Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 77

Θέμα: [E46] τελικο εξατμιση 330

  1. #21
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    για την ωρα λουφαζω, ετοιμαζω και αγωνιστικο σαζμαν.
    εχω και κατι αλλο στο μυαλο μου....

  2. #22
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    All around
    Μηνύματα
    858
    Thanked
    1541
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο φοραει ZHP εξατμιση (ειναι λιγο πιο ελευθερη απο την απλη αλλα εβγαινε μονο Αμερικη) + το οτι φοραει χταποδια ΧΩΡΙΣ καταλυτες...
    Λατρευω αυτον τον μεταλλικο ηχο.Μαλλον κατι τετοιο θα ψαχτω να κανω στο 3λιτρο. Ισως σε λιγο πιο χαμηλο ηχο για να μην μου περνει το κεφαλι.

  3. #23
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    για την ωρα λουφαζω, ετοιμαζω και αγωνιστικο σαζμαν.
    εχω και κατι αλλο στο μυαλο μου....

    ΟΠΑ!! Για λεγε.. για λεγε..


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Akis Kl Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λατρευω αυτον τον μεταλλικο ηχο.Μαλλον κατι τετοιο θα ψαχτω να κανω στο 3λιτρο. Ισως σε λιγο πιο χαμηλο ηχο για να μην μου περνει το κεφαλι.

    Οταν με το καλο το παρεις, θα δεις οτι ακομα και το "μαμα" κανει γλυκο 6κυλινδρο θορυβο.. Αλλαξε ενα τελικο σε πρωτη φαση και μετα βλεπεις.. Αλλαζοντας μετα χταποδια & καταλυτες, ναι μεν κερδιζεις αισθητα σε υποδυναμη (βεβαια εχεις δωσει κανα 1000αρικο για να παρεις λιγα σχετικα αλογα), αλλα ο θορυβος θα ανεβει αρκετα..
    Ενας λογος που κολλαω να "παιξω" με χταποδια καταλυτες ειναι ο ηχος μετα.. Γιατι στην αρχη ειναι κ@υλωτικος.. μετα κατανταει ομως κουραστικος..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  4. #24
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Talking Εξατμισοαπορια!!!

    Εχει διαφορά στα 6κυλινδρα οπου ερχονται 2 σωληνες απο μπροστα, αν μετα τους καταλυτες εχουμε 2 ανεξαρτητους σωληνες με ανεξαρτητα καζανια σε καθε σωληνα μεχρι πισω ή οταν ερχονται οι σωληνες και μπαινουν σε κοινα καζανια..??

    Δειτε τις φωτο και θα καταλαβετε..
    Ειναι απο 330d, η διαφορα τους ειναι οτι εχουν ενα παραπανω καζανι τα 6κυλ βενζινη..

    330d_exh1.jpgbf330d_1.jpgbf330d_2.jpg
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  5. #25
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχει διαφορά στα 6κυλινδρα οπου ερχονται 2 σωληνες απο μπροστα, αν μετα τους καταλυτες εχουμε 2 ανεξαρτητους σωληνες με ανεξαρτητα καζανια σε καθε σωληνα μεχρι πισω ή οταν ερχονται οι σωληνες και μπαινουν σε κοινα καζανια..??

    Δειτε τις φωτο και θα καταλαβετε..
    Ειναι απο 330d, η διαφορα τους ειναι οτι εχουν ενα παραπανω καζανι τα 6κυλ βενζινη..

    330d_exh1.jpgbf330d_1.jpgbf330d_2.jpg
    ???????????????
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  6. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.253
    Thanked
    14145
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Zαχαρία απλά με την λογική,χωρίς να ξέρω,εμένα δεν μου κάνει διαφορά...Δυο σωλήνες παρέχουν Χ αριθμό καυσαερίων.Τι να έχεις ένα καζάνι που έχει χώρο Υ τι να έχεις δυο που σε σύνολο πάλι έχουν Υ (αν υποθέσουμε ότι κάθε ξεχωριστό καζάνι έχει χώρο Υ/2,οπτικά αυτό φαίνεται).
    Τα Χ και τα Υ μένουν αμετάβλητα,οπότε δεν βλέπω κάποια διαφορά...



  7. #27
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Zαχαρία απλά με την λογική,χωρίς να ξέρω,εμένα δεν μου κάνει διαφορά...Δυο σωλήνες παρέχουν Χ αριθμό καυσαερίων.Τι να έχεις ένα καζάνι που έχει χώρο Υ τι να έχεις δυο που σε σύνολο πάλι έχουν Υ (αν υποθέσουμε ότι κάθε ξεχωριστό καζάνι έχει χώρο Υ/2,οπτικά αυτό φαίνεται).
    Τα Χ και τα Υ μένουν αμετάβλητα,οπότε δεν βλέπω κάποια διαφορά...
    Ευχαριστω για την απαντηση Bill..

    Νομιζω οτι στο e46fanatics βγαζουν καλυτερη την twin silencer, αυτη με τα ανεξαρτητα καζανια δηλ..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  8. #28
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.253
    Thanked
    14145
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ίσως να έχει να κάνει με τον τρόπο ροής

    Kαι εγώ για κάποιο λόγο οπτικά θα διάλεγα αυτή με τα δυο...



  9. #29
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ψαχνοντας απο εδω κι απο εκει ειδα οτι το δικο μου (που προερχονται ολα τα πραγματα απο δεξιοτιμονο δοτη) εχει 4 καταλυτες (!!!) αντι για 2 που εχουν τα αριστεροτιμονα..
    Φοραει αυτο https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ront_silencer/ αυτο που φαινεται πρωτο (το πανω) που το ονομαζει σαν "exhaust pipe with catalyt.converter"... οπου σε αυτο το σημειο τα αριστεροτιμονα εχουν καζανι (αυτο που φαινεται στην απο κατω φωτο του λινκ^)...
    Και σκεφτομαι.. Μηπως να εβαζα ενα φτιαχτο X-PIPE εκει και να τους πετουσα απο πανω ή να παρω 2 μικρα χειροποιητα ελευθερα καζανακια και να τα βαλω εκει ή να βαλω σκετη σωληνα στη τελικη..?? Δεν ξερω τί ειναι καλυτερο..
    Βλεπω οτι η supersprint βαζει εκει το X-PIPE https://www.supersprint.com/en/prod-...093E280BA.aspx https://www.supersprint.com/en/prod_z-p-7692.aspx Ξερουμε τι ακριβως πετυχαινουμε με το X-PIPE..??

    Η supersprint κατι παραπανω ξερει που βαζει εκει το X-PIPE.. Οποτε.. Σκεφτομαι να πειραματιστω και να φτιαξω ενα X-PIPE με ενα φιλο εδω στο νησι που ειναι πολυ προσεχτικος στη δουλεια του.. Ολα τα εξατμισο-κολληματα μπαξε ξεμπαξε κτλ μου τα χει κανει εκεινος..
    Λεω να φτιαξω ενα εγω, γιατι 400 ευρω για το X-PIPE της supersprint πολυ απλα ΔΕΝ τα δινω..
    Η εσωτερικη διαμετρος ειναι νομιζω 50,8mm..??
    Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω..??
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  10. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (14-10-11)

  11. #30
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ψαχνοντας απο εδω κι απο εκει ειδα οτι το δικο μου (που προερχονται ολα τα πραγματα απο δεξιοτιμονο δοτη) εχει 4 καταλυτες (!!!) αντι για 2 που εχουν τα αριστεροτιμονα..
    Φοραει αυτο https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ront_silencer/ αυτο που φαινεται πρωτο (το πανω) που το ονομαζει σαν "exhaust pipe with catalyt.converter"... οπου σε αυτο το σημειο τα αριστεροτιμονα εχουν καζανι (αυτο που φαινεται στην απο κατω φωτο του λινκ^)...
    Και σκεφτομαι.. Μηπως να εβαζα ενα φτιαχτο X-PIPE εκει και να τους πετουσα απο πανω ή να παρω 2 μικρα χειροποιητα ελευθερα καζανακια και να τα βαλω εκει ή να βαλω σκετη σωληνα στη τελικη..?? Δεν ξερω τί ειναι καλυτερο..
    Βλεπω οτι η supersprint βαζει εκει το X-PIPE https://www.supersprint.com/en/prod-...093E280BA.aspx https://www.supersprint.com/en/prod_z-p-7692.aspx Ξερουμε τι ακριβως πετυχαινουμε με το X-PIPE..??

    Η supersprint κατι παραπανω ξερει που βαζει εκει το X-PIPE.. Οποτε.. Σκεφτομαι να πειραματιστω και να φτιαξω ενα X-PIPE με ενα φιλο εδω στο νησι που ειναι πολυ προσεχτικος στη δουλεια του.. Ολα τα εξατμισο-κολληματα μπαξε ξεμπαξε κτλ μου τα χει κανει εκεινος..
    Λεω να φτιαξω ενα εγω, γιατι 400 ευρω για το X-PIPE της supersprint πολυ απλα ΔΕΝ τα δινω..
    Η εσωτερικη διαμετρος ειναι νομιζω 50,8mm..??
    Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω..??
    Τελικα εκοψα τους 2ους καταλυτες (εκει που τα αριστεροτιμονα εχουν καζανι και εκει η supersprint βαζει το x-pipe) και φτιαχτηκε ενα custom x-pipe με σωληνες Φ50,8 εσωτερικη (η ΟΕΜ εκει ηταν σωληνα με διπλο τοιχωμα και πολυ μικροτερη διατομη).. Αγοραστηκε σωληνα εξατμισης (Φ54 εξωτερικη, Φ50,8 εωτερικη) η οποια πηρε τις απαιτουμενες κλισεις σε κουρμπαδορο και μετα εγινε το απαραιτητο κοψε-ραψε..
    Δεν ξερω αν πηρε κατι.. Το μονο σιγουρο ειναι οτι το αμαξι "αναπνεει" καλυτερα τωρα και εχει μια ελαχιστη (αλλα ωραια ) πιο μπασα χροια σε σχεση με πριν.. η οποια οσο ανεβαινουν οι στροφες ειναι και πιο τ@υλ@.. Θυμιζει λιγο Μ3 Ε36.. βγαζει αυτο το λεγομενο rasp λιγο, χωρις να ειναι ενοχλητικο..
    Θελω να τσεκαρω καυσαερια με τη πρωτη ευκαιρια και επισης θα ανεβασω καποιες φωτο που εχω τραβηξει κατα τη διαδιακασια και φυσικα θα ακολουθησει και το αναλογο βιντεο μολις μπορεσω..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  12. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (25-10-11)

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP