Γιατί δεν μπορούν να σταματήσουν τους υπολογισμούς βάσει κυβικών ;;
Στην περίπτωση των τελών με βάση τους ρύπους γιατί το έκαναν ;;;
Σε όλη την ευρώπη η τάση είναι στραμμένη προς τους μικρούς τούρμπο κινητήρες.
Γιατί ένα αυτοκίνητο 2.000 κυβικών αξίας 25.000ευρώ (πχ φόρντ μοντέο) πρέπει να πληρώνει 3πλάσια τέλη κυκλοφορίας απο ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών αξίας 38.000 ευρώ ;;; (πχ VW tigouan) .
Αν δεν υπολογίσουν τα τέλη κυκλοφορίας με βάση την ιπποδύναμη (και όχι τα κυβικά) πιστεύει κανείς ότι θα πουληθούν σήμερα πχ πετρελαιοκίνητα;;
Τέλος μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει, γιατί σταμάτησε να ισχύει η ρύθμιση του νόμου που προέβλεπε πως συνταξιούχοι και υπάλληλοι δεν έχουν τεκμήριο συντήρησης για αυτοκίνητα μέχρι 2.000 ;;;
Ας γίνει αυστηρότερος /πραγματικός ο έλεγχος για το τεκμήριο αγοράς !!!
Παραδείγματα για εφαρμογή στην Ελλάδα μπορούμε να αντλήσουμε απο πολλά ευρωπαικά κράτη !! Ομως πουθενά δεν θα βρούμε κράτος να τιμωρεί την ιδιοκτησία με τέλη ,έκτακτες εισφορές, και τεκμήρια αυτού του μεγέθους. Και μάλιστα για αυτοκίνητα που ήδη αγοράστηκαν με κάποιο προηγούμενο φορολογικό καθεστώς.
Και δεν γίνεται τώρα αυτό, ισχύει και πρίν την οικονομική κρίση.
Ζητώ συγνώμη που τα ανάφερα ανακατεμένα και αποσπασματικά .
Η αγανάκτηση φταίει !
Σταμάτη θα πρότεινα μια συνάντηση για καφεδάκι και ανάλυση του θέματος !![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 25-07-11 στις 19:52
oldcarskickass (26-07-11), Stamatis (25-07-11), Stathis (25-07-11)
Σταμάτη, σε κάθε περίπτωση στο παράδειγμά σου, τόσο τα τεκμήρια όσο και τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλότερα και δικαιότερα των υφιστάμενων .
Ομως δεν καταλαβαίνω πως θα συνδεθούν αυτά με την εργοστασιακή αξία.
Πώς θα υπολογισθούν αυτά σε κάποιον που αγοράζει πχ μία Πόρσε μτχ. 20ετίας ;;;
Εμένα η πρόταση που έβαλε ο Σταμάτης γιά συζήτηση με βρίσκει σύμφωνο. Και ο λόγος είναι πολύ απλός, έχει καλύτερες πιθανότητες να αποφέρει τα προσδοκώμενα έσοδα στο κράτος, διότι αυτό είναι το ζητούμενο του κάθε εισπρακτικού μέτρου. Δίνει λογικότερη επιβάρυνση στους κατόχους αυτοκινήτων και θα έφερνε λιγότερες καταθέσεις πινακίδων πιστεύω. Κυρίως όσον αφορά τα τεκμήρια, τα οποία δυστυχώς, προς το παρόν τα κρίνω απαραίτητα. Σε επόμενη φάση εξέλιξης της πάλης κατά της φοροδιαφυγής, ίσως πρέπει να καταργηθούν. Γιά τα τέλη κυκλοφορίας είμαι αντίθετος γενικότερα, θα προτεινα ειδικό φόρο στη βενζίνη, ισοδύναμου εισπρακτικού αποτελέσματος.
Αν το πάμε σε θεωρητικό επίπεδο, διαφωνώ με τη λογική της ποινικοποίησης των κυβικών εκατοστών, θεωρώ το γερμανικό σύστημα που έχει βάση την ιπποδύναμη δικαιότερο.
Ασφαλώς είμαι υπέρ της απαλευθέρωσης της ντιζελοκίνησης σε Αθήνα - Θεσ/νικη.