαμε για μηνες η αληθεια ειναι λογω οικονομικου δεν περνω ολοκαινουργια λαστιχα παντα μεταχ αλλα σε αριστη κατασταση...το abs θα μου δωσει τιμονι αλλα δεν θα καλιτερευσουν τα φρενα καθολου???
    RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!

  6. #35
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    λαγονησι!!!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.729
    Thanked
    1428
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην απογοητευεσαι απο τα φρενα σου μιας και το αμαξι δεν ειναι ολοκληρωμενο Μ3 Ε36,θα πρεπει να το ολοκληρωσεις καποια στιγμη για να το ευχαριστηθεις οπως πρεπει.Η Μ3 Ε36 για συνθηκες πολης-κυνηγι/φαναρια κτλ εχει πολυ καλα φρενα-οχι τελεια αλλα σε πιστα+βουνο κουραζονται.

    Εσενα τα δικα σου προφανως και δεν ειναι απο Μ3 Ε36 για αυτο και το αμαξι σου ειναι επικινδυνο.Φτιαχτο αμεσα ειναι ζητημα ασφαλειας.....

    Στην πλειονοτητα των μετατροπων Μ3 Ε36 3.2 ολοι αφηνανε απο το απλο (και το 286 εχει το ιδιο) μονο το 3.2 εχει διαφορετικη τρομπα φαινεται και απο το παγουρακι του (τριγωνο του 3.2-τετραγωνο του 286 και του απλου).Το αναφερε και ο Πανος παραπανω (M3 E36 USA) που ειναι ο μεγαλυτερος γνωστης ισως......
    μονο τα πισω πρεπει να αλλαξω τα ψαλιδια κ τα δισκοφρενα που ειναι απο 328 να βαλω Μ3 πηγα κ ρωτησα γυρω στο 600 θα παει αλλα τωρα δεν περισευει φραγκο με τιποτα....με την πρωτη ευκαιρια φυσικα κ θα το φτιαξω ετσι οπως πρεπει να ειναι....
    RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!

  7. #36
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κρίμα ένα τέτοιο αυτοκίνητο να χαντακώνεται από τα φρένα του...
    Εύχομαι να βρείς γρήγορα την ευκαιρία να το φτιάξεις!
    Μέχρι τότε λάου-λάου και όχι πολλές κοντρίτσες....!

  8. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    konstantinaM3 (07-10-11)

  9. #37
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην απογοητευεσαι απο τα φρενα σου μιας και το αμαξι δεν ειναι ολοκληρωμενο Μ3 Ε36,θα πρεπει να το ολοκληρωσεις καποια στιγμη για να το ευχαριστηθεις οπως πρεπει.Η Μ3 Ε36 για συνθηκες πολης-κυνηγι/φαναρια κτλ εχει πολυ καλα φρενα-οχι τελεια αλλα σε πιστα+βουνο κουραζονται.

    Εσενα τα δικα σου προφανως και δεν ειναι απο Μ3 Ε36 για αυτο και το αμαξι σου ειναι επικινδυνο.Φτιαχτο αμεσα ειναι ζητημα ασφαλειας.....

    Στην πλειονοτητα των μετατροπων Μ3 Ε36 3.2 ολοι αφηνανε απο το απλο (και το 286 εχει το ιδιο) μονο το 3.2 εχει διαφορετικη τρομπα φαινεται και απο το παγουρακι του (τριγωνο του 3.2-τετραγωνο του 286 και του απλου).Το αναφερε και ο Πανος παραπανω (M3 E36 USA) που ειναι ο μεγαλυτερος γνωστης ισως......
    Αν θυμαμαι καλα 3λιτρο 286hp εχει η Κωνσταντινα και οχι 3.2....Αρα δεν χρειαζεται αλλη τρομπα,μια χαρα ειναι.Το οτι φοραει πισω δισκοπλακες απο 328 παλι κανενα ρολο δεν παιζει....Τα λαστιχα που φορας τι χρονολογιας ειναι?Επισης μπροστα ποσο καμπερ εχεις?Αν εχεις πανω απο 1.8-2 μοιρες επηρρεαζεται παρα πολυ το φρεναρισμα...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. #38
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    λαγονησι!!!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.729
    Thanked
    1428
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν θυμαμαι καλα 3λιτρο 286hp εχει η Κωνσταντινα και οχι 3.2....Αρα δεν χρειαζεται αλλη τρομπα,μια χαρα ειναι.Το οτι φοραει πισω δισκοπλακες απο 328 παλι κανενα ρολο δεν παιζει....Τα λαστιχα που φορας τι χρονολογιας ειναι?Επισης μπροστα ποσο καμπερ εχεις?Αν εχεις πανω απο 1.8-2 μοιρες επηρρεαζεται παρα πολυ το φρεναρισμα...
    τα λαστιχα ειναι ενος χρονου τα πισω ειναι καινουργια κ τα μπροστα τα ειχα παρει μτχ αλλα τωρα θελουν παλι αλλαγμα.....για το καμπερ δεν το γνωριζω καθολου εαν φταιει κ αυτο θα παω να το κοιταξω ναι 286 ειναι.....
    RULZZZZ..... BEWARE OF THE GERMANS POWER....!!!!

  11. #39
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konstantinaM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα λαστιχα ειναι ενος χρονου τα πισω ειναι καινουργια κ τα μπροστα τα ειχα παρει μτχ αλλα τωρα θελουν παλι αλλαγμα.....για το καμπερ δεν το γνωριζω καθολου εαν φταιει κ αυτο θα παω να το κοιταξω ναι 286 ειναι.....
    Να φανταστεις οτι μολις πηγα στις 2.5 μοιρες καμπερ μπροστα,το φρεναρισμα χειροτερεψε σε πολυ μεγαλο βαθμο....λογικο φυσικα εφοσον παταει λιγοτερο πελμα στο δρομο πλεον....Μην δινεις κερατιατικα λεφτα για αξονες-ψαλιδια-φρενα πισω απο Μ3,δεν θα καταλαβεις διαφορα και δεν θα λυθει σιγουρα το προβλημα σου....Τα ψαλιδια του Μ3 ειναι ελαφρως μακρυτερα και πιο ακαμπτα οποτε παταει τ'αμαξι λιγο καλυτερα.Τη γεωμετρια του αυτη μπορεις να τη φτιαξεις και τωρα στο δικο σου με ζαντες με 35 offset και 7.5-8'' πλατος.Την ακαμψια των ψαλιδιων μαλλον δεν θα την νιωσεις ποτε...Τα φρενα πισω καλο ειναι να τα βαλεις καποια στιγμη γιατι ειναι μεγαλυτερα αλλα και παλι δεν λυνεται το προβλημα του μπλοκαρισματος μπροστα....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  12. #40
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Exclamation

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν θυμαμαι καλα 3λιτρο 286hp εχει η Κωνσταντινα και οχι 3.2....Αρα δεν χρειαζεται αλλη τρομπα,μια χαρα ειναι.Το οτι φοραει πισω δισκοπλακες απο 328 παλι κανενα ρολο δεν παιζει....Τα λαστιχα που φορας τι χρονολογιας ειναι?Επισης μπροστα ποσο καμπερ εχεις?Αν εχεις πανω απο 1.8-2 μοιρες επηρρεαζεται παρα πολυ το φρεναρισμα...
    Στα φρενα αναφερομουνα ΟΧΙ στην τρομπα,φαινεται ξακαθαρα αν το ξαναδιαβασεις.Για την τρομπα το ανεφερα για να το ξερει οποιος δεν το γνωριζε μιας και ειναι κατι που στις 3.2 μετατροπες οι περισσοτεροι αφηνανε του 3.0/απλου,ισως να μην ειναι κατανοητο οπως το εγραψα παραπανω.

    Ναι η Κωσταντινα εχει 3.0 το ξερω ρε εσυ.
    insane in the ///Midbrain

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP