οι τροχαλιες φαινεται 'ουτε κλαινε, ουτε γελανε'
αλλα τα υπερ-ελαφρα βολαν μαλλον ας τα αφησουμε για
αγωνιστικες ομαδες που εχουν τεχνογνωσια και χρημα για ανοιγμα/ελεγχο μοτερ
καθε τρεις και λιγο...
οι τροχαλιες φαινεται 'ουτε κλαινε, ουτε γελανε'
αλλα τα υπερ-ελαφρα βολαν μαλλον ας τα αφησουμε για
αγωνιστικες ομαδες που εχουν τεχνογνωσια και χρημα για ανοιγμα/ελεγχο μοτερ
καθε τρεις και λιγο...
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
μα δεν αξίζει ρε παιδιά να πειραματιστείς με ένα τέτοιο μοτέρ. εδώ στα ταπεινά Μ3άκια, και τα πειράματα
τσούζουνε...φαντάσου να μπλέξεις σε ιστορίες με ένα ν10 τι έχει να γίνει...μια στραβή, θα σε κάνει να
πετάς ταλιράκια δεξιά και αριστερά. και μη μου πείτε για λύσεις που έχουν κάνει άλλοι άνθρωποι, γιατί
κανένας μα κανένας δεν πρόκειτε να σου πεί πως έκανε μ@λ@κί@...για μένα το πράγμα σταματά
στο γεγονός, ότι το αμάξι έχει 500 άλογα. είναι πολά για το σκάφος του, για την μετάδοση,
και πάνω απ'όλα για τον μέσο οδηγό όπως είμαστε και εμείς. τώρα αν υπάρχει κόσμος που
θέλει να κάνει ντραγκστεράδικο ένα τέτοιο αμάξι, τι να πώ. εγώ όπως είπα το μοναδικό που
θα άλλαζα, θα ήταν μια εξάτμιση με πρόγραμμα...φυσικά και αυτό θα το άφηνα σε δεύτερη
μοίρα, μιάς και θα προτιμούσα ένα καλό σετ φρένα όπως του στάθη και του αλέξη, και μια
καλή ανάρτηση. αυτά είναι τα μπαξίματα που θα δείς αποτέλεσμα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
φυσικά με την ανάρτηση μπορεί να κάνω και λάθος, μιάς και λογικά θα χάνεις πολές λειτουργείες
του M mode, που νομίζω επεμβαίνει και εκεί.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
αλέξη είσαι άνθρωπος που σέβεται το αμάξι του, και ξέρει την αξία του και τι μπορεί
να κάνει. για μένα σταματάει εκεί...αυτό και μόνο σε κάνει σωστό οδηγό για το αμάξι
που έχεις. όσο το σέβεσαι, τόσο σε σέβεται και σε αφήνει να το δαμάζεις κάθε φορά
και απο λίγο.
όσο για την evotech, απλά respect για τα συγκεκριμένα μοτέρ...![]()
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexm (31-07-11)
alexm (31-07-11)
Θωμα με το 530 εκανα αρκετες ομορφιες....
Εξω απο την Πατρα υπαρχει ενα πολυ στριφτερο ανηφορικο κομματι,(για οσους γνωριζουν απο Οβρυα προς Θεα),με σχεδον μηδενικη κινηση.
Οταν εκανα το μπλοκε πηγαινα εκει 2-3 φορες την εβδομαδα και σιγα-σιγα βελτιωνομουν σαν οδηγος,κατεβασμα δευτερα,γκαζ και μεσα, κρατουσα την πλαγιολισθηση ολο και πιο πολυ.
Οταν αγορασα το Μ5 προσπαθησα....,πατουσα φυσικα το γκαζ μετα την στροφη...
Δεν νομιζω οτι θα μπορεσω να κανω αυτα που εκανα με το 530,γιατι απλα...φοβαμαι!!!
PANOS-E60 (31-07-11)
μέχρι να πατήσεις στην είσοδο την πρώτη φορά είναι. αν το έκανες με το 530, με το Μ5
θα το κάνεις πολύ ευκολότερα και πιο ξεκούραστα. έχει παραπάνω γκάζι απ'όσο σου
χρειάζεται για να κάνεις τα πάντα...ψυχολογικό είναι το θέμα ιστεύω, και τπτ άλλο.
απο την στιγμή που έχεις συνιθήσει να κουμαντάρεις όλο αυτό τον όγκο με πολύ λιγότερο
γκάζι, πιστεύω πως δεν είναι τπτ.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexm (31-07-11)
aristent (31-07-11)
φιλε alexm ο μονος τροπος να μαθεις το αμαξι σου..ειναι να μπεις πιστα..πχ..στα μεγαρα η σερρες..αν και ειναι αρκετη μικρη η πρωτη..και εκει μπορεις να δοκιμασεις πολλα πραγματα..φυσικα με δυο καλα λαστιχα μπροστα οπωςδηποτε..και μεταχειρα πισω (σε καλη κατασταση-δεν κανουμε drift εδω)...φυσικα ολα αυτα προυποθετουν χρονο και χρημα...αρκετο και απο τα δυο....οτι παντως θα σε κανει να μαθεις το αμαξι σου ομως ειναι βεβαιο...
υγ..γιατι δεν πας στα σεμιναρια του driving academy???ειναι μια καλη λυση..
alexm (01-08-11)