Οπως τα λεει ο Σταματης.
Απο τη 'μαμα' καθε αξονας εχει συγκεκριμενες ρυθμισεις/γωνιες.
Δεν πρεπει να 'κοιτανε' ολοι οι τροχοι καρφι μπροστα.
Στον 'υπολογιστη' του μηχανηματος που κανει ο μαστορας ευθυγραμμιση, πρεπει να εχει τα νουμερα για ολα τα μοντελα αυτοκινητων που θα ανεβασει πανω. Και τα 'ισιωνει' στα νουμερα του κατασκευαστη.
Αλλιως στην περιπτωση που τρεχεις το αμαξι σε πιστα,
με δοκιμες δικες σου και δοκιμασμενα πραματα αλλωνων,
του δινεις τα νουμερα που θες εσυ και στο ρυθμιζει σε αυτα.
Ετσι κανονιζεις σχετικα τη συμπεριφορα του αυτοκινητου.