για την ωρα λουφαζω, ετοιμαζω και αγωνιστικο σαζμαν.
εχω και κατι αλλο στο μυαλο μου....
για την ωρα λουφαζω, ετοιμαζω και αγωνιστικο σαζμαν.
εχω και κατι αλλο στο μυαλο μου....
ΟΠΑ!! Για λεγε.. για λεγε..
Οταν με το καλο το παρεις, θα δεις οτι ακομα και το "μαμα" κανει γλυκο 6κυλινδρο θορυβο.. Αλλαξε ενα τελικο σε πρωτη φαση και μετα βλεπεις.. Αλλαζοντας μετα χταποδια & καταλυτες, ναι μεν κερδιζεις αισθητα σε υποδυναμη (βεβαια εχεις δωσει κανα 1000αρικο για να παρεις λιγα σχετικα αλογα), αλλα ο θορυβος θα ανεβει αρκετα..
Ενας λογος που κολλαω να "παιξω" με χταποδια καταλυτες ειναι ο ηχος μετα.. Γιατι στην αρχη ειναι κ@υλωτικος.. μετα κατανταει ομως κουραστικος..
ΧΙΟΣ-CHIOS
Εχει διαφορά στα 6κυλινδρα οπου ερχονται 2 σωληνες απο μπροστα, αν μετα τους καταλυτες εχουμε 2 ανεξαρτητους σωληνες με ανεξαρτητα καζανια σε καθε σωληνα μεχρι πισω ή οταν ερχονται οι σωληνες και μπαινουν σε κοινα καζανια..??
Δειτε τις φωτο και θα καταλαβετε..
Ειναι απο 330d, η διαφορα τους ειναι οτι εχουν ενα παραπανω καζανι τα 6κυλ βενζινη..
330d_exh1.jpgbf330d_1.jpgbf330d_2.jpg
ΧΙΟΣ-CHIOS
Zαχαρία απλά με την λογική,χωρίς να ξέρω,εμένα δεν μου κάνει διαφορά...Δυο σωλήνες παρέχουν Χ αριθμό καυσαερίων.Τι να έχεις ένα καζάνι που έχει χώρο Υ τι να έχεις δυο που σε σύνολο πάλι έχουν Υ (αν υποθέσουμε ότι κάθε ξεχωριστό καζάνι έχει χώρο Υ/2,οπτικά αυτό φαίνεται).
Τα Χ και τα Υ μένουν αμετάβλητα,οπότε δεν βλέπω κάποια διαφορά...![]()
Ίσως να έχει να κάνει με τον τρόπο ροής
Kαι εγώ για κάποιο λόγο οπτικά θα διάλεγα αυτή με τα δυο...![]()
Ψαχνοντας απο εδω κι απο εκει ειδα οτι το δικο μου (που προερχονται ολα τα πραγματα απο δεξιοτιμονο δοτη) εχει 4 καταλυτες (!!!) αντι για 2 που εχουν τα αριστεροτιμονα..
Φοραει αυτο https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ront_silencer/ αυτο που φαινεται πρωτο (το πανω) που το ονομαζει σαν "exhaust pipe with catalyt.converter"... οπου σε αυτο το σημειο τα αριστεροτιμονα εχουν καζανι (αυτο που φαινεται στην απο κατω φωτο του λινκ^)...
Και σκεφτομαι.. Μηπως να εβαζα ενα φτιαχτο X-PIPE εκει και να τους πετουσα απο πανω ή να παρω 2 μικρα χειροποιητα ελευθερα καζανακια και να τα βαλω εκει ή να βαλω σκετη σωληνα στη τελικη..?? Δεν ξερω τί ειναι καλυτερο..
Βλεπω οτι η supersprint βαζει εκει το X-PIPE https://www.supersprint.com/en/prod-...093E280BA.aspx https://www.supersprint.com/en/prod_z-p-7692.aspx Ξερουμε τι ακριβως πετυχαινουμε με το X-PIPE..??
Η supersprint κατι παραπανω ξερει που βαζει εκει το X-PIPE.. Οποτε.. Σκεφτομαι να πειραματιστω και να φτιαξω ενα X-PIPE με ενα φιλο εδω στο νησι που ειναι πολυ προσεχτικος στη δουλεια του.. Ολα τα εξατμισο-κολληματα μπαξε ξεμπαξε κτλ μου τα χει κανει εκεινος..
Λεω να φτιαξω ενα εγω, γιατι 400 ευρω για το X-PIPE της supersprint πολυ απλα ΔΕΝ τα δινω..
Η εσωτερικη διαμετρος ειναι νομιζω 50,8mm..??
Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω..??
ΧΙΟΣ-CHIOS
BILL007 (14-10-11)
Τελικα εκοψα τους 2ους καταλυτες (εκει που τα αριστεροτιμονα εχουν καζανι και εκει η supersprint βαζει το x-pipe) και φτιαχτηκε ενα custom x-pipe με σωληνες Φ50,8 εσωτερικη (η ΟΕΜ εκει ηταν σωληνα με διπλο τοιχωμα και πολυ μικροτερη διατομη).. Αγοραστηκε σωληνα εξατμισης (Φ54 εξωτερικη, Φ50,8 εωτερικη) η οποια πηρε τις απαιτουμενες κλισεις σε κουρμπαδορο και μετα εγινε το απαραιτητο κοψε-ραψε..
Δεν ξερω αν πηρε κατι.. Το μονο σιγουρο ειναι οτι το αμαξι "αναπνεει" καλυτερα τωρα και εχει μια ελαχιστη (αλλα ωραια) πιο μπασα χροια σε σχεση με πριν.. η οποια οσο ανεβαινουν οι στροφες ειναι και πιο τ@υλ@.. Θυμιζει λιγο Μ3 Ε36.. βγαζει αυτο το λεγομενο rasp λιγο, χωρις να ειναι ενοχλητικο..
Θελω να τσεκαρω καυσαερια με τη πρωτη ευκαιρια και επισης θα ανεβασω καποιες φωτο που εχω τραβηξει κατα τη διαδιακασια και φυσικα θα ακολουθησει και το αναλογο βιντεο μολις μπορεσω..
ΧΙΟΣ-CHIOS
BILL007 (25-10-11)