Σελίδα 18 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 81617181920 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 171 έως 180 από 216

Θέμα: M42 compressor

  1. #171
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M54POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια δυναμομετρηση πριν και μετα θα σου λυσει καθε απορια..
    (και θα σου ελαφρωσει την τσεπη 40+40=80Ε)
    Κοίτα να σου πω το σκέφτηκα, αλλα ρε γμτ να δώσω 80-100Ε για ένα αποτέλεσμα που δεν θα με νοιάζει και τόσο? Δεν ξέρω πραγματικά αν θα κερδίσω ή θα χάσω κάτι ατμοσφαιρικός. Η αλήθεια ότι είναι την απορία την έχω πάντως.

    Απο την άλλη η διαφορά δεν θα φανεί στην οδήγηση? Ε και αν πάλι δεν φανεί θα ξέρω ότι είμαι στα ίδια. Μπορώ να ανοίξω με άλλο ις πάντως πριν και μετά και να δούμε....

  2. #172
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η γνώμη μου για το m42(μαμά) θα ταίριαζε πιο πολύ 4-2-1 γιατί:
    1)είναι ψόφιο στις χαμηλό-μεσαιες
    2)στροφαρει μέχρι τις 6200
    3)θα σου βοηθούσε πολύ στ drift που χρειάζεσαι δύναμή από χαμηλά
    4)το μαμά χταπόδι είναι αρκετά καλό κ δε νομίζω ότι με ένα after market μη επώνυμο 4-1 θα δεις τίποτα διάφορα

  3. The Following 2 Users Say Thank You to ziaba For This Useful Post:

    manos (02-07-11), nik200 (18-07-11)

  4. #173
    Εγγραφή
    23-05-10
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    162
    Thanked
    125
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πριν μερικα χρονια που ειχα το ε30 και του εβαλα ενα is μοτερ πανω,το πηγα σε πολυ γνωστο εξατμισα για να μου φτιαξει ολοσωμη εξατμιση.ο ιδιος αρνηθηκε να μου αλλαξει το χταποδι λεγοντας μου οτι τα is εχουν φοβερο χταποδι κι οτι θα ειναι χαμενα λεφτα μιας και δεν θα δω την παραμικρη διαφορα,αντιθετως μπορει να γινει και χειροτερο

  5. The Following 4 Users Say Thank You to manos For This Useful Post:

    BILL007 (03-07-11), kloukakis (02-07-11), Panos 316T (05-07-11), ziaba (02-07-11)

  6. #174
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδιά έχετε δίκιο, το μαμά χταπόδι του is είναι πολύ καλά μελετημένο για τον κινητήρα. Πολύ που έχουν υπερκυβήσει ακόμα το Μ42 έχουν κρατήσει το μαμά χταπόδι καθώς φημολογείται ως τέλειο μέχρι τα 200 άλογα, αλλά δεν με νοιάζει να πάρω ή να χάσω 5 άλογα. Το ζητούμενό μου είναι να ταιριάξει καλά με τον κομπρέσσορα και να μου κρατήσει δύναμη μέχρι τον κόφτη, αυτό και μόνο.

    Τώρα που ανέβηκα Αθήνα για κάποιες υποχρεώσεις θα το πάρω μαζί μου Κρήτη να το βάλω, πάντως είμαι σε πρώτη φάση είμαι πολύ ικανοποιημένος καθώς δείχνει πολύ καλης ποιότητας και ζυγίζει μόλις 3,6 κιλά! Η νεκροψία θα δείξει....

  7. #175
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ξέχασα να πω οτι ο φίλος μου με το Ε30 ήρθε και πήραμε διαστάσεις.
    Τα καλά νέα είναι οτι η εισαγωγή απο το Ε30 318ις όντως μπαίνει και τα "κακά" είναι οτι θα χρειαστούνε διάφορες αλλαγές, οπότε δεν ξέρω αν αξίζει να κάνω αυτή τη μετατροπή ή να φτιάξω μία δικιά μου.

    Πιο συγκεκριμμένα, θα πρέπει να βάλω και την πεταλούδα απο το Ε30(ή να τρυπήσω την δικιά μου) και θα πρέπει να καταργήσω σίγουρα το κουτί κάτω απο τους γυαλοκαθαριστήρες που περνάει η πλεξούδα. Το μεγάλο μου όμως ερωτηματικό είναι στα καλώδια που είναι τσιμα-τσιμα και φοβάμαι μήπως με την πολλαπλή του Ε30 πρέπει να αρχήσω να μακραίνω και να κονταίνω.

    Δεν ξέρω εν τέλη τι θα κάνω και περιμαίνω να βρω χρόνο να μελετήσω μερικά πράγματα ακόμα, πάντως το καλό είναι οτι υπάρχει και αυτή η επιλογή.

    Θέλω να ευχαριστήσω και όποιον μου έκανε πρόσκληση στο γκρουπ "αλανιάρικες τουρμποκομπρεσοράτες μπεμπες"(πάνο εσύ?), αλλά θα περιμένω να γίνω πρώτα και μετά να μπω, ελπίζω στο τέλος του χρόνου να είμαι μέσα

  8. The Following User Says Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    Panos 316T (18-07-11)

  9. #176
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά να στε καλά που με φυτιλιάζετε. Φαίνεται όντως καλό σαν σκέψη και αρκετά δελεαστικό, αλλά.....

    Τετραπετέλουδο+ υπερτροφοδότηση=πίστα και μόνο

    Η εφαρμογή αυτή χαλάει ΠΟΛΥ την οδηγησημότητα του αυτοκινήτου, όχι λόγο της παραπάνω δύναμης αλλά λόγο της απόκρισης του γκαζιού. Τι εννοώ, εννοώ οτι η πίεση θα πηγαίνει στη μέγιστη τιμή της πολύ πριν τερματήσει το γκάζι. Δλδ θα πηγαίνω πχ με μισό γκάζι και θα είναι σαν να πατάω τέρμα ενώ αν πατάω τέρμα δεν θα αλλάζει κάτι. Αυτό μπορεί να γίνει εαν απλά και μόνο επιλεγεί μεγαλύτερη πεταλούδα απο της απαιτήσεις της εφαρμογής. Σκεφτείτε λοιπόν τι θα γίνει αν βάλω 4 πεταλούδες. Με σωστή επιλογή τετραπετάλουδου μπορεί να γίνει αυτό, αλλά αφορά πίστα και μόνο όπου σε μεγάλο μέρος πας με τέρμα γκάζι και παράλληλα θέλεις η μέγιστη ροή αέρα να είναι μέγιστη με την έννοια να υπάρχουν όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες στην ροή.

    Στην περίπτωση κομπρέσορα η κατάσταση είναι ακόμα πιο δύσκολη σε σχέση με το τούρμπο καθώς ο κομπρέσορας δουλεύει συνέχεια οπότε με το που ανοίγει η πεταλούδα το κλότσιμα είναι ακόμα μεγαλύτερο. Σκεφτείτε οτι στο στάδιο αυτό θα κρατήσω την μαμα πεταλούδα του ις η οποία είναι προοδευτικού τύπου(μια μικρή και μια μεγάλη παταλούδα).
    Μην είσαι απόλυτος.....
    Εισαγωγή απο S14 δεν ξέρω αν μπαίνει αλλά το 4πετάλουδο είναι άλλη φάση γιατί ξυπνάει το μοτέρ όσο δεν φαντάζεσαι....
    Αυτό περί μισό γκάζι και είναι σαν να το πατάς όλο δεν ισχύει γιατί έχεις ποντεσιόμετρο πεταλούδας, όσο γκάζι δίνεις τόσο ανεβαίνουν τα μίγματα κατα συνέπεια ανεβαίνει και η είσοδος του αέρα....
    Α και που σαι άμα είσαι ατμοσφαιρικός κατάργησε και το Luft και το ξανασυζητάμε περί ήχου

    Εισαγωγη απο S50 πρέπει να μπαίνει αν κόψεις τις 2 πεταλούδες αλλά όπως και να χει αν το θέλεις να το κάνεις βρες απο S14 και απο S50 και δες τα πλακάκια αν ταιριάζουν.... Αν ταιριάζουν την αγοράζεις, την τοποθετείς και καλά πανηγύρια μετά

  10. #177
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πιάσε τώρα τα κατσαβίδια Κώστα και ξεκίνα. Με τις veltins που τσακίσαμε θα φτιάξεις κάτι αγγέλοι....

  11. #178
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jannisa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιάσε τώρα τα κατσαβίδια Κώστα και ξεκίνα. Με τις veltins που τσακίσαμε θα φτιάξεις κάτι αγγέλοι....
    Εεεε άμα ήταν να κυνηγήσουμε την έμπνευση, δεν έπρεπε να τσακίσουμε τις μπύρες αλλά τα absenth

    Δημήτρη ο αισθητήρας του γκαζιού δεν καθορίζει το πόσο καύσιμο χρειάζεται ο κινητήρας, αυτό το κάνουν το luft και ο αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα, κυρίως. Δυστυχώς ή ευτυχώς είναι δύκολος συνδυασμός και αφορά αγωνιστικά...

  12. #179
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι αλλά πάντα υπάρχει τρόπος που καταργείς το λούφτ, άρα απο κει και περα πως καταλαβαίνει ο εγκέφαλος τι καύσιμο θα ψεκάσουν τα μπέκ?

    Ο αισθητήρας γκαζιού/πεταλούδας για αυτή τη δουλειά είναι εκεί που βρήσκεται..... Υπάρχει και ο αισθητήρας πίεσης βενζίνης άλλωστε.... Ψάχτο λίγο παραπάνω μην πελαγώνεις
    Δύσκολος συνδιασμός δεν είναι αν το ψάξεις σωστά και κατασταλάξεις στο τι θέλεις να κάνεις, αγωνιστικό ή δρόμου δεν μου λέει κάτι, εγώ προτιμώ ένα μοτέρ αγωνιστικών προδιαγραφών σε ένα αυτοκίνητο δρόμου.... Άν ήταν έτσι τα Μ3/Μ5 κλπ θα βγαίνανε μόνο με αγωνιστική άδεια....

  13. #180
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι αλλά πάντα υπάρχει τρόπος που καταργείς το λούφτ, άρα απο κει και περα πως καταλαβαίνει ο εγκέφαλος τι καύσιμο θα ψεκάσουν τα μπέκ?

    Ο αισθητήρας γκαζιού/πεταλούδας για αυτή τη δουλειά είναι εκεί που βρήσκεται..... Υπάρχει και ο αισθητήρας πίεσης βενζίνης άλλωστε.... Ψάχτο λίγο παραπάνω μην πελαγώνεις
    Δύσκολος συνδιασμός δεν είναι αν το ψάξεις σωστά και κατασταλάξεις στο τι θέλεις να κάνεις, αγωνιστικό ή δρόμου δεν μου λέει κάτι, εγώ προτιμώ ένα μοτέρ αγωνιστικών προδιαγραφών σε ένα αυτοκίνητο δρόμου.... Άν ήταν έτσι τα Μ3/Μ5 κλπ θα βγαίνανε μόνο με αγωνιστική άδεια....
    Υπάρχει τρόπως να ψεκάζει ο εγκέφαλος βάση του αισθητήρα γκαζιού και των στροφών, είναι το λεγόμενο alpha-n. Αυτό βέβαια δεν έχει λόγο ύπαρξης σε περιπτώσεις υπερτροφοδότησης, αφορά μόνο τα ατμοσφαιρικά!!

    O αισθητήρας πίεσης βενζίνης, που εγώ τουλάχιστων δεν έχω, μπορεί να βοηθήσει τον εγκέφαλο να ψεκάσει την σωστή ποσότητα καυσίμου σε περίπτωση που η πίεση του καυσίμου έχει απόκλιση απο την πίεση που λειτουργεί ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης. Η διόρθωση γίνεται με χρήση της εξίσωσης Bernoulli, αλλά είναι μόνο διόρθωση.

    Αν θέλεις να εμβαθύνεις τις εγκυκλωπαιδικές σου γνώσεις διαβασε εδώ που τα γράφει ο Σπύρος πιο αναλυτικά..

  14. The Following User Says Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    BILL007 (19-07-11)

Σελίδα 18 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 81617181920 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP