Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: τροχαλιες και HP!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    καμια απολυτως διαφορα.
    στάθη καμία διαφορά στην απόδοση ή καμία διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα;

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    στάθη καμία διαφορά στην απόδοση ή καμία διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα;
    και τα δυο.

    εκατονταδες αυτοκινητα (v10 που παρακολουθω στο Μ5-6board) εχουν αλλαξει και δεν εχουν παθει τιποτα χρονια τωρα.

    βεβαια η επιπλεον αποδοση που υποσχονται οι κατασκευαστες των διαφορων τετοιων τροχαλιων δεν ερχεται να επιβεβαιωθει στην πραξη.

    ειναι κατι οπως το στρινγκ-πουστερ, τα μαγνητακια για τη βενζινη, το νερο του καματερου κλπ κλπ

  3. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειναι κατι οπως το στρινγκ-πουστερ, τα μαγνητακια για τη βενζινη, το νερο του καματερου κλπ κλπ
    στρινγκ πούστερ

  4. #4
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    και τα δυο.

    εκατονταδες αυτοκινητα (v10 που παρακολουθω στο Μ5-6board) εχουν αλλαξει και δεν εχουν παθει τιποτα χρονια τωρα.

    βεβαια η επιπλεον αποδοση που υποσχονται οι κατασκευαστες των διαφορων τετοιων τροχαλιων δεν ερχεται να επιβεβαιωθει στην πραξη.

    ειναι κατι οπως το στρινγκ-πουστερ, τα μαγνητακια για τη βενζινη, το νερο του καματερου κλπ κλπ
    εδω που τα λεμε ομως ειναι και λιγο δυσκολο να καταλαβεις διαφορα 10 αλογων σε αυτοκινητο με 500+....η μονη ασφαλης μεθοδος ειναι δυναμομετρο πριν και μετα

  5. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η μονη ασφαλης μεθοδος ειναι δυναμομετρο πριν και μετα
    το εχουν κανει στο αμερικα και οι δυναμομετρησεις πριν και μετα βρισκονται περιπου στα ιδια επιπεδα αυξομοιωσεων του μηχανηματος λογω συνθηκων.

    εγω την εβαλα διοτι φιλος που την ειχε ορκιζοταν οτι κανει "παπαδες"...
    ομως δεν ειδα καμια διαφορα.

  6. #6
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το εχουν κανει στο αμερικα και οι δυναμομετρησεις πριν και μετα βρισκονται περιπου στα ιδια επιπεδα αυξομοιωσεων του μηχανηματος λογω συνθηκων.

    εγω την εβαλα διοτι φιλος που την ειχε ορκιζοταν οτι κανει "παπαδες"...
    ομως δεν ειδα καμια διαφορα.
    αλλαξες μονο του στροφαλου η ολες? παντως θεωρω οτι για να υπαρξει αισθητη διαφορα θα πρεπει να αλλαχτει και το βολαν με ελαφρυτερο

  7. #7
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    και τα δυο.

    εκατονταδες αυτοκινητα (v10 που παρακολουθω στο Μ5-6board) εχουν αλλαξει και δεν εχουν παθει τιποτα χρονια τωρα.

    βεβαια η επιπλεον αποδοση που υποσχονται οι κατασκευαστες των διαφορων τετοιων τροχαλιων δεν ερχεται να επιβεβαιωθει στην πραξη.

    ειναι κατι οπως το στρινγκ-πουστερ, τα μαγνητακια για τη βενζινη, το νερο του καματερου κλπ κλπ

    Το νερο το πινει ο ιδιοκτητης ή πρεπει να το "πιει" το μοτερ???

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP