Και η χρήση θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να διαχωριστεί.
Για παράδειγμα δε μπορεί να πληρώνει το ίδιο κάποιος επαγγελματίας που χρησιμοποιεί το αμάξι κάθε μέρα για τη δουλειά του και κάποιος που το έχει για βόλτες.
Δεν ξέρω βέβαια πως θα γινόταν να ελεγχθεί κάτι τέτοιο, αλλά το να πληρώνει υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας αυτός που χρησιμοποιεί το αμάξι του για το μεροκάματο το θεωρώ άδικο.
Και φυσικά δε μπορεί να πληρώνει το ίδιο για ίδιο αριθμό χιλιομέτρων ένας κάτοχος ferrari με έναν κάτοχο φίατ.
Το ιδανικό θα ήταν κατά τη γνώμη μου να συνυπολογίζονταν μαζί με τα χιλιόμετρα που κάνει κάποιος και η αντικειμενική αξία του αυτοκινήτου του (δεδομένης και της παλαιότητάς του κλπ), οι περιβαλλοντικοί ρύποι που θα προκαλούσε αλλά και το είδος της χρήσης (για επαγγελματικούς λόγους, για αναψυχή κλπ).
Αυτό μου φαίνεται το πλέον δίκαιο, αλλά και το πλέον δύσκολο να γίνει.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong