Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 102

Θέμα: Τελη κυκλοφοριας και τεκμηρια. - σοβαρη κουβεντα-

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το κια δεν εχει ιδια εργοστασιακη αξια με το αουντι αρα το τελος δεν ειναι ιδιο.
    Το μεταχειρισμενο πληρωνει με απομειωση.
    δεν ειπα πουθενα για τελος για τεκμηριο μιλησα

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ειπα πουθενα για τελος για τεκμηριο μιλησα
    Δωσε αν θες συγκεκριμενο παραδειγμα να το "πιασω"
    Ευχαριστω για τον κοπο.

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δωσε αν θες συγκεκριμενο παραδειγμα να το "πιασω"
    Ευχαριστω για τον κοπο.
    αστο βιαστηκα... "μπερδεψα" την εργοστασιακη αξια με την τελικη τιμη πωλησης

    mea culpa!!

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αστο βιαστηκα... "μπερδεψα" την εργοστασιακη αξια με την τελικη τιμη πωλησης

    mea culpa!!
    Αρα με βαση το σημερα, πως βλεπεις το "σχεδιο" ;

  5. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρα με βαση το σημερα, πως βλεπεις το "σχεδιο" ;
    δεδομενου οτι και με τα τεκμηρια προσωπικα συμφωνω ,αλλα και τελη κυκλοφοριας θα πληρωνουμε που ο κοσμος να ερθει τουμπα... σε προσεκτικοτερη αναγνωση που εκανα μπορω να πω οτι εχουν λογικη!
    Ειναι σαφως καλυτερα και ποιο δικαια απο αυτα που ισχυουν σημερα.

  6. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γιατί δεν μπορούν να σταματήσουν τους υπολογισμούς βάσει κυβικών ;;
    Στην περίπτωση των τελών με βάση τους ρύπους γιατί το έκαναν ;;;
    Σε όλη την ευρώπη η τάση είναι στραμμένη προς τους μικρούς τούρμπο κινητήρες.
    Γιατί ένα αυτοκίνητο 2.000 κυβικών αξίας 25.000ευρώ (πχ φόρντ μοντέο) πρέπει να πληρώνει 3πλάσια τέλη κυκλοφορίας απο ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών αξίας 38.000 ευρώ ;;; (πχ VW tigouan) .

    Αν δεν υπολογίσουν τα τέλη κυκλοφορίας με βάση την ιπποδύναμη (και όχι τα κυβικά) πιστεύει κανείς ότι θα πουληθούν σήμερα πχ πετρελαιοκίνητα;;

    Τέλος μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει, γιατί σταμάτησε να ισχύει η ρύθμιση του νόμου που προέβλεπε πως συνταξιούχοι και υπάλληλοι δεν έχουν τεκμήριο συντήρησης για αυτοκίνητα μέχρι 2.000 ;;;

    Ας γίνει αυστηρότερος /πραγματικός ο έλεγχος για το τεκμήριο αγοράς !!!

    Παραδείγματα για εφαρμογή στην Ελλάδα μπορούμε να αντλήσουμε απο πολλά ευρωπαικά κράτη !! Ομως πουθενά δεν θα βρούμε κράτος να τιμωρεί την ιδιοκτησία με τέλη ,έκτακτες εισφορές, και τεκμήρια αυτού του μεγέθους. Και μάλιστα για αυτοκίνητα που ήδη αγοράστηκαν με κάποιο προηγούμενο φορολογικό καθεστώς.
    Και δεν γίνεται τώρα αυτό, ισχύει και πρίν την οικονομική κρίση.

    Ζητώ συγνώμη που τα ανάφερα ανακατεμένα και αποσπασματικά .
    Η αγανάκτηση φταίει !
    Σταμάτη θα πρότεινα μια συνάντηση για καφεδάκι και ανάλυση του θέματος !
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 25-07-11 στις 19:52

  7. The Following 3 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    oldcarskickass (26-07-11), Stamatis (25-07-11), Stathis (25-07-11)

  8. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σταμάτη, σε κάθε περίπτωση στο παράδειγμά σου, τόσο τα τεκμήρια όσο και τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλότερα και δικαιότερα των υφιστάμενων .
    Ομως δεν καταλαβαίνω πως θα συνδεθούν αυτά με την εργοστασιακή αξία.
    Πώς θα υπολογισθούν αυτά σε κάποιον που αγοράζει πχ μία Πόρσε μτχ. 20ετίας ;;;

  9. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Monsta (25-07-11), Nino (25-07-11)

  10. #8
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εμένα η πρόταση που έβαλε ο Σταμάτης γιά συζήτηση με βρίσκει σύμφωνο. Και ο λόγος είναι πολύ απλός, έχει καλύτερες πιθανότητες να αποφέρει τα προσδοκώμενα έσοδα στο κράτος, διότι αυτό είναι το ζητούμενο του κάθε εισπρακτικού μέτρου. Δίνει λογικότερη επιβάρυνση στους κατόχους αυτοκινήτων και θα έφερνε λιγότερες καταθέσεις πινακίδων πιστεύω. Κυρίως όσον αφορά τα τεκμήρια, τα οποία δυστυχώς, προς το παρόν τα κρίνω απαραίτητα. Σε επόμενη φάση εξέλιξης της πάλης κατά της φοροδιαφυγής, ίσως πρέπει να καταργηθούν. Γιά τα τέλη κυκλοφορίας είμαι αντίθετος γενικότερα, θα προτεινα ειδικό φόρο στη βενζίνη, ισοδύναμου εισπρακτικού αποτελέσματος.

    Αν το πάμε σε θεωρητικό επίπεδο, διαφωνώ με τη λογική της ποινικοποίησης των κυβικών εκατοστών, θεωρώ το γερμανικό σύστημα που έχει βάση την ιπποδύναμη δικαιότερο.

    Ασφαλώς είμαι υπέρ της απαλευθέρωσης της ντιζελοκίνησης σε Αθήνα - Θεσ/νικη.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    Kostas_1 (25-07-11), Nino (25-07-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP