Να κάνω ένα μικρό update, καθώς σκοπεύω τώρα τον Ιούλιο παράλληλα με άλλα πράγματα να προχωρήσω και το project όσο μπορώ. Δυστυχώς έχω κολλήσει σκληρά με το θέμα του εγκεφάλου και έχουν μείνει πίσω όλα τα όλα. Ωστόσο ο κοπρέσορας βρίσκεται πάλι στα χέρια μου εδώ και μια βδομάδα, ενώ σιγά σιγά προχωράω με τα περιφερειακά.
Το φίλτρο μπήκε και στηρίχτηκε σε ένα απλό φιλτροκούτι που έφτιαξα. Πολύ ικανοποιημένος προς το παρών, αν και μετά την τοποθέτηση του κομπρέσορα μάλλον θα το μετακινήσω λίγο οπότε λογικά θα φτιάξω ένα άλλο παρόμοιο.
Το θέμα της εξάτμισης πάει και αυτό να τελειώσει καθώς στο τέλος της βδομάδας φτάνει και τα χταποδάκι που προανέφερα. Ο καταλύτης περιμένει ήδη οπότε τις επόμενες μέρες τελειώνει και αυτό το κομμάτι.
Σχετικά με το θέμα της εισαγωγής γνώρισα ένα παιδί με Ε30 318ις, το οποίο προθυμοποιήθηκε να πάρουμε τα μέτρα της εισαγωγής. Άρα θα υπάρχει μια καλύτερη άποψη σχετικά με τον χώρο που μένει και μια μεγαλύτερη σιγουριά για το αν κλείνει το καπό.
Ελπίζω η ταλαιπωρία με τον εγκέφαλο να τελειώσει σύντομα γιατί πρέπει το θέμα αυτό να έχει τελειώσει για να μπει ο κομπρέσορας. Υπομονή, ελπίζω το αποτέλεσμα να δικαιώσει....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kloukakis : 26-06-11 στις 12:36
BILL007 (26-06-11), Panos 316T (26-06-11), YiorgosXania (26-06-11)
Πριν κοιτάξεις τα μηχανολογικά (εξατμίσεις,βάσεις,εισαγωγ ς και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο) που θα σου κοστίσουν αρκετά λεφτά (κακά τα ψέματα) βεβαιώσου απόλυτα ότι το αμάξι θα μπορέσεις εσύ (ή τουλάχιστον κάποιος άλλος στην χειρότερη) να το προγραμματίσει.Χωρίς προγραμματισμό διαθέσιμο άμεσα,όλα τα άλλα είναι περιττά έξοδα...
Καλή συνέχεια και εύχομαι τα καλύτερα![]()
kloukakis (27-06-11)
Ευχαριστώ BILL, έχεις απόλυτο δίκιο.
Τα περιφερειακά έξοδα είναι προς το παρών πολύ λίγα.
-Τα μπεκ των 371cc μου τα χάρισε όπως προείπα ο φίλος Valadis544.
-Καταλύτης REMUS αχρησιμοποίητος+K&N σχεδόν καινούργιο, 300Ε πάλι απο φίλο(fairytail).
-Χαταπόδι ανοξείδωτο απο Αγγλία 150Ε μαζί με μεταφορικά.
-Πολλαπλή εισαγωγής απο Ε30 έχω βρει 80Ε, απλά πρέπει να σιγουρευτώ πρώτα οτι μου κάνει πριν την πάρω.
Σιγά σιγά μαζεύω όσα χρειάζομαι τόσο καιρό με αποτέλεσμα να πάρω σωστά πράγματα και σε καλές τιμές, υπομονή θέλει.
Προφανώς όλα αυτά δεν τα αγόρασα με σκοπό να πάρω άμεσα άλογα, αλλά να μπορέσω να λειτουργήσω τον κομπρέσορα σωστά όπως πρέπει. Μέχρι τότε δεν με νοιάζει αν θα πάω απο τα 140 άλογα στα 145 ή στα 150 ή αν θα χάσω και πέσω στα 135.
Το θέμα είναι οτι οι ατυχίες με τον εγκέφαλο με καθυστέρησαν(δεν πειράζει), καθώς θέλω πριν αρχίσω την εγκατάσταση του κομπρέσορα να έχω ήδη φτιάξει ένα πρόγραμμα για λόγους εκπαίδευσης και μόνο και να έχω ξενοιάσει με εισαγωγές-εξαγωγές. Αν καταφέρω να φτιάξω το πρόγραμμα ατμοσφαιρικός θα μπορέσω και κομπρεσοράτος. Έχω κατα νου μου βέβαια όπως πολύ σωστά είπες και προγραμματιστές, απλά πλεον δεν εμπιστεύομαι κανέναν και σε αυτούς θα απευθυνθώ μόνο σε έσχατη περίπτωση ή σε περίπτωση που χρειαστώ δυναμόμετρο. Στη χειρότερη και να σπάσω ένα μοτερ(χτύπα ξύλο)με 500Ε παίρνω άλλο, όχι ότι μου περισσεύουν αλλά δεν φοράω και κανέναν S52.
Δυστυχώς έχω ακούσει τρελά πράγματα για προγραμματιστές και βελτιωτές τόσο στην Κρήτη όσο και στη Αθήνα. Προτιμώ να μάθω πως να το κάνω σωστά μόνος μου και να το προσπαθήσω, παρά να πάω σε κάποιον να τα κάνει όλα πουτ@να και μετά αφού τον έχω πληρώσει να μου πει ααααα το μοτερ δεν την πάλευε και ωχχχχ έσπασε. Διαβάζω και μαθαίνω πολλά πράγματα για πολλούς τομείς και έχω πιστεί οτι οι "επαγγελματίες" δεν δίνουν σημασία σε πολλά "ασήμαντα" πράγματα. Όχι οτι είμαι καλύτερος απο αυτούς, αλλά τουλάχιστον το κρίμα στον λαιμό μου. Μόνο και μόνο η πληροφορία που έχω μαζέψει πάνω στο θέμα μου δίνει μεγάλη ικανοποίηση και με κάνει κερδισμένο έτσι κι αλλιώς.
BILL007 (28-06-11), fan1s_e21 (27-06-11), Lambros46 (27-06-11), m-power_01 (27-06-11), nikos1400 (27-06-11)
συγχαρητήρια για το project
έχεις σκεφτεί μήπως καλύτερα να βάλεις 4-πεταλούδη εισαγωγή που μπαίνει από s50 με λίγη πατέντα αντί για εισαγωγή από e30
kloukakis (28-06-11)
Aν πραγματι γινοταν αυτο θα πετουσε το αμαξι!!
Για τον s14 θα αναφερεσαι γιατι ο s50 ειναι 6πεταλουδος αλλα παλι που να βρει s14 εισαγωγη που θα ειναι και πανακριβη!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dblade : 27-06-11 στις 10:39
kloukakis (28-06-11)
από s14 δε ταίριαζει άλλα από s50 ναι χωρίς τις 2 πεταλούδες εννοω
Γινεται τετοια πατεντα?
Παιδιά να στε καλά που με φυτιλιάζετε. Φαίνεται όντως καλό σαν σκέψη και αρκετά δελεαστικό, αλλά.....
Τετραπετέλουδο+ υπερτροφοδότηση=πίστα και μόνο
Η εφαρμογή αυτή χαλάει ΠΟΛΥ την οδηγησημότητα του αυτοκινήτου, όχι λόγο της παραπάνω δύναμης αλλά λόγο της απόκρισης του γκαζιού. Τι εννοώ, εννοώ οτι η πίεση θα πηγαίνει στη μέγιστη τιμή της πολύ πριν τερματήσει το γκάζι. Δλδ θα πηγαίνω πχ με μισό γκάζι και θα είναι σαν να πατάω τέρμα ενώ αν πατάω τέρμα δεν θα αλλάζει κάτι. Αυτό μπορεί να γίνει εαν απλά και μόνο επιλεγεί μεγαλύτερη πεταλούδα απο της απαιτήσεις της εφαρμογής. Σκεφτείτε λοιπόν τι θα γίνει αν βάλω 4 πεταλούδες. Με σωστή επιλογή τετραπετάλουδου μπορεί να γίνει αυτό, αλλά αφορά πίστα και μόνο όπου σε μεγάλο μέρος πας με τέρμα γκάζι και παράλληλα θέλεις η μέγιστη ροή αέρα να είναι μέγιστη με την έννοια να υπάρχουν όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες στην ροή.
Στην περίπτωση κομπρέσορα η κατάσταση είναι ακόμα πιο δύσκολη σε σχέση με το τούρμπο καθώς ο κομπρέσορας δουλεύει συνέχεια οπότε με το που ανοίγει η πεταλούδα το κλότσιμα είναι ακόμα μεγαλύτερο. Σκεφτείτε οτι στο στάδιο αυτό θα κρατήσω την μαμα πεταλούδα του ις η οποία είναι προοδευτικού τύπου(μια μικρή και μια μεγάλη παταλούδα).
BILL007 (01-07-11), oldcarskickass (18-07-11)