Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 84

Θέμα: Προτασεις για μικρο πετρελαιοκινητο

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-06-10
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    463
    Thanked
    790
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ρε παιδια να ρωτησω κατι? επειδη ακουω για αγορα αυτοκινητου με πετραιλεο.....εγινε νομιμο για αθηνα? η παιζει κατι αλλο?

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stamatis m3 e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε παιδια να ρωτησω κατι? επειδη ακουω για αγορα αυτοκινητου με πετραιλεο.....εγινε νομιμο για αθηνα? η παιζει κατι αλλο?
    Έτσι ακούγεται ότι θα γίνει.

    Δεν είναι ακόμα 100% σίγουρο....

    Αλλά ορίστε και ένα νέο :

    Στη μετά οικονομική κρίση εποχή παραπέμπεται η συζήτηση για την πετρελαιοκίνηση από το υπουργείο Περιβάλλοντος, ενώ πάνω από 80.000 πετρελαιοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, επιβαρύνοντας την ατμόσφαιρα με αιωρούμενα σωματίδια που συνδέονται με σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα...

    Στην Ελλάδα, προς το παρόν τουλάχιστον, η απάντηση στο ερώτημα «βενζίνη ή πετρέλαιο;» είναι «βενζίνη και βλέπουμε». Ωστόσο, στις λοιπές ευρωπαϊκές χώρες δεν τίθεται καν το ερώτημα αφού οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ελεύθερα το είδος καυσίμου ανάλογα με τις ανάγκες τους.

    Η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Τίνα Μπιρμπίλη επισήμανε την προηγούμενη Δευτέρα στα «ΝΕΑ» ότι το θέμα της πετρελαιοκίνησης «αποτελεί ένα εξαιρετικά ευαίσθητο πρόβλημα που το μελετάμε και θα δώσουμε την καλύτερη λύση για τους κατοίκους και το περιβάλλον της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης».

    Σύμφωνα με πηγές του ΥΠΕΚΑ, αν δεν περάσει η οικονομική κρίση δεν ανοίγει ο φάκελος της πετρελαιοκίνησης για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. «Σε αυτή την οικονομική συγκυρία δεν τίθεται θέμα ανανέωσης του στόλου των αυτοκινήτων», τόνιζαν χαρακτηριστικά.

    Ετσι, όπως τονίζει ο καθηγητής στη Σχολή Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) κ. Γιάννης Ζιώμας, «αν δεν φύγουν λόγω παλαιότητας από την κυκλοφορία τα φορτηγά, τα λεωφορεία και τα ταξί που επιτρέπεται να κυκλοφορούν με πετρέλαιο, τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για νέα είσοδο αυτοκίνητων με ντίζελ. Και χωρίς απόσυρση, κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει. Η εκτίμηση είναι ότι σήμερα στην Αθήνα κυκλοφορούν πάνω από 60.000 πετρελαιοκίνητα (ταξί, λεωφορεία, πούλμαν, φορτηγά) και στη Θεσσαλονίκη πάνω από 20.000».
    https://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4571638


  3. #3
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4225
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Seat Ibiza 1.2cc Common Rail 75hp= Αξιοπιστία VW GROUP, 0¤ τέλη κυκλοφορίας, 3,8lt/100 στα 15000¤ με ώφελος απόσυρσης...

  4. #4
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Kαλαματα
    Μηνύματα
    1.003
    Thanked
    1101
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vassilisvot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Seat Ibiza 1.2cc Common Rail 75hp= Αξιοπιστία VW GROUP, 0¤ τέλη κυκλοφορίας, 3,8lt/100 στα 15000¤ με ώφελος απόσυρσης...
    Μην με παρεξηγησεις αλλα αυτο ειναι μαλλον ανεκδοτο..
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ....ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to joseph For This Useful Post:

    nikos1400 (24-09-11), S8N (24-09-11)

  6. #5
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4225
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο joseph Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην με παρεξηγησεις αλλα αυτο ειναι μαλλον ανεκδοτο..
    Προς θεού δεν παρεξηγούμε...αλλά για να το λές αυτό θα έχεις κάποια κακα βιώματα με τα συγκεκριμένα....

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP