στα 4-2-1 χταποδια μεγαλο ρολο παιζει το μηκος του 2 δλδ το λεγομενο διχαλο οσο ποιο μακρυ ειναι τοσο ποιο ψηλα δουλεβει το μοτερ (τηρουμενων των αναλογιων βεβαια) στο παλιο μου αμαξι (Golf VR6) ειχα χταποδι 6-2-1 με κοντο διχαλο οπου το αμαξι ειχε περισσοτερορ ροπη στις μεσαιες στροφες και οταν το αλλαξα με αλλο μακρυτερο εχασα αυτην την κλοτσια που ειχα στις 3000rpm αλλα κερδισε το αμαξι ψηλα μετα τις 4500 οπου και μου εδωσε μια διαφορα των 2 αυτοκινητων σε κοντρα με αμαξι φιλου πριν και μετα την τοποθετηση του μεγαλου σε μηκους διχαλου , απο εκει και περα ειναι θεμα επιλογης με βολεβε περισσοτερο το κοντο διχαλο σε μια διαδρομη με στροφες οπου η ροπη στις μεσαιες παιζει συμαντικο ρολο , αλλα το μακρυ μου εδινε διαφορετικο "απλωμα" του μοτερ σε εθνικες οδους και γενικα σε παιχνιδια της ευθειας
aggelosmk2 (29-06-11), kloukakis (29-06-11), Panos 316T (29-06-11), S8N (29-06-11)