
Αρχικό μήνυμα απο
JordanX3
Λιγο πολύπλοκο το σύστημα που περιγράφεις!
Στην περίπτωση του Χ3 diesel η παράταξη ιμάντων και γραναζιών είναι τελείως διαφορετική από την παράταξή τους σε Χ3 βενζίνης. Και για τον θόρυβο που κάνει συνήθως ο ιμάντας είναι το τσιρτσιρισμα και νομίζω το καταλαβαίνεις ότι δεν προέρχεται από κάτι μηχανικό. Προαιρετικά, μετά από πολλά χλμ (υποθέτω >100κ), καλό είναι να αλλάζονται για την απρόσκοπτη λειτουργία τους, αλλά γενικά δεν ξέρω αν η ΒΜW έχει την αλλαγή τους στο πρόγραμμα συντήρησης.
Οπως είπα, στο συνεργείο είπαμε να αλλάξουμε τον ιμάντα προληπτικά, αλλά εχω την εντύπωση ότι πρέπει να αλλάξω την τροχαλία καλύτερα!!!
Επειδη δεν ειναι και τοσο φτηνη η αλλαγη της τροχαλιας (~450ε) αλλαξε τον ιμαντα σε πρωτη φαση και ανδεις οτι ξαναβγαινει τοτε την αλλαζεις.
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος