Σελίδα 6 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 102

Θέμα: Τελη κυκλοφοριας και τεκμηρια. - σοβαρη κουβεντα-

  1. #51
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι αλλα δεν μπορει να ειναι δικαιο ρε γιαννη για ενα μηχανακι που απλα κανει πολλα χλμ του οποιου η αξια ειναι παρα πολυ μικρη σε σχεση με ενα αυτοκινητο να πληρωνει 200ε τον χρονο για να κυκλοφορει.ας μην κοιταμε ολοι την παρτη μας και μην το παρει κανεις προσωπικα αυτο που λεω.οι περισσοτεροι εδω μεσα εχουμε το bmw μας για μια βολτα το σκ 1 φορα τον μηνα 2-3-5 εστω.οποτε μας συμφερει να παει ετσι.για να σκεφτουμε καποιον ο οποιος κανει ενα σωρο χλμ το μηνα αμονο και μονο για την δουλεια του(εχω παραδειγμα ανθρωπους που κανουν 200χλμ την μερα για να πανε και να ερθουν στη δουλεια τους) φανταζεστε τι ποσο αντιστοιχει σε αυτους?δλδ αυτοι θα δουλευουν για να πληρωνουν βενζινη-τελη?

  2. #52
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μα δε θα μπορουσε να παει ετσι, λογικα το μηχανακι θα εχει πολυ λιγοτερη επιβαρυνση απο ενα αμαξι, μη νομιζεις οτι η αυξηση στο λιτρο θα ειναι μεγαλυτερη απο 2 λεπτα.....ετσι λεω.....ας πουμε η γυναικα μου με το iq κανει 20000χλμ το χρονο και τα αλλα ολα μαζι μαζευουμε πανω απο 40000χλμ σαν οικογενεια....ναι ειναι πολλα, αλλα ετσι πρεπει.....

    Τωρα την γνωμη μας λεμε και θα δουμε....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  3. #53
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και η χρήση θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να διαχωριστεί.
    Για παράδειγμα δε μπορεί να πληρώνει το ίδιο κάποιος επαγγελματίας που χρησιμοποιεί το αμάξι κάθε μέρα για τη δουλειά του και κάποιος που το έχει για βόλτες.
    Δεν ξέρω βέβαια πως θα γινόταν να ελεγχθεί κάτι τέτοιο, αλλά το να πληρώνει υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας αυτός που χρησιμοποιεί το αμάξι του για το μεροκάματο το θεωρώ άδικο.
    Και φυσικά δε μπορεί να πληρώνει το ίδιο για ίδιο αριθμό χιλιομέτρων ένας κάτοχος ferrari με έναν κάτοχο φίατ.

    Το ιδανικό θα ήταν κατά τη γνώμη μου να συνυπολογίζονταν μαζί με τα χιλιόμετρα που κάνει κάποιος και η αντικειμενική αξία του αυτοκινήτου του (δεδομένης και της παλαιότητάς του κλπ), οι περιβαλλοντικοί ρύποι που θα προκαλούσε αλλά και το είδος της χρήσης (για επαγγελματικούς λόγους, για αναψυχή κλπ).
    Αυτό μου φαίνεται το πλέον δίκαιο, αλλά και το πλέον δύσκολο να γίνει.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  4. #54
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    διαβασα ολα τα ποστ, οπως και τις προτασεις.

    σιγουρα ειναι δικαιοτερες απο τις υπαρχουσες αλλα και παλι δημιουργουν αδικιες και υπαρχουν περιπτωσεις και υποπεριπτωσεις που κανει δυσκολο τον σωστο και δικαιο υπολογισμο.

    κατ αρχας ολα τα εισοδηματα πρεπει να φορολογουνται στην πηγη τους.
    ολα τα αλλα ειναι κυνηγι μαγισων, το οποιο ομως το κρατος ειναι αναγκασμενο να κανει αφου δεν εχει τιμιους πολιτες και η φοροδιαφυγη κινειται σε μεγαλη κλιμακα.

    ετσι καποια τεκμηρια ειναι απαραιτητα αφου δυστυχως δεν γινεται διαφορετικα.
    αλλα απο την αλλη δεν γινεται οι νομοι να αλλαζουν καθε χρονο, διοτι δεν μπορει αυτος που αγορασε με ενα συγκεκριμενο καθεστως (και εκανε τους υπολογισμους του) να υποχρεωνεται να πληρωσει βασει καποιου αλλου.
    ειναι καθαρη εξαπατηση αυτο και δεν δημιουργει την αναγκαια σχεση εμπιστοσυνης κρατους-πολιτη για την οποια τοσο κοπτεται η παρουσα (αλλα και η προηγουμενη) κυβερνηση.

    ετσι τα τεκμηρια θα πρεπει να επανελθουν οσον αφορα την αγορα εκει που ηταν και να υπολογιζονται με βαση την αξια του αυτοκινητου.
    εδω παω ενα βημα παραπερα και προτεινω να υπολογιζονται με βαση οχι την εργοστασιακη αξια, αλλα την τελικη τιμη λιανικης η οποια θα περιλαμβανει ολα τα εξτρα.
    αυτο νομιζω ειναι το πιο δικαιο αφου αυτη πληρωνει ο αγοραστης με βαση αυτη πρεπει να αποδειξει τα εισοδηματα του ή να φορολογηθει και κανεις δεν μπορει να εχει παραπονο.

    οσον αφορα το τεκμηριο κατοχης και συντηρησης θα πρεπει επισης να μην εχει καμια σχεση με κυβικα, αλλα με την αξια του οχηματος.
    ειναι γενικα παραδεκτο οτι τα ακριβοτερα οχηματα εχουν και τα περισσοτερα εξοδα (και ουτως ή αλλως ειναι αυτα με τα πιο πολλα κυβικα συνηθως), αλλα ετσι δεν θα μπορει να ευνοειται μονιμως μια αντιπροσωπεια που φερνει ενα 1000αρι με 4 τουρμπο ή ενα βανκελ τα οποια πληρωνουν ψιχουλα σε σχεση με ιδιων δυνανατοτητων και τιμης αυτοκινητα με μεγαλυτερο κυβισμο.

    για τα τελη κυκλοφοριας τα εχω ξαναπει.
    εφοσον μιλαμε για τελη κυκλοφοριας και οχι για τελος κατοχης οχηματος (που στην πραγματικοτητα αυτο ειναι), το πιο απλο και δικαιο ειναι να ενσωματωθουν στην τιμη της βενζινης.
    οσο πιο πολυ καις, τοσο πιο πολυ πληρωνεις για τα ιδια χιλιομετρα.
    οσο πιο πολυ κυκλοφορεις και επιβαρυνεις, φθειρεις τους δρομους, τοσο περισσοτερο πληρωνεις.
    απλο και δικαιο.

    τελος οι προτασεις για χορηγηση ειδικων πινακιδων σαββατοκυριακου (και εορτων, πασχα, χριστουγεννα, 15αυγουστο ) θα ηταν ωραια ιδεα, οπως και το συστημα της ελβετιας οπου υπαρχει μια πινακιδα ανα οδηγο, ασχετα πληθους οχηματων και η οποια ασφαλιζεται και φορολογειται με βαση το μεγαλυτερο οχημα.
    και πολυ σωστα αφου αν καποιος εχει 3 αυτοκινητα δεν τα οδηγει ολα ταυτοχρονα αλλα ενα τη φορα.
    αλλα πιστευω οτι η χωρα μας δεν ειναι ακομα ωριμη για τετοιες μεγαλες αλλαγες νοοτροπιας...

  5. The Following 10 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    fanisk (25-07-11), GiannisRob (26-07-11), Monsta (25-07-11), oldcarskickass (26-07-11), PANOS-E60 (25-07-11), pilot (26-07-11), S8N (26-07-11), Samaro (26-07-11), stefm5 (25-07-11), Thomelef (25-07-11)

  6. #55
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα μηχανάκια θα έπρεπε να έχουν σαφώς λιγότερα τέλη, διότι:

    α) Κινδυνεύουν πάντα περισσότερο στους ανύπαρκτους και τριτοκοσμικούς μας δρόμους.
    β) Επιβαρύνουν συνολικά πολύ λιγότερο απ ότι ένα 4-τροχο.

    Ο τωρινός τους υπολογισμός τελών κυκλ. βάση cc είναι άλλος ένας παραλογισμός ανάμεσα σ όλα τ άλλα.

  7. #56
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    νομιζω, σου απαντησα! με ρωτησες αν ειναι δικαιο και σου απαντησα! ως τι οριζεις εσυ, ενα δικαιο μετρο...εφοσον ξεκινα με παραλογα χαρατσια που κανενας ευρωπαιος δεν πληρωνει? πες στους εγκεφαλους που θα ασχοληθουν με το θεμα...να ψαξουν να βρουν απο αλλου κονδυλια και οχι απο τους κατοχους ιχ...! πηξαμε στις προτασεις πως θα τα παρουν απο τα αυτοκινητα..αλλες πηγες χρηματοδοτησης δεν υπαρχουν??????
    O ΦΠΑ και η φορολογια των εισοδηματων μισθωτων και επιχειρήσεων.
    Δυστυχώς φέτος οι φορολογικες δηλωσεις δεν εφεραν εσοδα.

    Το συνολικό ποσό των επιστροφών φόρων ανέρχεται σε 464,1 εκ. ευρώ έναντι 593,4 εκ. ευρώ, που είναι οι καταβολές φόρου που προκύπτουν από τα χρεωστικά σημειώματα.

    αρα οπως βλεπεις ολες οι φορολογικες δηλωσεις της Ελλαδας εφεραν σκαρτα 100 εκατομμύρια κέρδος.

    Δυστυχώς κάποιο συνεχιζουν να τα "κρυβουν"...

  8. #57
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    O ΦΠΑ και η φορολογια των εισοδηματων μισθωτων και επιχειρήσεων.
    Δυστυχώς φέτος οι φορολογικες δηλωσεις δεν εφεραν εσοδα.

    Το συνολικό ποσό των επιστροφών φόρων ανέρχεται σε 464,1 εκ. ευρώ έναντι 593,4 εκ. ευρώ, που είναι οι καταβολές φόρου που προκύπτουν από τα χρεωστικά σημειώματα.

    αρα οπως βλεπεις ολες οι φορολογικες δηλωσεις της Ελλαδας εφεραν σκαρτα 100 εκατομμύρια κέρδος.

    Δυστυχώς κάποιο συνεχιζουν να τα "κρυβουν"...
    Σταματη η πατατα ηταν του κρατους, εκανε το λαθος με τις αποδηξεις και το ποσοστο μπονους αν τις εβαζες παραπανω....παιδικα λαθη εντελως, γι αυτο και το πηραν πισω,,,,,
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  9. #58
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σταματη η πατατα ηταν του κρατους, εκανε το λαθος με τις αποδηξεις και το ποσοστο μπονους αν τις εβαζες παραπανω....παιδικα λαθη εντελως, γι αυτο και το πηραν πισω,,,,,
    offtopic.
    Δεν ηταν λαθος Γιαννη, εχουν τελειωσει και ενα Πανεπιστημιο παναθεμα τους..
    Σου λεει εχεις που εχεις τα μαυρα.. ζητα αποδειξεις (φπα) για να εχεις τη φοροελαφρυνση, να μαζεψουμε λιγο παραπανω χρημα φετος και του χρονου βαζουμε το πλαφον των χχχ ευρω ανα συνολικες αποδειξεις.

  10. #59
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    διαφωνώ πλήρως με οποιαδήποτε λογική τεκμηρίου...
    τα αυτοκίνητα έχουν συγκεκριμένη εργοστασιακή αξία και γνωστή εμπορική αξία οπότε δεν χρειάζονται αλχημείες
    δεκτό το τεκμήριο αγοράς, αλλά όχι το τεκμήριο χρήσης...ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε 50000 ευρώ ίσως με αποταμιεύσεις μιας ζωής ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 50000 ευρώ για να συντηρείται!!!
    μπορώ να αναφέρω πάμπολλα παραδείγματα για την απίστευτη βλακεία των τεκμηρίων που υποδηλώνουν την ανικανότητα για φορολόγηση στην πηγή των εισοδημάτων.

    τέλη κυκλοφορίας...ξεχνάμε τί σημαίνει η φράση αυτή
    εγώ έχω 530 και κάνω 6000χλμ το χρόνο και ο πατέρας μου χιουνται αξεντ και κάνει 30000χλμ το χρόνο
    ποιός συμμετέχει περισσότερο στη συμφόρηση των δρόμων; ποιός 'φθείρει' περισσότερο το οδόστρωμα; ποιός ρυπαίνει συνολικά περισσότερο το περιβάλλον;

    αλλά εδώ στην ελλάδα είμαστε πιό έξυπνοι πχ από τους γερμανούς...εδώ ένα Μ5 τέλη 1200 ευρώ, εκεί 350-400...να πάμε να τους ανοίξουμε τα μάτια..
    ισως δεν το διαβασες καλά

    Απο τα 1.500 κυβικα και ανω και 20.000 εργοστασιακη αξια και ανω 1.000 ευρω καθε 500 κυβικα.
    Μ5 = 1.000 ευρώ ως τα 1.500 και απο εκεί και πάνω ακόμα 3.500 κυβικά = 6.500 = συνολο 8.000 ευρώ τεκμήριο.
    δηλαδή ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ για να συντηρείς ένα Μ5 (και να τρως και να πλένεσαι και να βγαίνεις για καφέ κτλ)= 8.000 ευρώ.
    Ξέρεις πολλούς με 8.000 ευρώ ΕΙΣΟΔΗΜΑ το χρόνο να έχουν Μ5? (και πηγαίνουν τα παιδιά τους σχολείο κτλ) μιλάμε για μισθό 600 ευρω το μήνα.
    Αν κάποιος με 600 ευρώ το μήνα εχει Μ5, να μας πεί πως τα κατέφερε.

    Anyway, ούτε το υπερασπίζομαι ούτε το κατακεραυνώνω, απόψεις ζητάω να ακούσω για το αν είναι πιο δικαιο απο οτι υπάρχει η όχι.

  11. #60
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    διαβασα ολα τα ποστ, οπως και τις προτασεις.

    τελος οι προτασεις για χορηγηση ειδικων πινακιδων σαββατοκυριακου (και εορτων, πασχα, χριστουγεννα, 15αυγουστο ) θα ηταν ωραια ιδεα, οπως και το συστημα της ελβετιας οπου υπαρχει μια πινακιδα ανα οδηγο, ασχετα πληθους οχηματων και η οποια ασφαλιζεται και φορολογειται με βαση το μεγαλυτερο οχημα.
    και πολυ σωστα αφου αν καποιος εχει 3 αυτοκινητα δεν τα οδηγει ολα ταυτοχρονα αλλα ενα τη φορα.
    αλλα πιστευω οτι η χωρα μας δεν ειναι ακομα ωριμη για τετοιες μεγαλες αλλαγες νοοτροπιας...
    την επομενη μερα θα κυκλοφορουσαν 6 με την ιδια πινακίδα Στάθη.

    Δες τι γινεται με τις βέσπες, που ξέρουμε καλά και οι δύο, τι κάνουν μερικοί.

Σελίδα 6 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP