-
Σταμάτη, σε κάθε περίπτωση στο παράδειγμά σου, τόσο τα τεκμήρια όσο και τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλότερα και δικαιότερα των υφιστάμενων .
Ομως δεν καταλαβαίνω πως θα συνδεθούν αυτά με την εργοστασιακή αξία.
Πώς θα υπολογισθούν αυτά σε κάποιον που αγοράζει πχ μία Πόρσε μτχ. 20ετίας ;;;
-
The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:
Monsta (25-07-11), Nino (25-07-11)
-
Εμένα η πρόταση που έβαλε ο Σταμάτης γιά συζήτηση με βρίσκει σύμφωνο. Και ο λόγος είναι πολύ απλός, έχει καλύτερες πιθανότητες να αποφέρει τα προσδοκώμενα έσοδα στο κράτος, διότι αυτό είναι το ζητούμενο του κάθε εισπρακτικού μέτρου. Δίνει λογικότερη επιβάρυνση στους κατόχους αυτοκινήτων και θα έφερνε λιγότερες καταθέσεις πινακίδων πιστεύω. Κυρίως όσον αφορά τα τεκμήρια, τα οποία δυστυχώς, προς το παρόν τα κρίνω απαραίτητα. Σε επόμενη φάση εξέλιξης της πάλης κατά της φοροδιαφυγής, ίσως πρέπει να καταργηθούν. Γιά τα τέλη κυκλοφορίας είμαι αντίθετος γενικότερα, θα προτεινα ειδικό φόρο στη βενζίνη, ισοδύναμου εισπρακτικού αποτελέσματος.
Αν το πάμε σε θεωρητικό επίπεδο, διαφωνώ με τη λογική της ποινικοποίησης των κυβικών εκατοστών, θεωρώ το γερμανικό σύστημα που έχει βάση την ιπποδύναμη δικαιότερο.
Ασφαλώς είμαι υπέρ της απαλευθέρωσης της ντιζελοκίνησης σε Αθήνα - Θεσ/νικη.
-
The Following 2 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:
Kostas_1 (25-07-11), Nino (25-07-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP